Waar praten jullie nou allemaal over zeg?? Afronden op 90?? Ga maar lekker verder klesten op HK, hier mag dat niet. Doe hier maar: viewtopic.php?f=34&t=582153&start=4450
Smeetjoew, wij hebben het over de volgende ronde! Dat worden toch Caafjes? Wij hebben het over het aantal caafjes die op de foto moeten komen. Nevony dacht 1 of 2, Babe 2, en ik dacht iets ond de 87, toen zij Nevony dat je het beter op 88 kon afronden, wat was netter. beter in compositie, en toen zei ik; nee, dan moet je het wel afronden op 90 he! Snapje?
met zulke posts blijkbaar niet farouche Overmorgen heb ik weer exames, 't zou mij benieuwen, iedereen heeft wel vertrouwen in mij dus! En vanavond heb ik voor scooter certificaat.. best spannend Groetjes!
Ik vind hem helemala NIET op de foto lijken, maar ik vind hem super leuk! Ik vind het echt een leuke tekening hoor! Met oliepastel krijtjes? Zoja, ik doe het je NIET na! Echt mooi
Daar werk ik ook mee. Het is lastig he! Je kan niet uitvegen ofzo, niet weggummen, er niet met een andere kleur overheen. het moet gewoon in 1 keer goed gaan...Anders kan je opnieuw beginnen.
Prachtig zeg , meestal maak ik eerst de achtergornd, want anders krijg je vaak een beetje klodders om het dier heen en je kunt er toch makkelijk overheen