[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

maris_coldey

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:12

Goed stuk Haha! !! meer meer !!! haha

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:17

Nja, het is dus wel duidelijk dat we meer willen Schijnheilig Komt het nog voor morgen? Ga morgen ochtend namelijk op vakantie..

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:28

Weer een supergoed stuk!

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:40

Echt superleuk joh!
Ooohh... wannneer komt het volgende stuk? (Kan niet wachten!!)

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 12:44

Nou vooruit, ik zal het volegnde stuk erop zetten. dan wordt het even rustig denk ik want heb een druk weekend.. Ja

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:44

Jaaaaaaaaa Kom maar op! Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 12:44

Dan wordt er omgeroepen dat het slechts hevige turbulentie is en dat iedereen rustig moet blijven zitten en de gordels vast moet maken. Als snel gaan de lichten weer gewoon branden en wordt het vliegtuig weer rustig. De stewardess legt uit wat turbulentie inhoudt zodat de mensen niet ongerust worden. “pff, dat was best eng.” Zegt Irma bij Tiffany in haar oor. Tiffany knikt “leuk is anders inderdaad, maar het valt allemaal mee.” Stelt ze Irma gerust.

De rest van de vlucht verloopt soepel en het vliegtuig blijft stabiel. De landing verloopt ook zoals gewenst en als snel mogen ze het vliegtuig uit. Het is half vier plaatselijke tijd en het is hartstikke warm. Ze worden met een busje verder naar het hotel gebracht en dat is nog ongeveer een uur rijden. Maar eerst moeten ze de koffers ophalen. De jongens zijn al vooruit gelopen en hebben het de hele tijd over hoe gaaf de turbulentie wel niet was. Irma wil er liever niks meer over horen, want ze vond het toch echt best wel eng. Als Irma en Tiffany bij de bagage afhaalplaats komen hebben de jongen bijna alle koffers van de band geplukt. Ze moeten er nog twee en die zien ze verderop op de band al aankomen.

Even later lopen ze met alle koffer richting het busje. In tegenstelling tot bij het vliegtuig is het hier heel rustig. Er staat een Nederlandse reisleidster. Ze verwelkomt de groep en iedereen zoekt een plaatsje in het busje terwijl de chauffeur de koffers in de bagageruimte stopt. Met een beetje passen en meten past het precies. Gelukkig zit er airco in het busje, want de overgang is wel erg groot. Irma haalt een van de flesjes drinken tevoorschijn uit de handbagage, ze moet het drinken nu echt goed bijhouden. Het busje begint te rijden en de reisleidster begint te vertellen hoe het verder in zijn werk gaat.

Ze worden nu naar het hotel gereden waar ze gelijk in kunnen checken en dan de beschikking over de sleutel en dus de kamers krijgen. Ze weet te vertellen dat het tussen half zes en acht uur dinerbuffet is dus tegen de tijd dat ze er zijn en ingecheckt zijn kunnen ze gelijk gaan eten. Ook verteld ze over het animatie programma en reikt ze folders met het programma uit. Na een kwartier is ze klaar met vertellen en duiken Irma en Tiffany in de folders. Er si vanalles te doen in de omgeving en er is een heel groot waterpretpark. “Hey guys” roept Tiffany door de bus “dat waterpretpark, daar gaan we wel heen hè!” Ze beginnen spontaan met zijn allen te juichen, de reisleidster moet lachen. “jullie hebben wel een gezellige groep zo.” Lacht ze. ‘ze heeft helemaal gelijk’ denkt Irma in zichzelf.

Eindelijk komen ze aan bij het hotel. Het ziet er schitterend uit, de receptie is een groot klassiek gebouw met een wit marmeren gevel. Binnen is het lekker koel, ze hebben dus duidelijk airco. Als ze ingecheckt hebben blijkt dat de kamer vlakbij elkaar liggen. Er zitten slechts een paar kamer tussen, ze moeten in ieder geval allemaal dezelfde kant op. Ze gaan allemaal even naar de eigen kamer. Irma en Tiffany hebben nummer 269. Ze doen de deur open en kijken hun ogen uit. Het is een mooie ruime lichte kamer, met ook hier airco. Er staat een tweepersoonsbed en een tv. Ook is er nog een zithoekje en de badkamer is voorzien van een bad en een douche. “Wow, dit is echt super luxe!” zegt Irma als ze een rondje door de kamer heeft gemaakt. “Dat kun je wel zeggen!” bevestigt Tittany. Ze ruimen de koffers uit in de kast met schuifdeuren. De lege koffers leggen ze helemaal onderin de kast. “zo, opgeruimd staat netjes.” Zegt Tiffany “zullen we even bij de jongen in de kamers gaan spieken?” “Ja goed plan!” zegt Irma. Ze lopen de deur uit. Welke kant moesten zou nog op. “Links” zegt Irma resoluut. “ze hebben 259 en hiernaast is 267 dus zal wel aflopen.” Legt ze uit. En inderdaad, een stukje verder komen ze bij 259 de kamer van Bart en Thomas. De deur staat open dus ze lopen naar binnen! Bart en Thomas zijn ook bezig met de kamer inrichten. “Je kun wel zien dat ze van de verkeerde kant zijn,” grapt Irma “ze zijn zooo netjes!” Ze lachen.

“Hey girls”begroet Bart ze. “welke kamer hebben jullie? Dave en Richard zitten hier naast.”
“wij zitten een stukje verderop in 269.” Verteld Irma. “Ow das ook mooi dichtbij.”lacht Bart.
Even later is iedereen op orde en besluiten ze een kijkje te nemen bij het diner buffet. Zoals verwacht is het helemaal compleet, voor iedereen is er wel iets te vinden dat ze lekker vinden.
Ook staan er allerlei lekkere verse sappen, kersensap, sinasappelsap, meloensap, perziksap, ananassap. Irma pakt een glaasje kersensap, heerlijk lekker fris! Ruim een uur zitten ze aan tafel, iedereen is wel een paar keer bij het buffet gaan kijken en heeft ook wel een paar keer wat meegebracht. Als ze helemaal vol gegeten zijn, besluiten Irma en Tiffany even over het strand te lopen. De jongens blijven liever op het terras zitten om nog even wat te drinken en uit te buiken.

Tiffany en Irma lopen samen over het strand het is inmiddels half acht, maar de zon staat nog hoog aan de hemel. “Zullen we onze bikini aan gaan doen en gewoon gaan zwemmen?” vraagt Irma ineens. “Heerlijk die impulsieve dingen van je! Doen we!” roept Tiffany en samen rennen ze terug naar de kamer. Als ze omgekleed zijn droppen ze de sleutel bij de jongens zodat ze daar geen rekening mee hoeven te houden. Dan rennen ze samen naar het strand dat vanaf het terras goed te zien is. Zonder te stoppen rennen ze in een keer het water in. Het water is heerlijk van temperatuur. En ze zijn zo een heel eind uit de kant. Snel zwemmen ze terug, want wie weet wat er allemaal kan gebeuren. Dan gaan ze samen in de branding zitten en genieten van de zon op hun huid. “Eigenlijk is dit wel goed om te wennen zegt Irma dan, niet gelijk de heetste zon van de dag.” Zegt Irma. “Ja dat klopt, maar als je verbrand smeer ik je wel in hoor.”zegt Tiffany met een knipoog.

Langzaam maar zeker wordt het toch wat frissen en gaan ze terug naar de kamer, daar douchen ze even en gaan dan de jongen fris en wel vergezellen op het terras. De jongens zitten allemaal lekker aan een biertje en Tiffany besteld voor haar en voor Irma een niet al te hevige cocktail met voor Irma een glas water erbij. Dan kan Irma toch van de heerlijke cocktails genieten. Om ongeveer twaalf uur vertrekken ze allemaal naar de kamers. Ze zijn allemaal vermoeid door de reis dus op stap gaan is geen goed idee.

De volgende dag gaan ze de omgeving verkennen. Ze zien mooie stranden en leuke stadjes, maar toch zitten ze het liefst op het ressort. Het ressort is dan ook heel compleet, met winkeltjes en gratis eten en drinken. Wat willen ze nog meer? Het bevalt de groep super en er is zo een halve week voorbij. Ze beginnen zich nu echt thuis te voelen en hebben alle bars op het ressort al bezocht. Irma en Tiffany liggen veel op het strand om een mooi kleurtje op te doen.

Woensdagavond; Tiffany staat onder de douche en Irma ligt even op bed tv te kijken. Het is lang geleden, maar ze heeft hoofdpijn, hele erge hoofdpijn. Langzaam zakken haar ogen dicht. Ze valt in slaap. Een half uur later wordt ze wakker en Tiffany zit naast haar op het bed. “Heb je weer hoofdpijn meisje?” zegt ze zacht. Irma knikt. “Als we thuis zijn gaan we er toch eens mee naar de dokter hoor.” Zegt Tiffany en weer knikt Irma. Dat zorgt ervoor dat Tiffany beseft dat ze wel heel erg hoofdpijn moet hebben anders wil ze zomaar niet naar de dokter. “Ga nog maar even slapen meisje, ik blijf bij je.” Zegt Tiffany en Irma sluit haar ogen weer.

Irma wordt de volgende ochtend pas wakker. De hoofdpijn is stukken minder maar hij is er nog wel. Tiffany zit op het balkonnetje zoals ze dat noemen. Op het tafeltje bij het zitje staan boordjes en drinken. “Hey liefje,” zegt Tiffany als ze ziet dat Irma wakker is “Ik heb wat eten meegenomen, anders is er straks niks meer voor je.” Irma probeert te lachen, maar dat doet haar alleen maar meer pijn. “Tiff,” zegt ze voorzichtig “Ik heb asperintjes bij, wil je er alsjeblieft eentje pakken?” Tiffany staat op “natuurlijk wil ik dat.” Zegt ze terwijl ze in Irma’s tas graait. Ze geeft Irma een glas water aan en het asperinetje. Irma blijft nog even in bed in de hoop da het asperintje snel werkt. Een kwartier later lijkt de hoofdpijn alleen maar erger te zijn geworden. Weer sluit Irma haar ogen.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:47

Wat zou ze hebben? Ben benieuwd Ja

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:49

Leuk stuk.. Ik ga voor een hersentumor....

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:50

Whaa!! mooi mooi mooi Haha!

Citaat:
Er si vanalles te doen in de omgeving en er is een heel groot waterpretpark.
Knipoog

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:00

nog steeds typfouten voorbehouden Knipoog

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:00

Leuke stukjes! Spannend zeg Haha!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:03

maickell0ver schreef:

Zou ze dan toch doodgaan Bloos!

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:04

Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk Leuk
Whaha, zo kan ik wel eeuwig doorgaan! In 1 woord gewoon:
GEWELDIG! Snel verderschrijven!!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:12

_Michelle__ schreef:
maickell0ver schreef:

Zou ze dan toch doodgaan Bloos!

Weet ik niet dat kwam in me op Tong uitsteken

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:14

Weer mooi stuk !

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:26

hersentumor Nagelbijten / Gniffelen
hoezo erg Clown
ik denk heel simpel uhm een hersenschudding
kan helemala niet maar ok =)

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 13:29

Lips are sealed

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:34

Weer met spanning zitten lezen Hyper!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:00

maickell0ver schreef:

Ja, dat bedacht ik ook al Knipoog .

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:05

Weer een heel goed stuk Vork Toch wel jammer als ze de hele vakantie hoofdpijn houdt.. Verdrietig Maar is echt een leuk verhaal hoorr... Haha!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:12

jaaaaaaa leuk en fijn dat er zo snelw eer een neiwu stuk was!!!

maris_coldey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:14

gaat ze dood ??

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:38

*kun je alvast zeggen wanneer het nieuwe stuk komt??* of weet/zeg je het niet?

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 14:47

Ik ehb nog geen diee, want dat moet ik nog schrijven en weet niet wanneer ik er tijd voor heb.. denk na het weekend pas..