@Quir De koeien lijken mij iets te paars, maar kan ook aan mijn computer liggen hoor Vindt die tweede wel heel gaaf! Beetje felle kleuren, maar vindt dat hier juist wel mooi/ niet storend!
MarjanB
Geplaatst: 07-01-18 20:45
Hier een poging van mij ik bewerk niet heel veel vaak zoals sommigen van jullie kunnen. Ben benieuwd wat jullie vinden, wel allemaal via mobiel en bokt upload gedaan dus scherpte is waarschijnlijk wat minder.
Misschien moet ik dan eens kijken naar de witbalans op de laptop waarop ik bewerk kan ook zijn dat die een ander beeld geeft. Thanx voor jullie mening!
Mariett
Blogger
Geplaatst: 08-01-18 11:21
Foto's maken van het knappe paard van een vriendin van mij Was alleen wel in de bak met een onrustige achtergrond en met zéér weinig licht (en een zwart paard, altijd leuk) dus ik moest er iets mee.
Before (al wel bijgesneden en een RAW bewerking gedaan)
Edit: stukje informatie vergeten
Laatst bijgewerkt door Mariett op 08-01-18 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben weekend texel geweest ga ook eens wat fotos bewerken :p
DieL_Zor
Geplaatst: 09-01-18 13:30
Wauw, het wegwerken van de achtergrond bij de Fries is inderdaad heel knap gedaan! De blur vind ik persoonlijk ook iets too much, maar ziet er wel netjes uit. Wel vind ik het licht en de verscherping van de Fries teveel, bij z'n kaak en rug lijkt hij bijna wit/grijs te zijn.
Fijn sfeertje bij de hond Misschien kun je het zonnetje iets rozer maken? Het zonnetje nu is geel terwijl je op de grond de rozige gloed nog ziet.
Ik ben weer aan de slag met reisfoto's. Liep net tegen een leuke aan; de reden waarom in RAW fotograferen zo ontzettend voordelig kan zijn. Ik heb alleen wat RAW bewerking gedaan, verder vrijwel niks.
R_emkee
Geplaatst: 09-01-18 13:31
Before and after
Mooi helder geworden de trap
Granoek
Geplaatst: 09-01-18 23:33
Heb er ook nog eens eentje geprobeerd maar ben nog niet helemaal overtuigd, met name over de uitsnede.
NYC2B
Geplaatst: 10-01-18 10:05
Wat is dit gaaf om te zien zeg! Ik heb sinds deze week pas Photoshop, ik heb mijn ego en trots even aan de kant gezet. Ik vond altijd dat als je veel photoshopte dat je dan geen echte fotograaf bent :’)
Hoe sommige van jullie veel storende elementen mooi weggewerkt krijgen vind ik echt bizar knap. Tips zijn welkom.