Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stuur de link dan in pb.
ik heb een klein studiootje en een grote heb deze met kleine gemaakt maar heb weinig licht eigenlijk gebruikt
Citaat:Thema: "Inspiratie"
Insturen van 6/12 tot 20/12 20.00.
Stemmen vanaf 20/12 20.00 tot 22/12 20.00
Voltrooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces,Veloren,Snelheid, Detail
Inzendingen
Citaat:Thema: "Inspiratie"
Voltrooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces,Veloren,Snelheid, Detail
Inzendingen

en ik heb weer eens geprobeerd feedback te geven 
echter zou ik het mooier vinden als er een maan-foto meer sfeer geeft, dus bijvoorbeeld in een landschap waarbij je nog maanlicht in de bomen oid ziet. Neemt niet weg dat dit een prachtig shot is natuurlijk, waar je terecht erg trots op mag zijn. Ik vind hem alleen niet zo 'spannend' in deze compositie.
) al vind ik dit, vergeleken met een aantal vorige zelfportretten, wel 1 van de mindere. Ik vind je hoofdhouding wat vreemd, maar ik heb 0 ervaring met mensen fotografie dus als jij er een idee achter hebt, trek je van mij vooral niks aan hoor haha
. Maar de sfeer die je lens (en nabewerking?) aan de foto geven is heerlijk! 

ik vond degene die je later in je topic had geplaatst (als ik het goed heb onthouden) daarom ook mooier.
of misschien toch, het model had er van mij wel iets florissanter mogen staan, hij kijkt een beetje alsof hij er geen zin in had 
als die van Marjoow scherp was was dat zeker een topper! En Jonne d'r idee en gedachte achter de foto vind ik het mooist, alleen de uitvoering had imo beter gekunt 
. Bovendien is alles maar gewoon mijn mening en kan iemand anders daar heel anders over denken uiteraard
!Citaat:Thema: "Inspiratie"
Inzendingen
[/quote]Citaat:Thema: "Inspiratie"
Inzendingen
Ash_ schreef:Citaat:Thema: "Inspiratie"
Inzendingen