Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Op klein scherm leek hij prima, maar op groter scherm zag ik dat de focus meer op de oortjes lag. Gelukkig zijn zijn oortjes ook mooi 

Gelukkig ben je heel aardig 
Mooie foto! En mooi bewerkt.
Helaas kan ik daar niet aan het water komen, staat vol met riet helaas. Maar zal eens kijken of ik een nieuw plekje in de buurt kan scoren.
Ik kan er zeker wel wat mee!
Shiloh schreef:Bedankt voor de feedback F_Orumster. De hoeveelheid licht komt doordat het een HDR is. Ik snap wat je bedoeld met het water, maar ik had ook een versie met gladder water, en vond die uiteindelijk toch echt nepper, maar ook eigenlijk minder interessant.
Ook omdat de linkerfles een snipje minder scherp is.
Hij is zo ook mooi hoor! F_Orumster schreef:Sanne1992 mooi moment, moeilijk vast te leggen. Vanaf een varende boot is fotograferen nog extra lastig.
LH_G-4769 by Lynn Hertogs, on Flickr sanne1992 schreef:@F_Orumster, ik ben heel benieuwd wat jij vindt over mijn week 46 foto
sanne1992 schreef:Mijn week 46:
[ [url=m/i4gjWf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou die trein ook graag eens over het viaduct zien rijden-fotograferen. Hij komt maar heel af en toe langs toch? Oftewel plannen en weinig keus in de weersomstandigheden. Jij had nu precies de pech dat een wolk precies schaduw heeft gelegd op het aquaduct en de omgeving voor en achter wel zon heeft. Zoals je zelf aangaf is je perspectief niet helemaal ideaal, maar ik vind de boom links een leuke toevoeging aan je perspectief. De scherpstelling lag op de bomen, stond ie op AF? Het voetbaldoel (?) zou ik proberen weg te retoucheren. Vind m wel gaaf!