Het lijkt me wel echt gaaf om een keer te fotograferen. Had je Holi Powder gebruikt? Mijn oude buurjongen is daar de bedenker, maker en distributeur van.
Erg gaaf dat het zo aanslaat! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Erg gaaf dat het zo aanslaat! 
Vandaag met een vriendin foto's gemaakt, we hadden haar haar geverfd dus daar moesten natuurlijk foto's van gemaakt worden. Wat met make-up gekliederd en een snelle 'studio' opgezet in de woonkamer. Gemaakt met natuurlijk licht. Zelfde model als mijn foto van een paar weken terug, Christina. Ze wordt steeds beter!

Knap werk!
Een beetje jammer van de elektriciteitsdraad in de achtergrond, maar verder heel geslaagd!

Een beetje jammer van het grauwe weer maar verder is hij wel erg geslaagd 
Het paard straalt echt kracht en energie uit en de achtergrond is heel rustgevend, knap werk!
Erg leuke foto, de onscherpe bomen op de achtergrond maken het geheel ook wat rustiger
Knap gedaan hoor!
Alleen het oog vind ik er wat vreemd uitzien, komt dat door de lichtinval?
Leuk gedaan!

Je weet de rauwe emoties van een oorlog vast te leggen, het portret raakt me heel erg. Knap werk!

Je legt de geconcentreerde blik van het hondje heel aansprekend vast! Ik heb het gevoel dat de achtergrond nét iets te rozig uitvalt, naar mijn geval kan ze een klein beetje extra groen gebruiken.
Naar mijn gevoel zitten de kleuren echter niet helemaal goed, het hondje zelf lijkt nogal blauw uit te slaan en de achtergrond vind ik wat te fel/te verzadigd. Met een grotere diafragma-opening had je een meer onschepe achtergrond gekregen waardoor het geheel wat rustiger zou geweest zijn. Dan zou de schaduw ook niet zo opvallen 

Ik ben ervan overtuigt dat de zwart-wit bewerking helpt bij het creëren van deze bijzondere sfeer, erg knap werk!
Je lijkt zo dichtbij te staan, met welke lens heb je dit genomen?
Een beetje jammer van de donkere delen in de achtergrond, maar verder vind ik hem heel leuk!
Knap hoe je die ogen hebt vastgelegd, de foto heeft ook een heel fijne DoF en door de uitsnede krijg je een beetje een mysterieus effect
Gaaf!
Leuke foto, ik hou wel van het sfeertje dat errond hangt 

Ik vind alleen de uitsnede een beetje raar, het paardje heeft maar heel weinig ruimte boven zijn hoofd en de foto is ook net onder zijn buik afgesneden. Ik had hem denk ik persoonlijk net onder het halstertouw afgesneden en 'm zijwaarts ook wat gecropt zodat hun hoofden beide op de 1/3 lijn uitkwamen 

We schieten je heus niet af als je kritiek geeft op onze foto's want daar leren we juist veel uit 
Deze foto was niet zo'n dankbare omdat je met tegenlicht zat, maar je hebt het er toch wel goed vanaf gebracht! Knap werk
Lekker blijven proberen inderdaad!
Ik mis echter wel een klein beetje een onderwerp in je foto, mijn blik gaat op zoek naar iets wat eruit springt maar ik kan het niet vinden...
Knap hoe je de uitdrukking van dat hondje vastgelegd hebt 
Gaaf hoe scherp je die haartjes op het steeltje gekregen hebt!
Je legt dat geconcentreerde koppie ook heel mooi vast
De nieuwste versie is inderdaad veel scherper, maar dat is logisch als je de andere van facebook gehaald had 
Het lijkt wel of hij zo uit het scherm naar me toe kan springen, heel knap gedaan!
Knap trouwens hoe je die lucht vervangen hebt!
Het model lijkt heel geconcentreerd naar iets te kijken en dat houdt echt mijn aandacht vast
Knap werk!
Je foto geeft echt een lente-gevoel 
Ik ben wel niet zo'n fan van de uitsnede, voor mij persoonlijk had de neus van de hond er niet af gemoeten.
Leuke DoF ook, ik vind de foto heel geslaagd!
Een beetje jammer van de ruis, had je bewust je ISO zo hoog gezet of was dat per ongeluk?
Het overbelichte lijkt best mee te vallen toch? 
Hij lijkt een beetje te veel naverscherpt 
Ik zie op mijn scherm geen rare gloed ofzo dus het lijkt mee te vallen 
Gave foto trouwens, een beetje jammmer dat de neus van de pony wat wegvalt in de schaduw.
Knap gedaan! Hoe krijg je het voor elkaar dat die lichtjes zo mooi stralen op je foto?
Knap staaltje fotografie! 
Knap werk!
Een mooi rustgevend geheel met een heel overtuigende uitdrukking in de ogen van de hond!
Je week 12 heeft een leuke mysterieuze sfeer, al zou ik persoonlijk de tak niet centraal in beeld geplaatst hebben maar eerder op 1/3 
Knap werk!
Gave foto hoor, je weet de actie heel knap vast te leggen en doordat de achtergrond onscherp is vind ik hem ook helemaal niet storend 
Gaaf gedaan, de DoF is erg fijn en je hebt ook wat leuke lichteffecten op je koekjes 
Een beetje jammer dat het meisje wat wegvalt in de schaduw, daar moet je zeker op proberen te letten als je fotografeert. De schaduwen zijn ook niet heel donker dus als je wat vetrouwd bent met een bewerkingsprogramma kan je die wel makkelijk een beetje oplichten 
Hoe heb je dat gedaan?
Ik wil hem gerust op canvas voor als mijn huis af is 
Leuk gedaan, maar ik stoor me een klein beetje aan de lensflare bij de kruin van het rechterpaard 
Erg leuke foto, je geeft de band tussen het meisje en de pony heel mooi weer!
Dankzij jullie gaat iedereen met sprongen vooruit!