Ik ga ook maar eens kijken voor die Canon 400D.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:BedanktIk moet toch eens beter gaan lezen
Ik had je vraag wel gezien, maar het antwoord niet.
Fiffill schreef:BedanktIk moet toch eens beter gaan lezen
Ik had je vraag wel gezien, maar het antwoord niet.
kay27 schreef:De Canon 400D is met kitlens voor €685,- te koop bij http://www.digitalstreet.nl. Je krijgt €80,- cashback van Canon als je voor 30 juni een dslr koopt (geldt niet voor de 350D).
xjudithx schreef:@ Wuis:kay27 schreef:De Canon 400D is met kitlens voor €685,- te koop bij http://www.digitalstreet.nl. Je krijgt €80,- cashback van Canon als je voor 30 juni een dslr koopt (geldt niet voor de 350D).
Fiffill schreef:Ik ben al erg lang aan het sparen voor een digitale spiegelreflex.
Alleen, welke?![]()
Ik wil er rond de 700 euro aan uitgeven. Hebben jullie een idee? Ik heb zelf gehoord dat de Nikon D50 ook een fijne camera is
Rijan_ schreef:oke bedankt ?!![]()
welke zouwden jullie me aan raden die er tussen staat?
Yinari schreef:Ik denk over een Nikon D50 (D70 is toch alweer een stuk duurder) omdat ik daar tot nu toe mooie foto's van gezien heb. Heeft iemand deze camera ook? Bij Canon vind ik de foto's er qua lichtbalans vaak niet goed uitzien (of is dat gewoon wat ik toevallig heb gezien?). Is er echt een kwaliteitsverschil tussen Canon en Nikon of valt dat wel mee?
JW18 schreef:Rijan_ schreef:oke bedankt ?!![]()
welke zouwden jullie me aan raden die er tussen staat?
Ik ken de camera's zelf niet, maar de Panasonic fz8 , Fuji finepix s9600 en de Canon G7 schijnen goede camera's te zijn, zijn snel en alles is instelbaar.
Ciinderella schreef:Ik heb niet echt de vraag, welke camera ik moet kopen.. Maar of ik hem wel wil kopen. Ik ben namelijk op zoek gegaan naar een 2ehands camera, een canon 350 of 300D. Nu kan ik een 350D ophalen vandeweek voor 430,-. De camera is driekwartjaar oud en heeft maar een paar honderd foto's gemaakt, ongeveer 300.
Moet ik hieraan beginnen? De gerantie zit in het buitenland dus als er iets zal gaan mankeren aan de camera ben ik er nog veel meer aan kwijt + de lenzen die ik nog wil hebben, er zit een standaard 18-55 lens bij.
Wat adviseren jullie, is het verder een goeie camera en voldoet die aan wat jullie wensen zijn? Ik zit vooral in het macro standje
En zijn er meerdere die wat voorbeeldfoto's hebben om te bekijken? En weet iemand waarop je zeker moet letten bij het bekijken van de camera, ik ga hem namelijk zelf ophalen bij meneer aan huis voor de veiligheid en garantie.