[verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re: [verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 16:47

dat van jenny, patty had haar moeder niet verteld van de ruzie snapje? dus jenny speelt t spel mee

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:49

ahhh zo , dan snap ik het wel ja

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:52

ik ben benieuwd wat jenny nu van patty wil:),mooi stukje.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 17:47

ja ik snap het
en waarneer schrij je verder

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:02

davica verder schrijven! is echt leuk!!! en zo mooi geschreven.

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:07

en het moet goedkomen tusse ben en haar .. ! vraag me echt af hoe het verder gaat .. * hoopt snel nog een stuk *

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:42

M'n ouders begonnen te grinniken toen ik het aan hun vroeg. "Nouhou!" Zei ik nieuwschierig. "Zeg het nou."

Jenny stond achter me, en pakte me vast. "Ogen dicht" Zei ze. Het was erg moeilijk om m'n ogen dicht te doen, want Jenny en ik hadden allebei geen vertrouwen in elkaar. Ik had van haar gestolen, geld.. En zij had mijn vriendje 'gestolen' zo zag ik het. Nee ik had echt alle vertrouwen in haar verloren.
Met moeite sloot ik m'n ogen, en het werd nog donkerder. Een doek om m'n hoofd, maakte het zien onmogelijk.
"Ik begeleid je" Hoorde ik jenny giechelen. Ik had echt het gevoel, dat ze me door hondenpoep liet lopen, zo lollig kon ze nog weleens zijn. Ze duwde me voort, en ik hoorde een deur dicht slaan. "We komen er aan." Zeiden m'n ouders, toen ik voortduwend werd begeleid.

Ik kwam in een auto te zitten, en hoorde Jenny vaak giechelen. Eigenlijk werd ik onwijs gek van haar. Ze was zo irritant naast me! En het irriteerde me het meeste dat zij wist, wat de verrassing was.
De auto starte de motor, en we reden weg. Het leek wel of we op een rontonde bleven hangen, want ik voelde allemaal bochten. Enkele keren stopten we, en daarna reden we weer verder.
Na een lange rit, en blauwe billen van het zitten, stopte de auto. "We zijn er bijna Pat." Hoorde ik Jenny zeggen.

Ik stapte moeilijk de auto uit, wist ik veel waar de stoep begon? Met opgeheven benen liep ik naar voren. M'n ouders lachten me vreselijk uit. Ik schaamde me verrot.
Jenny pakte stevig m'n hand vast, en liep met me naar een plek. "We zijn er" Hoorde ik al snel. Ik was stil, en probeerde iets te horen. Maar het enige wat ik hoorde, was m'n eigen ademhaling.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:50

ik wil meerrrrrrrrrrrrr ik wil wete wat die verassing is

lizalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:51

aah meer , meer , meer het is zo spannend !

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:53

vanaaf nog hea ;)
sijn ze niet bij het strand ofzo ben hartstiikke nieuwsgierig

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:55

wow k lees ff een ander topic ga weer naar de mijne :p meteen trouwe fans
xxiezz

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:57

whaha mooi
maar er is strax tog wel weer een niuew stukje bij ???tog :P

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:07

Ik voel twee handen naar mn hoofd gaan, en de knoop gaat losser. De doek word los gemaakt, en voor mn ogen verweiderd. "Verrassing!" Hoorde ik ineens. Ik opende m'n ogen langzaam, en keek voor me uit. Mijn eerste reactie, "Wat moet ik met een grasveld?"
Ik keek naar voren, en zag gras, alleen maar gras! "Jaa wat moet ik hier mee?" Vroeg ik hard op, terwijl ik verder keek. Een paar meter verder op, zag ik een schuur staan. Jenny en m'n ouders keken me aan, en wezen naar links. Links stond een bord. "Voetbal vereniging" Las ik. Nou sorry dat ik het zeg, maar wat moet ik met een voetbalvereniging als ik niet op voetbal zit?

M'n moeder keek me vreemd aan. "Je vond voetbal toch leuk?" Vroeg ze. Ik keek haar aan, en schudde nee. "met Danny vond ik het leuk ja, om naar te kijken. " Zei ik. "Nou... dan moeten we dit weer opzeggen. Jemig Pat! Je mag heus wel wat blijer worden hoor! Ook moet je verder, zonder danny!" M'n moeder werd pissig. Ja sorry maar kon ik er iets aan doen, dat ik voetbal een leuke sport vind om te zien, en niet om te doen? Het enige leuke vond k, dat danny voetbalde. Dat was de enige reden dat ik er graag naar keek. Jenny keek me vuil aan. Waarom? I have no idea!

M'n moeder bromde iets naar mn vader, die me daarna aan keek. "Pat kom eens mee!" Zei hij. Hij pakte me vast aan mn arm, en hij sleurde me mee. "We hebben dit geregeld, zo dat je meer leuke dingen kan doen! En niet met Joost omgaat. Jenny heeft verteld dat ze met hem heeft, en dat je het er moeilijk mee hebt."
Ik keek me vader vreemd aan. "Ik doe altijd leuke dingen! En wil je nu zeggen dat ik jaloers ben? " Antwoorde ik. M'n vader werd iets bozer. "Ja maar niet de goede dingen! Je gaat alleen maar met die oudere jongens om, omdat joost met jenny gaat. Omdat goed te maken, kunnen jullie dit samen doen!"
Toen m'n vader dit zei, snapte ik het niet meer wat had jenny tegen m,n ouders verteld?.
M'n vader liep weg, en m'n moeder liep met hem mee naar de auto. "Zoek het maar uit!" Hoorde ik.

Daar stond ik dan, kijkend hoe de auto weg reed. Jenny stond een paar meter achter me, en belde met iemand. "Ja ze is er niet blij mee..." Zei ze.
Ik snapte er niks meer van! Echt niet. Ik liep naar Jenny toe, en luisterde het gesprek een beetje af. "Ze vind het alleen leuk met jou..." Zei ze.
"Ja ik kom zo" Hoorde ik door de telefoon van jenny. Ik stond achter haar, en met een ruk draaide ze zich om. "Lieverd, k moet ophangen.." En Jenny drukte het gesprek uit.

"Uitleg graag!" Commandeerde ik. Jenny keek me arrogant aan, en liep weg.

(veranderd ) nu snap je t beter hoop ik!
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 11-09-05 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:11

Enkele minuten later, stond ik in m'n eentje op het veld.
"Wat doe ik hier?" Vroeg ik me zelf af. Jenny was uit het zicht, en ik keek nog eens om me heen. Het schuurtje maakte me nieuwschierig. Ik liep er heen, en halverwege ging m'n telefoon af. Een sms.
Ik las hem.
"Hej kom naar het schuurtje! En daar ligt een briefje... Lees wat je moet doen. Afz. Lover...."
Ik keek meteen om me heen. "Ik werd in de gaten gehouden! POf hoorde dit nog bij de verrassing?"
Het smsje zei dus dat ik naar het schuurtje moest. Ik liep er heen, en stond stil voor een deur. Daar lag een briefje.

"Hej Pat!" Hoorde ik ineens. Ik draaide me om, en zag iemand staan. "Danny?" Gilde ik. De persoon rende naar me toe, en elke pas zag ik dat het Danny was. Ik rende ook naar hem toe, en we omhelzden elkaar toen we bij elkaar waren. "Ben jij de verrassing?" Vroeg ik aan hem. Hij knikte, en gaf me een zoen. Opgewonden zoende ik met hem mee, en het was zo geweldig! Daar stond ik dan! Zoenend met een ex van me, op een voetval veld... Raarder moest het niet worden toch?
Danny en ik stopten met zoenen, en hij keek me aan. "Suprise!" Zei hij. Ik keek hem lief aan, en zijn mooie ogen... Oh onbeschrijvelijk.
Hij pakte m'n hand vast, en leide me naar het schuurtje. "Lees het maar." Zei die.
Ik pakte het briefje, en las het. "Kijk eens achter je!" Stond er op.
En Danny was de verrassing. Na zeven maanden hem niet hebben gezien, was ik erg gelukkig. Danny opende de deur van het schuurtje, en liet me binnen.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:17

Euhm...mja...voetbalvereniging? En dan zo verweg? gehehe.
Moet zeggen dat ik 't een beetje verwarrend begin te vinden allemaal

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:18

Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeer!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:19

@ mischa, k snap er zelf ook niks meer van.. whaha maar straks word (hoop ik!) alles duidelijker!

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:23

Oooow... spannend.. hoe zat het aflopen...??

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:24

*mischa, k heb een stuk veranderd! zo beter?*

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:26

meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer wil weten watdr op ut brifje staat:)

(leuk trouwens dat je paar ds drachtig is)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:31

@ suusapluus: je weet al wat er opt briefje staat
en thQ

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:33

oja haha ben je dom dna

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:38

Haha dit leest inderdaad wat beter
*Nieuwsgierigheid wekt weer op*

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:41

genoeg voor nu
*sorry maar ben te hyper dus typ ik snel, dus krijg ik fouten zie da vorige stuk *

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:45

nou en joh dat geeft niet
maar ben wel beniuewd hoe ut gaat aflope hurr