hoe kan je nou eigenlijk goed zo'n plaatje uitknippen?? ik heb namelijk een foto van mijn paard, alleen daar is een hele lelijke achtergrond
deze vraag is vast wel eerder geweest in dit topic,, maar toch wil ik het graag weten ik las op de eerste pagina van dit topic dat je dat met die lasso moet doen ofso.. ma dat lukt mij dus echt niet..
maar nou heb ik gelijk nog weer een vraag:P want ik heb die foto nou uitgeknipt en dan kopier ik het en dan wil ik het in een nieuw blad plakken, maar dan krijg ik maar de helft van mijn foto
*houd van dit programma* Maar ik wil graag andere lettertypes, Edwardian Script enzo, maar waar kan ik dat downloaden [ik heb geen winzip] en hoe krijg ik ze in photofiltre?
Stap 1; Je zoekt de lettertype uit die je wilt. Dan druk je op downloaden hier rood omcirkelt.
Stap 2; Druk op opslaan. Sla hem ergens op, ik doe het meestal in Mijn Documenten.
Stap 3; Zoek 'm op in de map waar je hem hebt opgeslagen. Druk met je rechtersmuis knop er op. Dan krijg je zo'n wit ding en dan staat er ergens "Alles uitpakken." Daar druk je op.
Stap 4; Druk dan op "Volgende."
Stap 5; Druk dan op "Bladeren."
Stap 6; Druk dan op "Deze computer." En dan op "Lokaal Station (C:)." Dan moet je "WINDOWS" opzoeken en dan staat er in die map ook "Fonts", dan op "Ok." Daar moet je op drukken en dan volgende. Dan staat hij in die map, als je dan naar Photofiltre gaat staat hij bij je lettertypes!