Week 3. Mijn eerste analoge foto voor dit jaar, of eigenlijk is het voor POTW 2017 analoog week 1. Snappen jullie het nog. In ieder geval, vandaag de resultaten opgehaald en meteen al eentje gedigitaliseerd.
jesicaaaa
Geplaatst: 20-01-17 15:20
hierbij mijn week 3
De foto is geupload met bokt. ( kwaliteit is wat minder)
Nou hierbij mijn feedback rondje voor nu. WEEK 3 part 1: marjanB: gave plaat! Fijn om te zien dat je naar mijn idee zowel voor als achtergrond er mooi op hebt gekregen. Loveuggs: wauw toffe foto. Vind de sfeer fijn en de kleuren hebben iets. Gerdjehoran: mooi onderwerp, vind de foto wel een beetje saai om naar te kijken maar de belichting etc vind ik dan weer wel prima (misschien omdat het plaatje fototechnisch zo netjes is uitgevoerd dat ik dat “saaie”gevoel er bij krijg. Katja_silke: leuke foto maar nog niet zo interessant om naar te kijken! Amomentlt: nette foto maar vind dat beide modellen, zowel paard als ruiter, er niet heel goed op staan. Een beetje een onprettig beeld van het paard. K_m: wauw wauw wauw, sprakeloos. Love it. Neverland: gaaaaaaf, love de kleuren. Ben er helemaal enthousiast over. Van mij had het contrast misschien nog iets omhoog gemogen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Xmichxrocky: mooie foto maar ondanks dat je daar vrij weinig aan kunt doen vind ik het toch wat jammer dat al die mensen door het beeld lopen Borstnoot: tot nu toe mijn favoriet. Wel had ik graag de randen van het paard iets beter gezien. Persoonlijke mening natuurlijk maar zou hem zo aan mn muur hangen. MarijeR: leuk!! Mooie scherpte en tof dat het gelukt is met de bel. Wil het zelf ook nog een keer proberen. Mariett: leuke foto, mooie kleuren. Mis wel wat contrast bij de manen denk ik.. Horses_m: mooi plaatje maar mis het wow effect. Probeer misschien iets meer met je instellingen te spelen? Jessica_1998: fijne foto om naar te kijken, goede scherptediepte. Calice: mooie foto en leuk die bel had misschien een iets minder storende voor/achtergrond gezien. Murosch: gaaaf! Had denk ik het beeld vanuit het midden met precies symmetrische lijnen nog gaver gevonden. Pradadaan: mooie foto, sprekende ogen en ook goed gekozen voor het zwart wit Geerte: toffe foto maar vind het hek links toch wat storend en verpest een klein beetje de sfeer die de rest van de foto oproept. Eske_b: oeh, i like! Ligt het aan mij of mis ik toch wat scherpte? Wel gave compositie etc. Athelas: lieve foto, mis wel heel wat scherpte maar lief paardje heb je S_imonee: mis wat scherptediepte maar verder super gaaf plaatje! Bernette_0: mooie foto maar ik vind het eerlijk gezegd simpelweg niet zo interessant om naar een auto te kijken. Neemt niks weg van de kwaliteit van de foto overigens. Marjoow: blijf fan van jouw fotos, zon fijne sfeer.. zachte kleuren.. heerlijk!! Eefsel2109: gaaf! Fijne scherptediepte en leuk onderwerp, mooi zo met die rijp. Fris: fijne foto om naar te kijken! Met wat voor lens geschoten? Bumblehorse: verliefd op de perfect liggende scherpte op het hondje en de geweldige herfstkleuren! Magda_90: ik heb zelf niet zon interesse in analoog maar vind deze toch wel gaaf. Jessicaaaa: leuke foto maar nog wat simpel, oefenen oefenen oefenen Dandy200: mooie foto, niet zo heel interessant. Ook hier weer, oefenen oefenen oefenen
ik ben alles behlave een prof en dit is mijn mening. voel je niet beledigd, aangevallen of weet ik het wat
sanne1992
Geplaatst: 20-01-17 20:44
Mijn week 3:
Met weinig tijd, toch maar voor deze gekozen. Al ben ik zelf niet helemaal tevreden. Ga komende week lightroom downloaden, misschien dat ik daar wat mee kan.
Bedankt voor de feedback Er mist misschien wat scherpte ja, maar ik wilde ook vooral de kop scherp hebben
Moirin
Geplaatst: 21-01-17 12:19
Week 3:
Ik heb deze foto niet bewerkt, het was nog een beetje mistig en de zon begon net een klein beetje door te komen. Het was in ieder geval een heerlijke wandeling buiten
Bedankt voor alle feedback tot nu toe! Scherpte is inderdaad een dingetje waar ik wat mee worstel. Ik verzamel overigens hier: https://flic.kr/s/aHskS5MXe2
Mawrr
Geplaatst: 21-01-17 18:14
Mijn week 3! Deze week was ik getuige van de circle of life, en een waar feestmaal voor de gieren in Kruger NP, een net door de hoeven heen gezakte buffel:
ps. ik ben het toch af en toe niet helemaal eens met de verscherping van flickr..... dit is me toch weer iets too much
Ik vind hem niet overdreven scherp hoor, ik vind hem goed zo.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 21-01-17 18:29
Week 3:
Even wat oudere foto, maar deze week helaas erg druk gehad.
Gianti
Geplaatst: 21-01-17 18:36
mijn week 3!!
_Marjolein
Geplaatst: 21-01-17 19:53
Week #3 (via boktupload)
MarijeR
Geplaatst: 21-01-17 20:22
Mawrr, mooie foto om het verschil tussen de cape en white-backed vulture te zien Het verscherpen van flickr lag volgens mij aan het upload formaat? Dat als je de foto in het juiste formaat voor bokt upload, er geen verscherping is en als je een groter formaat upload en dan een door flickr verkleind bestand gebruikt op bokt, dat ze dan iets verscherping er overheen gooien. Kan zijn dat ik het mis heb hoor maar zoiets dacht ik dat het was...