Wauw wat veel feedback weer, super!
Lynn85 schreef:-- joeluna -- Hier kan ook meer mee gedaan worden denk ik.
Bedankt voor de feedback, wat bedoel je hier precies mee?
pradadaan schreef:joeluna - Mooi scherp beeld. Je compositie vind ik persoonlijk iets minder interessant om naar te kijken. Stond je vrij dicht bij het paard tijdens het maken van de foto? Ik heb het idee dat het hooft vrij groot oogt op zijn lichaam. Ik had de foto liever van iets verder weg gezien met wat meer body van het paard. Ook bij een hoofdfoto zie ik altijd graag nog de boeg. Bij een close-up hoef dat natuurlijk niet. Dit beeld hangt er voor mij een beetje tussenin

Hmm, ik weet zogauw niet meer of ik er dicht op stond, ik denk het wel eigenlijk. Ik snap wat je bedoeld, een goede tip, dankjewel! 
Nayomie schreef:Joeluna: Mooie scherpe foto! Misschien een optie, dat touwtje wegwerken? Weet niet of dat lastig is in dit geval.

Dankjewel voor de feedback. Dat had ik wel kunnen doen ja, ik heb er dit keer de tijd niet voor genomen maar het was inderdaad wel mooier geweest 
Biebz schreef:joeluna: Mooie foto!
Dankjewel!
Anoniem schreef:Joeluna: Leuke foto! Zonder touw was die misschien net iets leuker geweest.
Dankjewel voor de feedback, ja dat klopt 
S_imonee schreef:joeluna Mooie foto. Ik had alleen het touw weggewerkt. Ik vind hem erg storen omdat die zo dik is. Misschien een hengstenketting gebruiken in het vervolg. Ik vind dat prettiger wegwerken en als ik het niet weg kan werken, staat het wat mooier. Maar dat is persoonlijk hoor!
Het was inderdaad mooier geweest zonder touw, ik heb er dit keer geen tijd voor genomen om hem weg te werken. Touw of hengstenketting kon ik niet kiezen 
Anoniem schreef:joeluna schreef:
Hmhm. Hij is lekker scherp, maar ik mis licht en kleur. Ook de compositie kijkt niet fijn. Oogpunt is fijner als je hem op ooghoogte zet, dus door je hurken gaan. Neem wat meer van de borst mee en het paard lijkt wat imposanter
Dankjewel! Dat van meer borst erop ga ik de volgende keer zeker proberen 
Je mist licht en kleur zeg je. Bedoel je dat ik foto in de nabewerking nog wat op mogen lichten? En op welke manier had ik meer kleur in de foto kunnen brengen?
xMaxxiee schreef:Joeluna Ik had het touw weggewerkt denk ik. Maar verder is het een erg mooie foto! Wel wat neutraal qua kleuren, maar zeker erg mooi!
Dankjewel voor de feedback!
Hoe had ik ervoor kunnen zorgen dat de kleuren niet zo neutraal zijn?
GerdjeHoran schreef:Joeluna: wat een leuke zachte foto wel jammer dat net het rechteroog van het paardje wegvalt in de schaduw je had de foto misschien nog iets lichter kunnen maken.
Dankjewel!
Je bedoeld dat ik de hele foto wat op zou moeten lichten?
JewEmm schreef:Joeluna – Mooie foto. Volgende keer het halstertouw wegwerken?
Dankjewel, ja zal ik zeker doen. Had er nu geen tijd voor genomen 
Shiloh schreef:joeluna: Mooie foto, zo met die zon opzij! Ik heb er niet zoveel op aan te merken. Ik vraag me af of een flits wat van de donkere schaduw op de nek weg had kunnen halen, maar daar heb ik zelf ook niet zoveel verstand van.
Dankjewel! Ik durf bij dieren eigenlijk de flitser niet te gebruiken. Ik heb ook geen speciale externe flitser maar gebruik alleen de flitser van de camera. Ik ben altijd bang dat ik ze daar mee verblind