Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Ik ga ook eens kijken of het op mijn camera kan. Zou wel moeten, ik heb een vrij nieuw model camera...
Nefertarie schreef:Lunaeekie schreef:Die eerste foto spreekt me niet heel erg aan Nefertarie, de achtergrond stoort me een beetje.
De 2e vind ik daarintegen echt heel mooi.
Grappig, bij foto 1 wilde ik juist de constructie van het gebouw fotograferen op een "andere" manier en in kerstsfeer.
Dus vandaar de achtergrond. Vind je het te druk?
Jolijnn schreef:Heey,
IK wou deze foto nog bijsnijden, maar ik krijg me foto's nog niet opgeslagen met gimp dat ik ze op photobucket/tinypic.com kan zetten
Mijn foto van week 2 is een foto geworden waar ik een betekenis achter heb,
mijn oma is 2 weken geleden overleden. Ze hield erg van rozen en wou speciaal voor haar wat gaan maken,
het resultaat mag er dan ook wezen.. Ik wou alleen het diafragma anders hebben, maar ben er nog steets niet uit hoe dit moet (heb al gezocht in gebruiksaanwijzing en internet)
Ik heb al veel posiefe reacties er op gekregen,
zelfs is er gevraagd de foto op een voorkant van een boek te zetten.
Week 2:
[ Afbeelding ]
Jolijnn schreef:Heey,
IK wou deze foto nog bijsnijden, maar ik krijg me foto's nog niet opgeslagen met gimp dat ik ze op photobucket/tinypic.com kan zetten
Mijn foto van week 2 is een foto geworden waar ik een betekenis achter heb,
mijn oma is 2 weken geleden overleden. Ze hield erg van rozen en wou speciaal voor haar wat gaan maken,
het resultaat mag er dan ook wezen.. Ik wou alleen het diafragma anders hebben, maar ben er nog steets niet uit hoe dit moet (heb al gezocht in gebruiksaanwijzing en internet)
Ik heb al veel posiefe reacties er op gekregen,
zelfs is er gevraagd de foto op een voorkant van een boek te zetten.
Week 2:
[ Afbeelding ]
xliisaa schreef:Eerlijk gezegd spreekt dr foto mij niet aan.
Ook zie ik hèt verhaal er niet in terug, ik had eerder voor een z/w omzetting gekozen, of een roos die dood is laat maar zeggen.
Ik mis ook wat scherpte.
Ben benieuwd hoe je hem straks op de foto gaat zetten.
Monster_tos schreef:Ik ga hier ook in mee. Het is opzich een mooie foto, maar niet bijzonder. Wat je misschien kan doen is de foto lager maken zodat je achterr de roos nog een stuk stoep ziet. En die stoep dan langzaam vervagen, zodat je een leegte creeert. Daarmee kun je het gemis symboliseren.
Denk dat je opa hoe dan ook heel blij zal zijn met de foto!!