net zoals make up
bijna elke vrouw doet wel make up op, maar sommige zijn toch een beetje té enthousiast
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bijna elke vrouw doet wel make up op, maar sommige zijn toch een beetje té enthousiast
mooie belcihting en kleuren! tof!
ik vind dat Merel duidelijk een eigen stijl creëert om daar vanaf te wijken omdat het in meer foto's van haar terug te vinden is, dat is toch wat elke fotograaf wilt bereiken? Ik snap je punt ergens wel maar doel je niet meer op dat je de foto's te "open" vind en het paard wat voller in beeld zou willen hebben in plaats van dat ze het paard in de foto moet centreren? Ik vind de foto's van Merel Prima, alleen vind ik bij de eerste de vele scherpte diepte erg jammer het lijkt bijna een beetje of er verkeerd scherpgesteld is omdat het hoofd van het paard niet helemaal lekker scherp lijkt, de mensen en het bord op de achtergrond zijn ook wat jammer, dat had je op kunnen lossen door er voor te kiezen om een groot diafragma te nemen dus voortaan niet op f/8 maar op f/4 te fotograferen en op 200mm te fotograferen i.p.v 100mm, dus wat meer afstand nemen. misschien dat het je bedoeling was om veel scherpte diepte te krijgen, maar ik had dat in dit geval niet gekozen. 
Altijd leuk om te horen dat foto's te herkennen zijn, die van jou zijn ook goed te herkennen Lisa
. En ik houd er zelf wel van om een paard niet in het midden te centreren in de meeste gevallen, maar eerder wat ruimte te geven naar de kant waar het paard heen kijkt. Dat brengt naar mijn mening wat meer spanning in de foto.
. Misschien op een HPE en anders zelf
.
vind je een leuke speelse stijl hebben!

Gave foto's komen er voorbij maar ik ga niet reageren op alle foto's die hier zijn gemaakt, maar vooral de foto's van renee fotografie en lisa van dijk vind ik ERG gaaf!!!
De foto van de WC en het bankje vind ik ook ERG gaaf!!!
Daarom doe ik het altijd maar op de veilige P stand
Schandalig eigenlijk als je een spiegelreflex hebt haha
Zou ook graag feedback krijgen & ga proberen regelmatig te kijken in het topic!!

De tweede vind ik wat grauw, mag van mij een stuk sprankelijker!