[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:58

Hihi :) ja toevallig kreeg ik m via via

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:02

Ik vind het leuk dat het niveau van de foto’s echt omhoog gaat! Ik merk zelf dat ik echt veel kritischer naar mijn foto’s ga kijken, ik ben echt blij met het commentaar die ik tot nu toe heb gekregen.

Feedback rondje! 8-)

Agossie:Mooie foto, jammer dat deze in de schaduw is gemaakt.
Ash_:Ik vind hem prachtig! Ik had iets minder stad hoeven te zien, iets meer van die prachtige lucht.
Asselruiter: Prachtig! Lekker scherp, zachte achtergrond.
Astor:Ik vind de compositie en de kleuren allemaal heel erg mooi, maar het model vind ik een beetje raar kijken, het lijkt nu net dat je een foto had gemaakt terwijl ze net knipperde en op het punt stond om wat te gaan zeggen, dat vind ik een beetje jammer.
Bellatrix: Leuke foto, helemaal geconcentreerd :+ Ik vind dat wazige bij zijn hoofd ietsjes storen, bij de rest geeft dat een mooie aanvulling aan het geheel!
binky: Haha wat een grappige foto! Iets meer steel was leuker geweest om naar te kijken!
Bumblehorse: Leuk zo’n foto, niet altijd zo’n standaard compositie! Jammer dat de hond niet naar jou keek, dan was de foto echt prachtig geworden!
calice:Wat een mooie blauwe ogen! Ik vind het een leuke foto!
C_estmoi:: Wat jammer dat er gras voor de baby eendjes zit, daardoor werd de foto juist zo leuk! Je had hem ook iets lager kunnen maken, maar aan de foto te zien lag je al op de grond :P
chip:De foto is nogal korrelig, waardoor het niet fijn kijkt, heb je er veel aan gecropt? Ik vind wel dat je echt vooruit gaat met fotograferen :)
chriske:Ik vind het jammer dat het paard de andere kant op buigt, de nek lijkt nu echt méga. Ik vind je logo ook iets te overheersend, ik zou hem kleiner doen. Wat een mooie manen!
CrazyIris:Ik vind de foto een beetje saai en de waas voor de bloem irriteert me een beetje. Er zit wel een goede scherpte in!!
Deetjeeuh: het is een mooie foto maar ik vind hem een beetje saai, hij is wel goed scherp.
eline10:Ik vind het een leuke foto, maar er mist iets, ik vind hem een beetje saai.
Eviii_x:Wat een mooie foto zeg! Ik had graag iets meer borst gezien. Leuk zo dat zwart-witte.
faatxhorse: Wat een ontzettend goed gelukte oog-foto, zo zie je ze niet snel! Heeft hij een kras op zijn oog of lijkt dat zo?
Fellow: Heel erg mooi! Ik had hem liever in kleur gezien.
Fennee: ooohhh wat een leuke hond! daar zul je vast heel veel plezier mee gaan beleven, de foto oogt inderdaad heel erg onscherp, jammer, verder irriteert het riempje met halsbandje een beetje, misschien kun je die wegwerken?
Fenneeee:Wauw wat een mooie foto! De mooiste foto van de week, de compositie klopt, prachtig kleurgebruik, niets aan toe te voegen!
Gub: Aaah schatjes! Links is hij net ietsjes te krap, maar wat een cuties <3
Hanna_94:Ik vind het een geslaagde foto! Ik zou alleen nog voor de afwerking de linkerkant van zijn koppie iets lichter maken zodat je ook zijn linkeroog ziet.
HeavensLove:Wat een mooie foto! Heerlijk zo met al die felle kleuren, lekker zomers :D
Irene96:Ik vind hem links en boven iets te krap, maar wauw wat een mooie foto! Heel erg mooi gedaan, lief kindje!
ismy:: Ik vind het een hele grappige foto, eerste wat ik me afvroeg was meteen waarom ze in het gras zat met takken op haard hoofd :+ maar dat vind ik juist het leuke eraan, dat maakt het leuk om naar te kijken.
JewEmm: Eigenlijk wordt de foto heel erg leuk, juist door de kleuren, maar de bloempies zelf vind ik niets hebben, maar de foto in het geheel vind ik wel aandacht-trekkend door die lucht!
jilinda: Ik vind hem een beetje saai, wel leuk zo die kleurcontrasten.
Jis_:ik vind het een geslaagde foto! Ik had het mooier gevonden als de staart gewoon naar beneden hing en het paardje stilstond. Ik vind hem links ook iets te krap en de foto wordt een beetje ‘geel’.
Joey: Waauw! Heel erg mooi, ik vind die bewerking ervan wat hebben!
Jolandaa_: Ik vind de compositie erg leuk, maar ik vind de foto zelf nog al saai, je ziet ook niet heel duidelijk wat nou echt scherp gesteld is, maar dat kan ook aan mij liggen :P
_Kiki_:het oog had iets hoger gemogen, ik vind het een beetje een saaie foto, maar het idee ervan is heel erg leuk.
kimberley23: hihi wat een grappige foto! Ze kijkt zo lief.
k_m;wat een raar beest! := Ik vind het jammer dat de linker vleugel niet scherp is, dat had de foto net afgemaakt.
laurajoy15:Ik vind het een mooie foto, maar ik vind die regenboog kleur erdoorheen nog al vervelend om naar te kijken, een andere bewerking had ik zelf leuker gevonden.
Lipydo: Jeetje wat fotografeer jij goed! Enige wat ik zou kunnen bedenken is boven de haren erop laten.
Lizaa01:Ik vind het een mooie foto, doet me een beetje denken aan de opening naar de ‘buitenwereld’. :D Jammer dat net die boom ervoor stond, met lucht was het thema nog duidelijker geweest. De bomen hadden iets lichter gemogen.
manonnevot:Ik had hem graag iets lichter gezien, maar dat is denk ik een kwestie van smaak. Het paard staat er mooi op!
Marit:Wat een mooie foto! Jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan. Ontzettend leuke compositie, de foto was voor mij net íetsie mooier geweest als de voorpluk niet voor z’n oogje zat, en ik zou even de grassprietjes(zijn dat grassprietjes? :’) ) links van zijn neusje even wegwerken.
MarijeR: Ik vind het een prachtige foto met prachtige kleuren! Voor mij had de vlinder om het te perfectioneren iets meer naar het midden gemogen.
Marjoow:Mooie foto! Lekker scherp ook, leuk setje blauw!
Mb_foto:Leuke compositie, ook scherp en technisch vind ik hem goed. Ik vind hem alleen zo saai!
monbyou:Ik vind de overbelichte achtergrond juist leuk! De compositie had iets hoger gemogen, ik vind de foto een beetje saai maar hij is wel goed scherp!
MyHu:De foto is iets te licht maar geeft juist daardoor een hele fijne, rustgevende sfeer eraan. Doordat de foto zo fijn kijkt bleef het mijn aandacht trekken.
NatassJa: wauw prachtig zeg! Niets aan toe te voegen.
Nayomie:Je moet gewoon doorgaan joh! Van kritiek wordt je juist beter! De compositie had iets lager gemogen, dan zijn de eendjes gelijk aan de horizon. De kleurtjes vallen een beetje weg en hij is niet helemaal scherp, misschien even wat aan de instellingen veranderen?
Nefertarie: Heel mooi! Kleur zwart valt nu ook absoluut niet weg, jammer van de achtergrond, maar daar kun je ook niet veel aan doen, hij is absoluut niet storend verder hoor.
ohmydeem:Ik vind het een fijne foto om te zien! Maar ik zou wel óf haar hele handen erop zetten, óf de handen er niet op zetten, zodat je een close-up hebt van haar hoofd, niet half-half, ik mis nu de helft van haar vingers :+ Ook heb je de foto precies afgesneden waardoor het nu lijkt alsof ze méga heupen heeft terwijl dat echt niet zo is. Verder hele goede belichting en fijne kleuren om naar te kijken :)
Racheel:Wauwie! Mooi! Wist niet dat jij die had gemaakt! Wat ontzettend jammer van de achtergrond, op het strand was het echt wow geweest! Ik vind hem onder iets te krap. Lekker scherp zo.
Revanches: Ontzettend leuke foto! Iets minder schuin zou fijner kijken, nu deed ik automatisch mijn hoofd scheef om de foto recht te zien :')
Robin_Rikkie:Jaa daar is je schattige geitje weer  Die wil ik ook wel haha. Mooie foto, veel beter zo nu je het wat hebt opgelicht!
sdvfoto:Wat een emotie’s in de foto! Ik heb er lang naar zitten kijken, voor mij beeld hij ‘eenzaam’ en ‘verdriet’ uit.
showteam: Ik vind die enorme waas links een beetje storend, maar de duif is prachtig en superscherp!
Sodeletuut:Leuke foto! Het contrast had iets meer gemogen, nu valt het gras zo weg door al het licht, en hij is rechts nogal krap
Suuszels:: Ik moest een beetje lachen om je foto, wat een grappige pony en wat kijkt dat meisje vrolijk :D De foto straalt echt blijheid uit en daarom is de foto zo leuk om te zien.
tesseke:Ik vind het een beetje een aparte foto, de aandacht gaat naar de nek en dat vind ik tegenvallen. Ook is de foto volgens mij gemaakt met tegenlicht waardoor het paard enorm grauw wordt. Het paard heeft verder allemaal groene plekken op zich, dat oogt een beetje raar. Verder vind ik je logo nog steeds echt enorm leuk haha, al had die kleiner mooier gestaan.
Tinky12: Ik vind de foto nog al saai, de achtergrond stoort me evenals de grond onderin het beeld. Ik vind de positie ook niet heel erg mooi, de kleuren zijn wel goed!
XiiaaooNaa:Ik vind de compositie juist heel leuk! Dit maakt de foto bijzonder en niet zo standaard, en wat scherp :oo Heb je er veel aan bewerkt?
Ylvy: Je hebt hem er goed opgezet! Ik erger me er alleen nogal aan dat de hond zo scheef is, hij kijkt ook niet heel vrolijk, zijn haartjes boven staan helaas uit beeld en dat is jammer! Je kleurgebruik daarentegen is heel netjes!

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:05

Thanks voor de feedback weer! :D ik had de foto ietsjes recht getrokken, dus ik denk dat hij daarom onder wat krap geworden is. Kon hem ook niet lager nemen want ik zat in een hooibak _O-

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:13

Wat zijn er weer mooie fotos bij en wat een voor uitgang boeken we met zijn allen! Mijn favoriete foto van week 18 is die van sdvfoto al ben ik er van overtuigd dat hij in het zwartwit nog veel meer terweeg zou brengen bij mensen aan emoties en gevoelens. De foto die me totaal niets doet is de foto van JewEmm, geen idee wat ik hier in moet zien.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:31

Kim. Bedankt
Ja kom ik achteraf achter, maar was eerste keer modellen. Afsnijden heb ik niet gedaan

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:16

Week 19
Afbeelding

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:26

Bedankt voor het commentaar, ik heb wel gecropt maar niet heel erg veel, misschien heb ik de foto teveel verscherpt..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:12

Grappig om te lezen dat iedereen mijn foto qua schuinheid niks vind.
Juist een keer wat anders dan het statische en het altijd-maar-rechtop. ;)

Toch bedankt voor een ieder die er tijd in steekt de foto's van commentaar te voorzien.

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:10

ohmydeem: Ik vind het verder een enorm goede foto, dus zo voor de eerste keer heb je het heel goed gedaan!
Ravanches: het heeft wat dat schuine, maar ik vond het net iets té, iets minder was mooier geweest naar mijn mening, maar dat is echt persoonlijk :)

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:06

Week 19 alweer!

Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:28

Bedankt voor de feedback.

mijn feedback voor week 18,

Agossie,
Mooi met die achtergrond!

Ash_,
Gave lucht, mooi in balans met die kerktoren links en hoge gebouwen rechts.
De opvallende rij huizen ervoor maakt het plaatje nog mooier.

Asselruiter,
Heel mooi, boven iets krap.

Astor,
Prachtig, mooie pose!

Bellatrix,
Heel gaaf!

binky,
Heel smaakgevoelig en niet helemaal mijn ding.

Bumblehorse,
Mooie foto, had graag gezien dat hij iets meer naar beneden keek.

calice,
Heel mooi portret!

C_estmoi,
Leuk effect met die onscherpe bloemen vooraan, jammer van de eendjes die wegvallen achter het gras.

chip,
Mooie compositie.

chriske,
Prachtig!

CrazyIris,
Mooie kleuren, jammer dat er net iets voor de bloem zit.

Deetjeeuh,
Heel mooi!

eline10,
Heel mooi!

Eviii_x,
Veulentje is mooi scherp, hele mooi foto!

faatxhorse,
Mooie foto al vind ik het oog net wat te bewerkt, of is hij dat helemaal niet?

Fellow,
Lieve en mooie foto, zag in dit geval geloof ik wel graag de oren van het paard erbij.

Fennee,
Mooi alleen de riem stoort me wel een beetje.

Fenneeee,
Prachtig!

Gub,
Heel mooi en heel schattig plaatje, mede door de bloemetjes.

Hanna_94,
Mooie voorgrond en achtergrond, van mij had de hond er wel wat dichterbij op mogen staan.

HeavensLove,
Prachtig!

Irene96,
Heel mooi! Gaaf dat de kleur van de bloemen overgaat in de kleding van het meisje.

ismy,
Heel gaaf en apart!

JewEmm,
Deze foto vind ik 1 van de mindere, sorry, te veel licht en te weinig onderwerp.

jilinda,
Ik vraag me af wat je aan het doen bent?? geslaagde foto.

Joey,
Heel mooi, fijne kleuren.

Jolandaa_,
Heel mooi, zie alleen geen scherpte punt.

_Kiki_,
Heel gaaf!

kimberley23,
Mooie gezichtsuitdrukking. Jammer dat het jurkje van het model wat omhoog getrokken zit. Ben heel nieuwsgierig hoe deze in kleur is.

Kimmms_,
Leuk! :D

k_m,
Heel gaaf!

laurajoy15,
Mooi! De kleuren eroverheen is leuk gedaan.

Lipydo,
Heel mooi!

Lizaa01,
Heel gaaf! Ik heb een paar jaar bij het Gardameer ook van die tunnel foto's gemaakt.

manonnevot,
Bijzonder en heel mooi!

Marit,
hele mooie foto, mooie kleuren.

MarijeR,
Prachtig! mooie compositie.

Marjoow,
Mooie balans in voorgrond en achtergrond.

Mb_foto,
Heel mooi, mooie warme kleuren.

monbyou,
Heel mooi, mooi scherp!

MyHu,
Vind het idee en de kleur van het glas erg leuk maar zag graag een andere achtergrond.

NatassJa,
Prachtig! Dol op de sfeer die jij creeërt.

Nayomie,
Mooi, achterste eendje er niet bij en hij was nog mooier.

Nefertarie,
Gaaf! Zonde dat er afleiding zit achter het hoofd van het paard, de boom die er hangt geeft wel iets extra's aan de foto, heel mooi.

ohmydeem,
Heel mooi! Het licht rechts stoort me wel een klein beetje.

Racheel,
Heel gaaf. Inderdaad wel jammer van de achtergrond.

Revanches,
Dat schuine is ook niet mijn smaak maar deze is wel heel mooi gedaan.

Robin_Rikkie,
Mooie en leuke foto geworden.

sdvfoto,
Wauw wat een heftige plaat, heel krachtig en mooi.

showteam,
Heel mooi, duif is goed scherp.

Sodeletuut,
Heel gaaf! Jammer dat hij rechts iets te krap is.

Suuszels,
Hele mooie en lieve foto! Mooie pose van beide modellen, fijne kleuren.

tesseke,
Heel mooi!

Tinky12,
Heel leuk! Wel een beetje jammer van die deken.

XiiaaooNaa,
Gaaf! Boven iets krap maar hoeft ook niet te veel te zakken.

Ylvy,
Heel mooi! Zag hem wel graag wat rechter.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 08:04

Dank jullie wel allemaal voor de feedback van de afgelopen weken. Het spijt me enorm dat ik al zo lang geen feedback meer heb gegeven, maar het is echt ongelofelijk druk met school en avondles e.d. En nu komen de examens eraan. Maar vanaf dat ik even een gaatje heb, geef ik zeker feedback!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 08:55

Wow bedankt voor de positieve feedback, doet mij goed :) Ik ga zo maar even proberen om ook feedback te geven, is soms een beetje druk :o

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:43

kani_ejj schreef:
Niemand die mijn foto leuk vondt :(

Jawel hij is zeker leuk, Boerboel pup staat er mooi op, was denk ik nog leuker geweest als je er een echt vlindertje bij had geplaatst.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:50

Bedankt voor de feedback!
@Kimmms; hoe zou jij deze foto dan minder saai maken voor jou? Ik heb juist de spiegel toegevoegd om niet 'gewoon een oog' te hebben.

Mijn feedback voor week #18 (elke keer in m'n pauzes er snel even aan gewerkt :+ )

Agossie; wat een nette en correcte foto!
Ash_; wat een prachtige lucht! Ik vind alleen de trein (?) onderin de foto jammer.
Asselruiter; erg mooi, jammer dat niet alle pluisjes scherp zijn.
Astor; ook al zo’n mooie foto! Erg mooi gedaan. Misschien had ik het leuker gevonden als het model in de camera zou kijken, maar dit is wel iets ‘specialer’. :j
Bellatrix; mooie foto Marlies! Ook goed met de ruimte aan de voorkant.
binky; ik vind het in ieder geval geslaagd die omgedraaide kleuren! Ik vind hem alleen wat krap.
Bumblehorse; leuke foto, al lijkt de scherpte meer op de borst te liggen dan op het kopje/neusje dat vind ik jammer.
calice; ach wat schattig! Erg leuk.
C_estmoi; laat maar wel een leuke foto hoor! Vind het gras voor de eendjes ook erg leuk.
chip; wauw, meer kan ik er niet over zeggen!
chriske; de foto mist naar mijn idee net wat scherpte maar ik vind het wel een erg leuk moment!
CrazyIris; wat een leuke foto, ik ind alleen de ‘waas’ voor de bloem erg jammer.
Deetjeeuh; erg mooie foto!
eline10; leuke foto, er lijkt alleen veel ruis in te zitten. Vind de compositie wel erg geslaagd!
Eviii_x; wat lief! Erg leuke foto, al had hij van mij iets meer ruimte aan de onderkant mogen hebben.
faatxhorse; prachtig! Wat een geweldige foto! Mijn favoriete foto van deze week!
Fellow; wat een leuke compositie! Het gezicht van het meisje lijkt alleen wat overbelicht.
Fennee; wat schattig zeg! Erg lieve foto, jammer dat hij wat scherpte mist.
Fenneeee; hele mooie en scherpe foto zeg! Dat oog vind ik echt super mooi.
Gub; prachtig! Die weerspiegeling in het water vind ik erg mooi.
Hanna_94; mooie foto! Jammer dat de rechterkant (voor de hond) van z’n kop zo wegvalt.
HeavensLove; wauw, prachtige heldere foto zeg! Wat een mooi moment.
Irene96; lieve en mooie foto! Niks op aan te merken, erg leuk.
ismy; ook op deze foto heb ik niks aan te merken, erg mooi.
JewEmm; wat leuk, ik blijf naar de foto kijken.
jilinda; ik mis wat scherpte in de foto maar vind hem wel erg mooi. Leuk gedaan.
Jis_; ik vind het een leuke foto ook netjes, alleen vind ik de houding van het paard niet optimaal.
Joey; prachtige foto!
Jolandaa_; leuke foto, wat een mooie bloem zeg.
kimberley23; ik vind het zwart-wit goed bij de foto passen! Jammer van het ‘vlakje’ rechtsonder in beeld.
Kimmms_; hihi, wat een leuke foto! Jammer dat het bekje niet helemaal scherp is.
k_m; wat een mooie foto zeg! Ik vind hem alleen redelijk druk waardoor het beestje een beetje weg lijkt te vallen, maar begrijp ook dat je hem moeilijk even ergens anders neer kon zetten.
laurajoy15; ik zag hem ook in het thema-topic voorbij komen en vind het een hele mooie foto!
Lipydo; prachtige foto weer! Alleen lijkt er een licht stukje op haar bovenlip te zitten wat onderlip lijkt te zijn ofzo? Aan de (voor ons) linkerkant.
Lizaa01; wat leuk hoe je van (voor mij) zo’n saaie plek zo’n leuke foto hebt kunnen maken! Jammer van het grauwe weer, het was denk ik nog mooier geweest als hij lichter was geweest uit de tunnel.
manonnevot; erg mooie foto zeg! Jammer van het riempje van de neusriem.
Marit; prachtige foto weer! Hij lijkt alleen bij het oog een beetje ‘raar’ stippelig te zijn bij mij. Ja lekker duidelijk :+
MarijeR; ik vind het jammer dat de vleugels niet allebei helemaal scherp zijn maar vind het een prachtige foto!
Marjoow; leuke foto! Vind de bewegingsonscherpte er wel bij passen! Gezicht van het meisje is wel mooi scherp, leuk!
Mb_foto; leuke foto!
monbyou; mooie foto, er had van mij net iets meer borst nog op mogen staan.
MyHu; jammer van de achtergrond maar ben het wel met je eens dat het een foto is waar je naar blijft kijken.
NatassJa; hier kan ik alleen maar ‘wauw’ over zeggen! Prachtig! (en prachtig dus ;) )
Nayomie; ach wat lief die eendjes zo bij elkaar! Leuke foto.
Nefertarie; leuke foto!
ohmydeem; mooie en vrolijke foto! Ergleuk.
Racheel; sorry! Leuke foto! Jammer van de drukke achtergrond, vind het wel een mooi 'kracht-moment' wat je hebt vastgelegd! Hij had van mij net iets ruimer uitgesneden mogen worden. Nu heb je weinig ruimte aan de boven en onderkant en rent het paard de foto al bijna uit :)
Revanches; wat een super leuke foto! Echt heel mooi met het gras zo!
Robin_Rikkie; wat een leuke foto! Ik had hem denk ik net iets minder ruimte aan de onderkant gegeven, dan had je minder storende elementen op de achtergrond gehad.
sdvfoto; prachtige foto, en ook al hoort het er wel een beetje bij, vind ik de zwart-witte paal op de achtergrond toch jammer.
showteam; wat mooi dat oog/kopje zeg! Super!
Sodeletuut; leuke foto!
Suuszels; wat een mooi moment! Hij lijkt alleen een beetje korrelig?
tesseke; leuke foto, het hoofd oogt voor mij wat groenig
Tinky12; lekkere billen! Erg leuk zo van klein naar groot!
XiiaaooNaa; wauw, mooie foto.
Ylvy; leuke foto, niks op aan te merken!
Laatst bijgewerkt door Tivara op 07-05-14 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:05

_kiki_ je bent mij vergeten |(

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:08

Heb je ertussen gezet, sorry!

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:13

Kimmms_: Brdankt! Heel fijn om te horen!

Jis_ en _Kiki_: Bedankt! Ik ben het zeker met jullie een over de achtergrond! Dat was ook een twijfelpunt bij het inleveren. Maar anders was het licht niet goed genoeg. Toch heel bedankt!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:32

Jis_ schreef:
kani_ejj schreef:
Niemand die mijn foto leuk vondt :(

Jawel hij is zeker leuk, Boerboel pup staat er mooi op, was denk ik nog leuker geweest als je er een echt vlindertje bij had geplaatst.

Klopt vondt ik ook maar eigenaar wilde een sprookjes sfeertje

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:35

kani_ejj schreef:
hierbij week 18

(via fb geupload, kon niet anders, helaas is die niet 100 procent hierdoor)

lieve pup van 9 weken (boerboel)
[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10313518_311684015648477_7894335496484041965_n.jpg[/img*]

Wat een leuke foto! Alleen de vlindertjes zijn iets te nep, het wordt zo een beetje, fantasy, en dat is mijn smaak niet.
Maar de pup kijkt wel heel leuk!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:13

Mijn feedbackrondje! Ik vind het soms best lastig, als je vragen hebt over de feedback stel ze :)
De samenvatting van week 18 - 2014:

Agossie verzamelt hier Nette foto, met een mooi moment, hij had misschien net ietsje lichter gemogen.
Ash_ Wat een mooie lucht! Ik had liever denk ik het onderste deel iets zwarter gezien, zodat je niet afgeleid wordt door de wittere vlakken
Asselruiter Mooi moment en mooi scherp!
Astor Nette foto, mooie blik van het model ook.
Bellatrix Je foto lijkt wat pixelig? Maar ik vind hem wel gaaf, de actie spat ervanaf!
binkyBijzondere foto maar hij spreekt mij niet zo aan, een beetje vreemde kleuren...
Bumblehorse wat een lieve foto, wel zou ik liever hem op ooghoogte zien :j
caliceVrolijke foto! Op welk punt heb je scherpgesteld? Het lijkt meer op de mond te liggen dan op de ogen?
C_estmoiAhh wat een schatjes! Wel jammer dat ze precies achter het gras zwemmen
chipIehh, die springt echt van je beeld af! Hij is wel goed scherp, heb je hem verscherpt verder?
chriskeMooi die wapperend manen, verder lekker scherp!
CrazyIrisJammer van die soort waas voor de bloem! Voor de rest een nette foto.
Deetjeeuh Mooie foto! Eigenlijk niks op aan te merken!
eline10 Leuk moment! misschien was het mooi geweest als het hoofd ook nog scherp was.
Eviii_x Wat een schatje is dat! De zachtheid straalt ervanaf <3
faatxhorse wow, wat een heerlijke foto, hier kan ik echt lang naar blijven kijken!
FellowWat zonde dat het hoofd van de shet er niet helemaal op staat, dan had ik hem echt leuk gevonden!
FenneeJammer dat het scherptepunt te ver naar voren ligt, probeer deze volgende keer op zijn hoofd (ogen) te zetten)
Fenneeee zo hee, die is gaaf, een beetje eng zelfs met die ogen maar wel een prachtige foto
Gub verzamelt hier Wat een liefjes, mooi moment en mooi met die spiegeling, wellicht volgende keer proberen iets meer ruimte achter het laatste eendje te laten
Hanna_94 verzamelt hier Ik heb het idee dat zijn rechteroog net wat wegvalt, is natuurlijk lastig met zo'n zwart hoofd, wel leuke compositie en goede scherpte.
HeavensLove verzamelt hier Lieve foto, jammer dat de oren er net niet op staan
Irene96 verzamelt hiermooie foto, leuke houding heeft het meisje ook
ismyHmm, deze foto spreekt mij niet zo aan, misschien doordat er zoveel gras op de voorgrond is.
JewEmm verzamelt hier Het licht is mooi, maar de compositie spreekt mij niet zo aan..
jilinda een foto vol emotie :j jammer dat hij een beetje donker is.
Jis_ Ik stoor mij een beetje aan de houding van het paard, dat hij net met de staart zwiept en een been optilt, wel mooie kleuren!
Joey Leuke foto! heb je de kleuren bewerkt? Hij lijkt wel erg rood.
Jolandaa_ Deze foto spreekt mij niet zo aan, ondanks dat de kleuren en scherpte wel goed is, misschien omdat die blaadjes er een beetje zielig bij hangen?
_Kiki_ verzamelt hier Wat een leuke foto, creatief oogpunt :D
kimberley23 verzamelt hierhmm ik weet het eigenlijk niet zo goed met deze foto, hij oogt een beetje verdrietig maar er is iets anders nog, maar kan het niet precies zeggen..
Kimmms_ hahah grappige foto maar vind hem niet heel bijzonder ofzo. zie katten toch liever normaal.
k_m wat een bijzondere kleur vleugels heeft die! Bijzonder standpunt, vanaf achter ipv zijkant of voor.
laurajoy15 Ik vind de kleuren echt super fijn, heel zacht. Heb je die met een bepaald filter gemaakt?
Lipydo gave foto, de kleuren van de make up en de ogen spatten eruit. Mooi!
Lizaa01 Gave sfeer heb je hiermee te pakken!
manonnevot ik vind de schouder een beetje te licht maar de compositie wel stoer!
Marit Mooie foto! Wel stoor ik mij een beetje aan dat rondje in het water!
MarijeR Wow! Hier heb ik echt niks op aan te merken, prachtige foto!
Marjoow verzamelt hier Lekker door de blubber! Leuke foto, opperste concentratie van de ruiter en een blij paard!
Mb_foto Lieve foto, voor een volgende keer zou ik proberen een ander halster aan te doen!
monbyou Mooi paard! Prima foto.
MyHu Tja, ik weet het niet zo goed met deze foto, hij springt er voor mij niet echt uit, de onderwerpen vind ik niet echt interessant maar de kleuren wel mooi.
NatassJa Wow, wat mooi, fijne kleuren, heel zacht ofzo.
Nayomie Lieve foot, helaas mis ik wel wat scherpte
NefertarieGaaf paard, mooi ook dat het zand precies zo opstuift!
ohmydeem Mooie kleuren en mooi licht, maar de compostitie is een beetje apart, ze lijkt echt super brede heupen te hebben! Daarnaast zonde dat haar vingers net zijn afgeknipt zeg maar.
Racheel verzamelt hier Wat een ontzettend gaaf paard is dat :oo ! mooi moment ook, met het zand alleen jammer van de achtergrond... is dat in Dordt :) ?
Revanches Oh deze foto vind ik wel heel erg scheef, het stel heeft een leuke houding en blik maar jammer dat hij niet rechterop staat.
Robin_Rikkie verzamelt hier Lief geitje! Helaas lijkt de scherpte wat meer op het hout te liggen dan op zijn kopje?
sdvfoto Och jeetje, wat een foot met emotie. Wel heel mooi!
showteam Leuk doorkijkje heb je gemaakt en mooie scherpte op zijn oog!
Sodeletuut Lekker zomers foto, volgende keer proberen iets meer ruimte bij het neusje van de vos over te laten!
Suuszels Ben ik zelf :+
tesseke verzamelt hier Het hoofd lijkt een beetje groenig? Maar ik vind hem wel gaaf!
Tinky12 verzamelt hierHihi ze staan op een mooi rijtje maar ik vind het niet echt een bijzondere foto.
XiiaaooNaa Weer een pluisjesfoto maar hij is mooi!
Ylvy Leuk hondje, hier vind ik het schuine dan weer niet zo storend, het plantje op de voorgrond daarintegen wel haha.

Zo pffff ik ben klaar, wat een werk zeg :o Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:15

Bedankt voor je feedback, ja ik heb 'm wel verscherpt

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:15

Jaa is op de Dordtsche Manege :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:16

Dacht het al te herkennen :j

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:37

Suuszels: Jij beschrijft precies wat ik zelf dacht over deze foto! Ik kon er zelf niet op komen. Dus ik plaatste hem toch maar :')