Oliviaatje schreef:mij spreekt de fujifilm finepix S6500 erg aan. Wat zijn de voor en nadelen?
Ik krijg hem morgen, dan kan ik het je vertellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oliviaatje schreef:mij spreekt de fujifilm finepix S6500 erg aan. Wat zijn de voor en nadelen?
bloempje1 schreef:Klopt jij bedoelt disc.Maar dan krijg ik wit beeld met allerlij icoontjes erin.En zie ik geen foto.
bloempje1 schreef:oke,ik heb de canon eos 400d gekocht,
Maar ik krijg mn lcd scherm niet normaal,
witvlak,met icoontjes.Maar ik wil daar foto's zien en kunnen inzomen erop.Niet dat ik door het kleine lensje moet kijken..wie weet hoe ik hem goed krijg.
Nouks schreef:bloempje1 schreef:oke,ik heb de canon eos 400d gekocht,
Maar ik krijg mn lcd scherm niet normaal,
witvlak,met icoontjes.Maar ik wil daar foto's zien en kunnen inzomen erop.Niet dat ik door het kleine lensje moet kijken..wie weet hoe ik hem goed krijg.
Oeps, ik vrees dat hier iemand een DSLR verwart met een compactje...
Arieskuh schreef:Oke, probleem..
Ik krijg van mijn moeder een camera, mocht zelf uitkiezen welke..
Natuurlijk ben ik gelijk naar de beste camera's gaan zoeken en ben uiteindelijk bij de Canon EOS 400D uitgekomen.
Nou ben ik de laatste tijd dit topic een beetje bij aan het houden, en zie ik dat de Fujifilm Finepix S5700 ( en de andere versies ervan) heel geliefd zijn.
Aangezien ik heel erg van fotografie houd maar eigenlijk nog helemaal niet zoveel ervaring en verstand van heb, zit ik nou dus aardig te twijfelen, of ik voor de iets simpelere of toch de ingewikkelde maar betere camera moet gaan..
Of is de 400D niet zo ingewikkeld als lijkt/snel door te krijgen?
Nouks schreef:"Niet dat ik door het kleine lensje moet kijken" wekt bij mij anders nogal de indruk dat ze het niet heeft over foto's terug kijken, maar over op LCD zien wat je gaat fotograferen....
Kokomo schreef:iriojoppa schreef:Hey, ik ga de Canon EOS 400d kopen, maar waar kan ik hem het best kopen, beetje normale prijs, en bij een betrouwbare winkel.
Bij http://www.fotokonijnenberg.nl/ incl. 18-55 voor € 729 en als ke voor 31 juli je cashback formulier opstuurt krijg je van Canon nog eens € 80,00 terug. Dan kost ie eigenlijk maar € 649,00
Kokomo schreef:iriojoppa schreef:Hey, ik ga de Canon EOS 400d kopen, maar waar kan ik hem het best kopen, beetje normale prijs, en bij een betrouwbare winkel.
Bij http://www.fotokonijnenberg.nl/ incl. 18-55 voor € 729 en als ke voor 31 juli je cashback formulier opstuurt krijg je van Canon nog eens € 80,00 terug. Dan kost ie eigenlijk maar € 649,00
Kokomo schreef:[***] schreef:"Niet dat ik door het kleine lensje moet kijken" wekt bij mij anders nogal de indruk dat ze het niet heeft over foto's terug kijken, maar over op LCD zien wat je gaat fotograferen....
Klopt, maar alle andere gegevens duiden volledig op de 400D