Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, de foto van Jesse hou ik voor als ik een keer een week geen foto's kan maken.

TammyVN schreef:Van vandaag:
[ Afbeelding ]
Helaas verdween de zon achter sluierbewolking en ipv een mooie zonsondergang werd het gewoon grauw.. Dus we gaan het snel opnieuw proberen..
Misschien dat ik hem later nog wijzig, maar deze heb ik net nog even snel nabewerkt etc. FB quality.

) Nu ben ik zelf voor het eerst echt te laat, maar er zijn er meer.
Lipydo schreef:TammyVN schreef:Van vandaag:
[ Afbeelding ]
Helaas verdween de zon achter sluierbewolking en ipv een mooie zonsondergang werd het gewoon grauw.. Dus we gaan het snel opnieuw proberen..
Misschien dat ik hem later nog wijzig, maar deze heb ik net nog even snel nabewerkt etc. FB quality.
Ha! Ik dacht al; die meid ken ik
Vind de blik van Anne heel erg mooi gevangen, maar de kwaliteit is zonde (onscherp en overbelichte vlakken). De huid lijkt nu ook wat vlekkerig: de grootste oneffenheden zou ik even weghalen. Sfeer is echt heel goed!
[EDIT] even op Facebook gespiekt: https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 0153_n.jpg is naar mijn idee een betere foto, compositie en scherpte plus blik zijn top!
ik moest eigenlijk ook gewoon gaan slapen ipv midden in de nacht nog aan mijn foto's zitten. Was dood op namelijk
. Deel je mening nu wel over de foto, sfeertje is wel fijn alleen scherpte niet. Eerste shoot met mijn nieuwe camera, even wennen, deze kan veel meer aan dan mijn oude haha! Was wel echt heel zonde dat het ineens bewolkt werd. Geen mooie zonsondergang, het werd alleen maar heel donker en grauw, maar omdat ik al dat hele stuk had gereden wilde ik toch nog foto's maken
.