Canon EOS 300D digitale SLR + 18-55
Ook heb ik zitten kijken naar de volgende superzoom camera:
Olympus SP-600UZ digitale superzoom camera. Heeft iemand daar misschien ervaringe mee?
Thanks!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:je snapt mijn punt idd niet helemaalIk snap je uitgangs punt niet helemaal HLphoto als je van een getalenteerd/ervaren persoon uitgaat heeft het hebben van een compact over een cameraphone misschien niet echt voordeel maar niet ten nadele van degene die de vraag stelde natuurlijk ik vind het een beetje vreemd om er vanuit te gaan dat ook zei dit kan berijken met een camera phone want als ze dat zo ff deed vroeg ze waarschijnlijk niet om advies over compact camera's. Bovendien ga je er wel erg makkelijk vanuit dat iedereen bezit over een hippe smartphone waar uberhaubt een camera inzit.
Ik heb wel iets beters te dan dan mijn vingers weer recht trekken na een halve middag foto's schieten met een iphone. Er is ook nog zoiets als gebruiksgemak
, of wou je beweren dat kramp in je vingers een prettig gevoel is
![]()
Samantha_T schreef:Wie o wie zou mij een handje willen helpen. Ik zoek een mooie camera om foto´s mee te maken van paarden. Nou is mijn budget niet al te groot (het paard wil tenslotte ook etenhihihi) en heb ik deze op marktplaats gevonden. Wat zijn jullie ervaringen met deze camera? Ik zag in dit topic al hele mooie plaatjes voorbij komen geschoten met deze camera, maar goed dat zegt natuurlijk meer over de fotograaf
![]()
Canon EOS 300D digitale SLR + 18-55
Ook heb ik zitten kijken naar de volgende superzoom camera:
Olympus SP-600UZ digitale superzoom camera. Heeft iemand daar misschien ervaringe mee?
Thanks!!
wonderboy schreef:Ik heb eindelijk geld bij elkaar gespaard en wil nu een spiegelreflex camera kopen.
Vooral om de paarden in beweging (onder het zadel) mooi op de foto te kunnen krijgen.
Heeft iemand misschien een tip welke camera ik dan moet hebben.
Ik zelf heb er namelijk weinig tot geen verstand van.
Alvast bedankt.
LETS schreef:Mijn broer is zich aan het orienteren op een spiegelreflex camera. Hij is zeker geen profi, dus een leuk instapmodel is voldoende. Zelf kwam hij tot de selectie Nikon D3000, Olympus 620 of de Canon eos 1000D. Ik heb zelf een Olympus en ben er wel erg blij mee, maar met de andere 2 heb ik geen ervaring. Wie kan er iets meer over zeggen, of raadt eventueel nog een ander model aan? Hij wil graag een fijne kit met het liefst 2 lenzen, zodat hij niet direct hoeft uit te breiden, en maximaal (de hele kit dus) zo'n 700-800 euro. Alvast bedankt!
efaa schreef:hoi hoi
ik heb het hele topic door gelezen maar ik kan het niet echt vinden. weet iemand een foto camera (gewoon een goedkope compact geen spiegelreflex) die meeredere opnames per seconde kan maken, zodat je zon serie krijgt. bijv voor paarden of honden te fotograferen? ik ben aan het zoeken geweest maar ik kan nergens een camera daarop zoeken.
ben dus op zoek naar een makkelijke, heb nu namelijk een samsung s760 en die is voor mij prima op dat sie serie stand na.
weet iemand hoe ik dat kan zoeken op een camerawebsite? want ik heb nu al zoveeel camera gezien zonder dat of ze kosten 800
voor mij is het puur voor de lol, heb namelijk niet echt veel ervaring met fotos maken