Iemand hier ervaringen mee? Ben niet heel van plan heel professioneel bezig te gaan maar wat leuke/mooie plaatjes zou ik wel kunnen waarderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilaan schreef:Ik kom weer even binnenvallen.. Ik kan een 550d (met 1120 clicks) tweedehands kopen.
Iemand hier ervaringen mee? Ben niet heel van plan heel professioneel bezig te gaan maar wat leuke/mooie plaatjes zou ik wel kunnen waarderen
ilaan schreef:oke nouja ouder model maakt me weinig uit, als het maar goed is natuurlijk. Iemand een idee van de winkelprijs, kan het namelijk zelf niet terugvinden op internet. Of ik zoek verkeerd haha
LOLLYYwood schreef:Kan iemand mij even op weg helpen? Ik ben op zoek naar een battery grip voor mij 5DII, nu was ik even aan het googlen en op CoolBlue staat er 1 voor €69,99 van Jupio.
Als ik via Kieskeurig.be kijk, is de laagste prijs voor een Canon BG €249,-
Wat zouden jullie doen? Iets in mij zegt om beter de Canon versie te kopen, "blijf trouw aan je merk" werd en word er mij altijd verteld, met universele spullen doe je minder lang, maar ik ben nu toch wel benieuwd van waar dat grote prijsverschil komt, en of het te overwegen valt.
xPearl schreef:Jaa okee. Maar er zit verder geen verschil in qua kwaliteit of instellingen etc? De body en lens etc gewoon tzelfde als de 550D, alleen met een andere naam dus?