Hij moet nog verbeterd ed worden, maar goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het hoofd heb ik een beetje verwaardloosd omdat ik meer met zijn lichaam bezig was, haha
Ik wilde eerst het hoofd van Aragorn (LotR) na tekenen, maar ik vond geen geschikte foto van 'm
Ik ga dat ook zeker nog veranderen.

:
.
Maar toch zie ik op de foto nog heel veel wat je niet hebt getekend (de appeltjes/schaduwen op borst bijv). Ik zou wat meer gaan oefenen met de details ed en daarna denken aan n bedragje vragen
.
Hihi, dit spreekt mij persoonlijk heel erg aan, sprookjesachtig! De paarden heb je iets beter getekend dan t meisje maar t meisje is niet storend.
.
Maar alvorens geld te vragen zou ik proberen te oefenen met iets meer schaduw/diepte/details aanbrengen. T ziet er nu nog n beetje "leeg" uit.
Voor kleur zou ik bij jou 10 euro zeggen, voor de grijze tekeningen zou ik nog even dooroefenen.
.
.
!

Die doek/cape (?) is goed gelukt zeg, wat mij betreft niets moeilijker dan schaduwen van stoffen tekenen.
haha , die vlinder hebk eens moeten tekenen voor n opdracht van school , ik denk datk er wel veel punten voor gekregen had ...
€15,-?
*
Daar ben ik door het papier heengegumd...
Lipydo schreef:@ lil_regina; Hij mooi gedaan! Een paar dingetjes:
- Mond is nog een beetje raar naar mijn idee
- de overgang van borst naar naar het linkervoor been is iets te recht en is wat te dik
Ogen spreken zeer aan! Ik zou er ongeveer € 7,50 voor willen geven
Je hebt een mooie houding van paard en Alexander uitgekozen. Heel knap! Toch zou ik nog liever het achterbeen iets dikker/krachtiger zien. Dat lijkt een beetje te dun, waardoor het iets van zijn kracht verliest. 
Ik zou er nu ongeveer €12,50 voor willen geven

Dat is ie zeker waard. 
. Maar ik zou er toch wel 20€ A4 voor over hebben.

Staan de oren er nou niet helemaal op of is dat alleen op de foto. Want anders is dat wel erg zonde en dan is de prijs ook wel wat minder...
dit is pas mijn eerste Tek.

heel knap gedaan!
maar blijf nog maar even oefenen voordat je geld gaat vragen. 

hij blijft errug mooi!! 20 a 25 euro.
). Nog even door oefenen het gaat zeer zeker de goede kant uit.
.