@ nikki_jimmy ik probeer denk ik de eerste
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
..... iemand nog een leuke foto voor mij?
t liefst iets weaar k wel een tijdje mee bezig ben
landschappen zijn ook welkom
alleen als je wil hoor!
Heb een schets van Smurf *Me konijn* gemaakt, maar was toen al moe! Doordat ik ziek ben dan he, dus ben niet verder gegaan. Ik ben van plan hem met pastel te doen, als ik ze kleurtje heb.
hihi, maar in mijn profiel staan wel fotoos misschien die je kan/wil doen.
Hoeft niet hoor,alleen als je het als oefenmatriaal wilt, want het is leuker voor iemand die nog geen tekening van zijn paard heeft. Heb ik zelf wel, en er zijn een paar die het nog gaan doen, dus dan heb ik er wel zat, en ben zelf ook aan het oefenen

Ik ga weer
Doeiii, op de bank ligge..
ofja te moeilijk
dankjewel eveoed

babe schreef:@ ramiro , ik vind het wel een mooie scherpe foto. Alleen zit het oortje van je paard voor je gezicht en van het hoofdje van je paard is niet zoveel te zien. Dat is jammer, want ik kan de foto zo niet natekenen. Maar toch bedankt
En hij lijkt 
babe schreef:Je hebt pb !
babe schreef:@ shanna_ Hij wordt al mooi!!En hij lijkt
Ik weet niet of je een heel zacht potlood heb gebruikt, maar anders kun je hier en daar nog wel wat glimmertjes maken, op de neusgaten ietsjes.
En hij heeft nog haartjes bij zijn neus, die ben je vergeten?
Probeer voor de volgende keer eens haartjes te tekenen, ipv vegen.
![]()
Ja toen ik begonnen was met inkleuren was ik van plan haartjes te tekenen, dat heb ik gedaan maar lukte niet, dus ben maar gaan vegen ( vind zelf haartjes veel mooier, maar heb er nog veel moeite mee ). Ik gebruik alleen hb potlood, maar wat bedoel je precies met glimmertjes
?
bedoel ik de lichte stukjes op de neus, het is nog een beetje de zelfde kleur. Maar nu ben ik wel heeel kritisch hoor 
ik ga eerst nog even de rest inkleuren en de details.. waaronder de *glimmertjes* als die lukken :p