Ik zit de laatste pagina te bekijken, maar ik vraag me af waarom sommige zo'n mega lage taxatie geven voor andermans foto's... Ik vind dat niet helemaal terrecht..
Bijvoorbeeld de foto's van EvilShots vind ik dus echt geen €10/15,- waard hoor! Ik zou eerder denken rond de €30/40,- .. Vind er een mooie glinstering in de foto's zitten en met de hond vind ik de compositie erg leuk en de kleuren zijn fijn.
RDLfotografie vind ik ook erg mooie foto's hebben.. rond de €40/50,-
Priscilla Graart, Ik ben erg gecharmeerd van jouw fotostijl! Op bokt zie ik vaak wat van je langskomen en ik vind ze alsmaar beter worden! €50/60,- mag je er toch wel voor vragen hoor!
Inge Korver, Je foto's vind ik kwa kleur enzo best goed, alleen op de compositie mag je wat mij betreft nog wel wat oefenen.. Van de kat vind ik hem dan wel weer erg leuk!! alleen had ik hem liever op het oog scherpgesteld gezien. Rond de €20/25,-
Ylvy Fotografie, oefenen oefenen oefenen, je bent op de goede weg, maar ik vind ze nog niet op de kwaliteit van de rest die je op deze pagina ziet.. Ik zou zoiezo een symbolisch bedrag gaan vragen, als mensen jou vragen om foto's te maken.. Je doet toch je best en je hebt er toch wat werk aan.. begin met €10,- en blijf oefenen 
DM pictures, leuke foto's, Heb op de een of andere manier wel een gevoel dat ik net iets spannends mis in de foto's maar wat kan ik dan ook weer niet zeggen.. ik vind ze wel erg leuk opgezet qua compositie!! een €30/40,- geef ik ze wel!
Pimaude fotografie, Al op de goede weg, maar vind ze niet erg spetterend overkomen.. een €20,-..
Mijn foto's..

http://i1273.photobucket.com/albums/y40 ... 65b8d2.jpg
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-07-13 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Afbeelding in link gezet, er mogen maximaal 3 afbeeldingen zichtbaar zijn.