De foto's zien er erg gaaf uit moet ik zeggen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RianneH schreef:Ik heb sinds twee weken een Canon Eos 350D, en heb daar vooral paardenfoto's mee gamaakt. Maar gezien het nogal droog was de afgelopen paar weekjes is die nogal stoffig geworden.
Waar maken jullie je camera/lens, mee schoon?
li3kuhhh schreef:Omdat ik na het concert van Guus Meeuwis ga en op vakantie naar Chersonisoss wil ik een digitale camera aanschaffen. Nou zoek ik er 1 die zo dun is, dat die in je broekzak past. Heb er al wel enkele gezien van Olympus en Samsung. Maar welke zou nou de beste zijn?
Renza schreef:@ Naadje24: heb nu zelf sinds kort sigma 50-150mm F2.8, die kost nog geen 574 euro en is een erg fijne lens
li3kuhhh schreef:Omdat ik na het concert van Guus Meeuwis ga en op vakantie naar Chersonisoss wil ik een digitale camera aanschaffen. Nou zoek ik er 1 die zo dun is, dat die in je broekzak past. Heb er al wel enkele gezien van Olympus en Samsung. Maar welke zou nou de beste zijn?
Jaimyliefje schreef:ik vraag het nogmaals..
wie weet er een fijne digitale camera (geen spiegelreflex) met verschillende functies (sport functie voor bewegings foto's, vuurwerk stand, portret, en zo verder..) een goeie zoom.
en niet te duur?
groetjes fenna
Jaimyliefje schreef:ik vraag het nogmaals..
wie weet er een fijne digitale camera (geen spiegelreflex) met verschillende functies (sport functie voor bewegings foto's, vuurwerk stand, portret, en zo verder..) een goeie zoom.
en niet te duur?
groetjes fenna
Oliviaatje schreef:wij hebben een HP fotosmart R727. Die is erg makkelijk in gebruik, veel opties, maakt goede foto's en kan in een broekzak.
naadje24 schreef:ik had overigens wel een paar honderd euro in gedachten hoor
dacht zelf aan 500 a 600 euro voor een knappe lens
ja...die andere topics heb ik ook in gezeten maar daar wordt je gewoon vaak genegeerd en hier krijg je wel altijd antwoord van de kenners