Hier dit weekend geen tijd gehad ... hopelijk volgend weekend nog even snel. Tot of t/m zondag liep het dit keer toch he? Maar dan moet ik wel een ander idee hebben tegen die tijd, want wat ik eerst wilde gaat niet meer. En als dat niet lukt dan sla ik nog een keertje over
Daantje : wat is dat voor wolk, of is het gewoon een toevallige vreemd gevormde wolk?

Het heeft wel wat, zo telkens de zonsondergang iets dicherbij. Mooi ook hoe de lucht steeds feller verkleurd. Alleen jammer dat de horizon ook telkens wat omlaag zakt.
Paulapom : krijg het spontaan koud, vind 'm leuk. Alleen vind ik de middelste erg druk in vergelijking met de andere twee. Door de wazige tak op de voorgrond wordt daardoor niet direct je blik getrokken naar waar het om gaat (althans waar ik denk dat het om gaat gezien hoe de andere 2 foto's zijn).
Lifaya : persoonlijk had ik de volgorde anders gedaan, dat het dus wel een 'verhaaltje' zou zijn. De ogen springen er wel echt goed uit!
Ash : jammer dat ze zo krap gekaderd zijn, was dat op de foto's ook zo of door het bewerken gebeurd?