Kan ik in ieder geval lekker mee aan de gang, bevalt me voor zover ik dat kan zeggen prima

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairytail schreef:Heet dat ding zo of is dat jou bijnaam
Fairytail schreef:Het kan maar bekijk hem dan goed en/of koop hem bij een zaak. Ik heb zelf goede ervaringen met tweedehands objectieven.
http://www.fotokonijnenberg.nl/productl ... canon.html
Nouks schreef:Fairytail schreef:Heet dat ding zo of is dat jou bijnaam
Wordt zo genoemd, google er maar eens op, best grappig
Voorganger van de 70-200 F2.8-lenzen. Stamt uit het begin van de jaren '90, toen "USM" en "IS" nog niet bestonden. Heeft dus ook geen USM of IS, maar is optisch van vergelijkbare (L-)kwaliteit en ondanks het gebrek aan USM best snel. Wordt ook veel gebruikt door mensen die met een witte lens te veel op denken te vallen. Wit-met-rood schreeuwt al snel "ik ben duur", en dat vinden niet alle fotografen leuk
yvonnepuntnl schreef:Snap ook niet waarom die dingen wit zijn, zou hem veel liever in het zwart hebben!
Citaat:Many in the Canon L lens series are white in color. According to Canon, this reduces heat gain when a lens is used in bright, direct sunlight. White reflects more light than black - thus, less heat gain. The white lenses look great (my opinion of course), but attract attention. Again - watch for them the next time you watch a sports event on TV or in person.