Helaas toch een keer een oudere foto... Heb dit weekend wel foto's gemaakt, maar te beroerd om een beetje fatsoenlijk te bewerken.. Deze foto heb ik trouwens wel deze week pas bewerkt langlopend projectje
Geen tijd om de foto's van mijn camera op de pc te zetten, dus dan maar een minder recente foto vanaf mijn mobiel. Het is niet anders.
Week 48:
MarijeR
Geplaatst: 05-12-16 00:19
Bellatrix schreef:
Oh Marije, weer zo'n sfeervolle plaat!!
Thanks! Volledig uit m'n comfort zone iets binnen gefotografeerd Dat vind ik het mooie aan het topic, ik was niet aan fotograferen toegekomen deze week (o.a. in het ziekenhuis gelegen) maar dan toch op zondag avond nog ff de motivatie bij elkaar zoeken en de camera uit de kast halen...
Oh en heel veel sterretjes uitgeknipt tot ik eindelijk de juiste maat had als diafragma
Gisteren stond ik braaf met statief klaar om de parelmoerwolken te spotten, maar helaas. Bij het verlaten van de locatie kwam ik langs een stukje met hele laaghangende mist en heb zo mijn treffertje voor deze week te pakken. Dat wordt gelijk mijn week 49
Gave foto F_oremster! Ik had gisteren ook op pad willen gaan maar ons appartement komt eerdaags te koop en daar moeten we veel voor regelen dus hoop dat ik deze week toe kom aan het maken van foto's
Vanmorgen was het in elk geval weer erg gaaf met laaghangende mist en de opkomende zon.
rosslover
Geplaatst: 06-12-16 10:16
Ik zal weer wat feedback geven,ik geef alleen feedback op foto's die me opvallen.
agossie, hij lijkt wat onscherp, leuke compositie athelas, mooie foto Calice, mooie foto's met het ijs en leuk dat het 3 foto's zijn die echt wat met elkaar te maken hebben eefsel2109, hij lijkt heel erg verscherpt(misschien met uploaden?)en lijkt bij de poten onscherp. De scherpte diepte met de hond en de achtergrond is heel mooi. f_orumster, gaaf, ik had alleen de rand aan de onderkant weg gehaald. gerdjehoran, wat lief! Jammer dat hij aan de rechterkant wat krap is af gesneden. Ilovejip, wat was je sluitertijd? Het lijkt alsof er veel ruis over zit. jewemm, Ik vind het leukdat het hoofd scherp is en de achtergrond onscherp! wat is die witte vlek rechts? die had ik nog weggewerkt. Joeluna, mooi! kirsten4, gaaf! jammer van de ruis maar dat geeft ook wel een leuk effect. magda_90, leuk! ik had m iets meer naar rechts geplaatst zodat de combinatie meer in het midden staat. mariett, Heel mooi! marjanb, heb je bij het raam iets weggewerkt? gaaf idee maar het raam lijkt wat raar marjoow, mooi! dat stoom dat van het water komt is heel gaaf en geeft een leuk effect. neverland, gaaf! niobe, Het licht op haar haar is mooi, wat heeft ze in haar handen? ik had dat weggelaten. pradadaan, mooi! quir, ik had wat minder ruimte boven het hoofd over gelaten en wat meer aan de onderkant. sanne1992, hij lijkt onscherp, wel een mooi idee. tigress, gaaf! heel mooi
@rosslover heeft ook te maken met het effect dat ik gebruikt heb maar ik denk dat de ISO een grotere invloed heeft gehad dan de sluitertijd of zeg ik nu iets heel vreemd? Het was aan het schemeren en heb toen de ISO omhoog gegooid, niets veranderd aan mijn sluitertijd (staat meestal tussen de 125 en 200).
Ik hoop dat ik in het weekend een mooi moment vindt wat te fotograferen. Kan deze week de tijd verder niet vinden. Hoop dat ik geen oude foto hoef in te leveren.