Maar de fotobatterijen van de hema gaan dus langer mee? Dat is dan namelijk ook wel aantrekkelijk, zeker met die camera die ik had gezien. Zag 'm op CameraNu ook weer, voor 73 euro!
Een Olympus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Nah, dat was mijn oude Fuji, een semi-spiegelreflex. Die vrat 4 batterijen per 3/4 dag ofzoMaar m'n ouders en m'n zusje hebben een digi, één met accu en één met batterijen. Accu is wel makkelijker als in minder opladen, maar die camera die jij hebt is zo geodkoop, daar koop je maar een extra setje batterijen voor
Likemaaike schreef:Ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd alleen ik ben zo bang dat ik mijn fotocamera niet krijg en dat ik daar dan het hele jaar voor gespaard & gewerkt hebt. Het is misschien bij jullie heel normaal maar in Noord- Groningen waar ik woon wordt bijna nooit iets via internet besteld en zowiezo niet voor zo'n hoog bedrag. Maar nu ben ik al bij de Makro en Mediamarkt geweest alleen daar is die camera veel duurder dan bij cameranu.nl zelfs met verzendkosten nou mijn vraag:
Is cameranu.nl betrouwbaar? En hoe kan je het het best laten versturen als het om een camera van 500 euro gaat?
Heel erg bedankt als jullie erop willen reageren
want ik wil heel graag zo'n camera zo snel mogelijk kopen
Likemaaike schreef:@Farigo, ik heb wel een beetje ervaring alleen zouden jullie mij ook over de ISO enz. kunnen informeren? want dat snap ik nog niet helemaal
Loan01 schreef:Zouden jullie eens je mening willen geven over dit fototoestel? Hij staat sinds gisteren in reclame in de Aldi. En ik ben al enige tijd op zoek naar een fototoestel dat goed genoeg is om vakantiefoto's te trekken etc.
http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_33/OFF01.SHTML
Nouks schreef:Loan01 schreef:Zouden jullie eens je mening willen geven over dit fototoestel? Hij staat sinds gisteren in reclame in de Aldi. En ik ben al enige tijd op zoek naar een fototoestel dat goed genoeg is om vakantiefoto's te trekken etc.
http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_33/OFF01.SHTML
Véél te weinig info om een zinnig advies te geven, maar naar aanleiding van die info zeg ik niet doen. Op zoek gaan naar een camera met minder megapixels en meer optische zoom.
xXLianneXx schreef:Likemaaike schreef:Oke,
Ik wil graag weten wat ISO is
jeetje je kan zelf toch wel even zoeken? als je op google dat intypt krijg je ladingen met uitleg.