die achtergronden moet je gewoon op verschillende sites kijken, niet alleen op google maar ook bv op yahoo.... en verder kijken dan je neus lang is

iedergeval zo doe ik het altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:Hey allemaal! Ben ik weer![]()
En met twee nieuwe bewerkingen!
Ik heb jammer genoeg tussendoor meestal niet veel tijd om te reageren, maar ik zie al dat n aantal mensen ook lekker bezig zijn met photoshopLeuk allemaal! Lekker blijven oefenen
![]()
M'n lijst is ook alweer wat uitgebreidElke dag weer nieuwe pm's met aanvragen...
Maar die nieuwe lijst moet ik binnenkort maar weer es uittypen en effe hier neerzetten.
En nog een nieuwtje, ik ben bezig met n website. Eerst gewoon voor de fun, maar toen kreeg ik n ideetje, ik weet niet meer wie, maar iemand hier op bokt kwam daarmee in het begin van t topic... "Je kunt wel een winkeltje beginnen" En yep, dat ga ik dus eens proberenNiet alleen voor de bewerkingen, ik wil ze proberen te verkopen op posters, mokken, anzichtkaarten, puzzels... Van dat soort dingen. En dan niet alleen van paarden, van vanalles. Kleine kinderen een beetje zoals Anne Geddes, dieren, mensen...
Zo goedkoop mogelijk, natuurlijk wel in een betere kwaliteit als ze nu zijn, en dan eens zien of het net zo'n succes wordt als hier op bokt![]()
Wat denken jullie, zou t iets worden?
Dus ik maak de lijst hier op bokt nog af, gratis, maar verder hoeven jullie geen aanvragen meer te doen, ook niet via pm, heel misschien later nog eens, maar voorlopig heb ik even genoeg te doen
![]()
Nou, hier dan eindelijk de volgende bewerkingen...
Voor Loverhorse:
Voor Djimm:
Asjeblieft!
Aan de volgende ben ik ook al bezig
knolliepower schreef:mijn poging, meet verschillende programmas wat aangeklooit... wou dat ik photoshop kon krijgenwant deze lijkt echt nergens op:
hij is echt heel slordig uitgeknipt enz.. maar heb een groot deel met paint gedaan en heb geen zin om 2 uur daar mee te gaan klooien