Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jammer dat de foto zo enorm donker is, door het zwart witte kun je hier juist een mooi contrast in toevoegen en het licht wat hoger zetten!

Leuk Bokeh effect op de achtergrond en een zeer schattig theekannetje
Hij heeft zeker wel wat!
Wel jammer dat je foto 1 kleur lijkt te hebben. Wellicht dat je hierin kan spelen met contrast ofzo?

Leuk dat je het stukje reling erbij hebt gepakt, dat geeft weer wat extra diepte

Ook gelijk de laatste keer overigens, ik ga commentaar geven op degene die ook de moeite hebben gedaan om commentaar op anderen te geven
Respect trouwens dat je iedereen feedback hebt gegeven.
Ik ga als de lijst er is even kijken over welke foto's ik wat kan zeggen.
Marjoow schreef:Asselruiter: Leuke detailfoto! Ik zie alleen niet wat voor onderwerp je er nou in hebt gezet? Is het een luis?Hij heeft zeker wel wat!
Nee het was gewoon de bedoeling de bladeren te fotograferen en ik zag eigenlijk pas achteraf dat er in 1 van de bladeren een gaatje zat
Het is dus geen beestje maar een gaatje
Irene96 schreef:Nounou, hier komt een heuse inhaalpost. Eventjes geen quotes want dat is wat lastiger, gewoon met namen
Gub: Sprekende foto! Iets te licht als je het mij vraagt, maar je hebt een mooie blik van het meisje te pakken zeg! De halve vinger aan haar rechterhand moest ik wel even twee keer naar kijken, ik denk dat het mooier was geweest als ze die ook gestrekt had, maar dat heb je natuurlijk niet altijd in de hand (vergeef me mijn slechte woordgrapjes...). Over all erg mooie sprekende foto, goed gedaan!
Marjoow schreef:Oke, hier dan mijn feedback! Wat een lijst jongens![]()
Gub: Mooie foto al vind ik het jammer dat het meisje er arrogant op staat.

Kunnen er volgende keer minder mensen mee doen alstublieft? 
Maar ik heb m'n best gedaan er zo goed mogelijk commentaar op te geven.
Je kunt ook je diafragma zo laag mogelijk zetten zodat je minder scherptediepte hebt. 
Hij lijkt alleen iets bewogen. Ik had persoonlijk iets krapper gekaderd omdat ik nu het voorhoofd iets teveel vind opvallen door het grote witte vlak. Meisje ziet er wel uit als een model waar je nog veel mee kan!
Ik hou ontettend van fris zwart-wit bij bewerking, zoals bij Sodeletuut en xLoki. Maar dat is smaak natuurlijk! Waar ik wel altijd voor zou zorgen is mooi eruit knallende ogen! Dit kun je doen in Photoshop en Lightroom. Heb er overigens nog een tutorial over op m’n blog mocht je er nog geen ervaring mee hebben! Dat kan je portret echt laten knallen 
Maar fijn sfeertje!
Ik zou hem opsturen naar de Facebook van Cameraland.nl, daar kunnen ze dit soort foto’s erg waarderen :’)

) Dan zou naar mijn mening deze foto echt perfect zijn!
Mooi scherp!
Ik vind fotograferen erg leuk!
Verder ben ik nu GIMP aan het downloaden als bewerkingprogramma. Daar ga ik even mee oefenen.