Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JW18 schreef:@rijan_ kijk hier eens: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... =2&page=1. Deze vallen allemaal in je prijsklasse. De Canon powershot g7 schijnt overigens een echte aanrader te zijn. Vooral voor macro etc.
fjordnina schreef:Welke camera voldoet aan mijn eisen?
- min. 5x optische zoom
- gemakkelijk in gebruik, meeste dingen automatisch
- carl zeiss lens
- automatische scherpstelling
- min. 4 megapixels
- li-on batterij (schrijf je dat zo?)
- Haarscherpe foto's van beweging
- Snel foto's achter elkaar kunnen maken
- Niet doodstil hoeven staan voor een onbewogen foto
Heb nu de sony W70.
Of het een gewone compactcamera moet zijn of dat ik voor een spiegelreflex camera ga weet ik eigenlijk niet. Heeft allebei zijn voordelen natuurlijk.
Budget is tot ongeveer 500 euro.
Ciinderella schreef:Het liefste koop ik hem natuurlijk ook nieuw, maar daar heb ik het geld gewoon echt helemaal niet voor! En krijg ik ook nooit bij elkaar gespaard.
Hij wilt zijn camera verkopen omdat hij hem haast nooit gebruikte omdat het geen ding is om zomaar mee te nemen ergens naartoe. Zoals ik begreep heeft hij hem van zijn baas gekregen. Die heeft hem uit het buitenland meegenomen hierheen, vandaar dat de garantie ook in het buitenland zit.
WildChild schreef:Denken jullie dat het verstandig zou zijn om een 300D te kopen, of lopen deze echt ver achter op de 400D?
manzano schreef:WildChild schreef:Denken jullie dat het verstandig zou zijn om een 300D te kopen, of lopen deze echt ver achter op de 400D?
Deze loopt zeker heel ver achter. Het verschil met de 350D was al groot, laat staan met de 400D.
WildChild schreef:Denken jullie dat het verstandig zou zijn om een 300D te kopen, of lopen deze echt ver achter op de 400D?
Wuis schreef:Canon EOS 400D is zojuist besteld!!!!!!![]()
Wat voor geheugenkaart hebben jullie erin? Een snelle of een gewone (ik neem een 1GB)?
xjudithx schreef:Leuk voor je Wuis! Waar heb je 'm besteld?
manzano schreef:Ik vond de 300D juist enorm traag in vergelijking met mijn 350D (als je veel achter elkaar wilt schieten dan).
Ciinderella schreef:Ja, erg fijne camera (vind ik) Lekker snel, niet te ingewikkeld. Scherpe foto's. Ik ben nog maar een beginner maar ik vond hem erg makkelijk. Ook de voorgeprogrameerde standen zijn erg handig! Tja wat wil je nogmeer weten?Omdat ik heb afgezien van de tweedehands camera was ik verder aan het zoeken en heeft iemand mij geadviseerd op een Olympus E330. Heeft iemand hier ervaringen mee?