ismy: Wowww! Echt super gaaf zeg, al die attributen! heel mooi gedaan!
Mb_foto: Hele lieve foto! Mooi gedaan
_Deniise_: Heel erg mooi! Sterke gezichtsuitdrukking! Ik had graag net iets meer contrast gezien!
XxJustinexX: Heel erg leuk! Mooie kleuren ook:D
Leo: Ik vind hem wel goed gelukt, ik vind de eerste het mooiste! Bij de foto in het linkje vind ik de houding op de een of andere manier niet helemaal lekker ogen. En met zwart-wit is niets mis haha!:D
Ik lig een beetje achter, camera is ter reparatie weg en ik ben deze week op vakantie. Toch vandaag mijn week 3 kunnen maken in de bergen haha! Wel een beetje crappy kwaliteit omdat ik een hele oude camera bij me had, maar toch
Ontzettend leuk dit! Ik heb vorig jaar al veel meegekeken en ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden om te doen. Ik heb alleen geen statief, dus ik ga van de week eens proberen of het me dan wel lukt om scherpe en mooie foto's te maken van mezelf. Een van mijn doelen van het nieuwe jaar was om eindeijk eens iets meer te verdiepen in het fotograferen (vind ik leuk, maar ik bak er niets van) dus dat zou een mooie oefenin zijn.
Ik heb hier al erg veel mooie foto's langs zien komen. Leuk dat er zoveel verschillende foto's gemaakt worden!
Detroit mooie foto. Ik denk alleen dat ik het mooier had gevonden als de open ruimte aan de kant van je kijk richting wad geweest. Hoe heb jij trouwens scherp gesteld? Ik ben vandaag ook in de weer geweest maa ik kreeg de foto s moeilijk scherp.
Nu is t lekker mysterieus waar ik heen kijk Ik heb een hele lieve camera die scherp gaat stellen als ik op mijn afstandbediening druk. Heel lief van hem Had deze foto ook nog:
Ik kon vanacht niet slapen en heb het hele topic eens goed doorgelezen. Ik ga proberen deze week vijf foto's aan te leveren zodat ik ook gewoon op schema lig (volgens mij agenda is het nu week 5). Dat is toch wel het leukste. Ik zag ook tips langskomen over de focus met de timer, dus dat ga ik eens proberen. Ik heb photoshop op de computer geinstalleerd en nu kan ik dus in theorie aan de slag. Ik zal proberen ook iedere week zo'n mooie lijst met commentaar te maken zoals ik op de eerste pagina's gezien heb. Dat werkt overzichtelijker dan na elke foto iets roepen denk ik. Ik hoop met dit 52-wekenproject mijn camera eindelijk te gaan snappen, leuke foto's te kunnen maken en zoveel mogelijk creativiteit los te laten op de foto's. Oh en omdat ik vind dat mensen altijd prachtige dingen maken met nabewerkingsprogramma's is het ook een doel van mij om mijn foto's mooi na te kunnen bewerken. Genoeg om te doen dus!