Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PKN_ schreef:Dan begrijp je denk ik wat ik bedoel. Het kán wel, een goede foto uit een binnenbak, maar als je er spullen voor gaat kopen ben je in mijn optiek verkeerd bezigIk kan je toch wel foto's laten zien van mijn 450'tje met standaarlens van in een binnenbak die zeker niet tegenvallen!
Maar onze binnenbak is wel zeer licht en die dag scheen de zon ook nog eens zeer goed
PKN_ schreef:Oké, nogmaals bedankt voor jullie super hulp en uitleg!
Nu weet ik tenminste wat ik wil en wat aan mijn 'eisen' voldoet.
Ga inderdaad eens langs in de winkel voor beide eens te proberen,
zal toch het verstandigste zijn!
Jolandaa_ schreef:nergens voor. die witte 650-1300mm f/8-16 is speelgoed. leuk als je wil kunnen zeggen dat je een hobbytelescoop hebt maar verder niet.De combi nikon d60 met een 650/1300 mm lens. Voor welk foto doel einde is die geschikt? Mijn interesses zijn paarden, ybloemen en insecten en dierentuin.
Jolandaa_ schreef:Zie de Tamron Focal Length Comparison die ik een paar pagina's terug heb geplaatst voor het verschil. 200 -> 300mm is niet zo heel veel extra.Is ie dat? Laat maarik zag op eBay een leuke met nu nog een leuke prijs. Ik heb nu een 18-55 55-200 lens. Maar ik heb het gevoel dat ik voornamelijk in de zoo te kort kom. Zou ik dan uit kunnen breiden naar een 300 mm lens?