Indd heel anders dan anders Tis nog even wennen denk ik haha.
Die foto is heel mooi
Seven
Geplaatst: 08-08-12 22:46
Mooie kip is dat een brahma??
prachtig paard vind ik die anda appie
Revanches
Geplaatst: 08-08-12 22:48
Aapjes staan nu in een apart topic. In de hoop wat bruikbaar commentaar te krijgen. Omdat ik merkte dat hier de voorkeur toch uit gaat naar het 'alleen plaatsen'. [FK] [FOTO]Behind these eyes... En in een eigen topic kun je net wat meer foto's kwijt. Dus commentaar gevraagd!
@Lifaya, ik weet niet wat ik er precies van moet vinden van de foto met de groothoeklens. Het brengt het paard nogal uit verhouding. 2e foto vind ik wel erg mooi.
@mossel: heb je de foto van die "kip" bij de pootjes met een PS-tooltje proberen te verscherpen? Daar ziet er het namelijk wat ruizig uit(vaak een effect van handmatig verscherpen). Voor de rest wel leuk.
Mossel
Geplaatst: 08-08-12 22:50
Seven schreef:
Mooie kip is dat een brahma??
prachtig paard vind ik die anda appie
Ja, alleen issie nog wat lelijk, maar dat mag als kuiken
@ Revanches, origineel is die poot ook wazig en ruizig
Ah oke, ik dacht ik vraag even. Want de rest van lijfje is wel goed scherp. Jammer dat dan net de pootjes iets minder zijn. Maar misschien zijn daar gewoon zn veertjes wat meer 'fluffy'
Seven
Geplaatst: 08-08-12 22:59
Vind ik wel mee vallen hij lijkt heel lang voor een brahma kuiken Wij hebben ook brahma's deze is kleur kruising gefokt:
Mossel
Geplaatst: 08-08-12 23:01
Zou ook kunnen hhaah zal ook eens naar m,n instellingen kijken miss is daar iets mis, moest nogal snel zijn, stond niet heel erg stil
@ Seven, Ja ze zijn heel lang haha, wij hebben al Brahma's lopen en die zagen er echt heel anders uit als kuiken
Nog 1tje van de kuikens die gister uit het ei gekropen zijn (3 van de 9)
@Lifaya Prachtig! Deze foto vindt ik eerlijkgezegd 10x mooier als je eerste!
@Seven Mooi scherp! Mooie foto!
@Mossel Wat een schattige foto!
@Geerte Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vindt hem zo juist heel mooi! Heb je het origineel nog?
(ik kan geen smileys plaatsen want ik zit op mn mobiel, en dat is heel irritant.)
hafjesliefde
Geplaatst: 09-08-12 09:53
lifaya: wederom prachtige foto's! mossel: wauw! mooie foto van dat kuiken/kipje Geerte: ik vind 'm mooi bewerkt, het lijkt alleen wat of de felle kleur van de lucht, je onderwerp (gebouw) een beetje verdringt, maar das wat ik zie