Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joeluna schreef:Ik ben geen top fotograaf, maar vind het leuk om te fotograferen. Ik wil in dit topic gaan posten om te leren van jullie tips en opmerkingen zodat ik dat kan verbeteren.
Week 19
[ Afbeelding ]
chip schreef:
Kimmms_ schreef:
Hanna_94 schreef:Week 19 alweer.
Ook van mij een bedankje aan iedereen die feedback geeft
Ik hoop vanaf juni ook terug feedbacklijstjes te maken, heb dan vakantie![]()
[ Afbeelding ]
k_m schreef:[ Afbeelding ]
Pfoe de bloem was niet helemaal scherp, maar ruis zat er echt niet op voor het uploaden..
Wie heeft DE site, waarbij de kwaliteit het minst achteruit gaat? Ik verklein ook al op voorhand dus..
sdvfoto schreef:Mijn week 19
Het meisje op de foto had een fotoshoot voor haar verjaardag gekregen.
Hier een resultaatje van de shoot :-D
[ Afbeelding ]
Fenneeee schreef:
kani_ejj schreef:mijn week 19.
helaas weer via FB, heb erg veel ruzie met mijn comp.
(lijkt onscherp, is helemaal scherp, gemaakt afgelopen zondag)
[ Afbeelding ]
Irene96 schreef:
Marit schreef:Foto van vorige week van mij helaas, zou vandaag een fotomeeting hebben maar gaat niet door..
[ Afbeelding ]
monbyou schreef:foto van vorig week ik had deze week weinig tijd. Volgende week ga ik feedback geven. ik had al feedback gemaakt voor deze week, Maar mijn computer heeft deze gewist![]()
Mijn week 19
[ Afbeelding ]
Asselruiter schreef:Week 19 - voor het eerst de insecten achternagezeten in de tuin; niet gemakkelijk, veel geduld voor nodig.
[ Afbeelding ]
Suuszels schreef:mijn week 19, omdat ik vanwege het weer een fotoshoot moest afzeggen even een van 2 weken geleden
[ Afbeelding ]
ismy schreef:
showteam schreef:
Eviii_x schreef:
chriske schreef:helaas eentje van vorige week, met dit slechte weer mijn camera maar thuis gelaten..
vind zelf de achtergrond nog iets te afleidend
week 19[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:
eline10 schreef:Mijn week #19, helaas een oudere foto, maar ik kan momenteel niet fotograferen omdat mijn lens stuk is
[ Afbeelding ]
Nefertarie schreef:
CrazyIris schreef:
faatxhorse schreef:Mijn eerste landschapsfoto, ik heb nog veel te leren...Dit zijn meerdere foto's die ik in elkaar geplakt heb.
Week 19:
[ Afbeelding ]
_Kiki_ schreef:
jilinda schreef:
manonnevot schreef:Helaas een oude foto, maar door het slechte weer durfde ik mijn camera niet uit te halen.
[ Afbeelding ]
tesseke schreef:
C_estmoi schreef:Week 19
[ Afbeelding ]
In de week van moederdag, een foto van lieve mama♥
Ik ben ontzettend trots op hoe stoer en sterk ze is, 9 maanden na de laatste chemo weer helemaal aan het werk
Bumblehorse schreef:
Sanne_com schreef:
HeavensLove schreef:
Lipydo schreef:
Tinky12 schreef:Bedankt allemaal weer voor het commentaar,ik vind het ook zonde zo'n deken.Helaas kan ik hem niet altijd afdoen.
Ze zijn trouwens alle 3 even groot maar stonden allemaal op een andere afstand
Hier weinig foto's gemaakt,voel mij momenteel ook gewoon te ziek en dat is duidelijk aan mijn foto's te merken van de laatste tijd.![]()
Deze week toch maar weer een uitgekozen want wil ook dit jaar weer vol maken.
Mijn week 19:
[ Afbeelding ]
Ik zie dat de kwaliteit toch wat achteruit is gegaan,zal eens gaan kijken voor een andere site.
MyHu schreef:Week 19
Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III Canon EOS 1100D
[ Afbeelding ]
Omdat ze zo schattig isBeter achtergrond was mooier geweest.
kimberley23 schreef:Hier mijn week 19:
Helaas deze week weinig tijd en slecht weer voor foto's dus mijn camera had een paar dagen vrij
[ Afbeelding ]
Pfff kwaliteit is wel erg achteruit gegaan, ik ga toch Marit haar advies opvolgen door de leuke test die ze heeft gedaan! Van het weekend maar eens even kijken hihi
Ylvy schreef:Voor de eerste keer gewerkt met overgangen en brushes,
Dankjewel Mhilariusfotografie, geweldige tutorials
[ Afbeelding ]
Ylvy schreef:Voor de eerste keer gewerkt met overgangen en brushes,
Dankjewel Mhilariusfotografie, geweldige tutorials
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Dat is nou al de zoveelste keer dat je dat zegt...voegt niet echt veel toe.
Post dan een oudere foto.