Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_light schreef:Wie Weet er nog leuke ideen die ik kan doen met paint shop pro 9?? kan ik daar ook een collage maken..??
-xxx-
AnneMieKe_89 schreef:een vraagje, misschien heel dom..
maar wel bewerkingsprogamma raden jullie aan?
en waar kan ik die downloaden?
Marreke schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus sorry als het al gevraagd is, maar kun je aan een foto zien of hij bewerkt is? En zo ja, hoe?
Ik vraag dit nav van dit topic viewtopic.php?f=34&t=418938&start=0&st=0&sk=t&sd=a en een foto op een advertentiesite. Twee bijna identieke paarden maar de aftekening is nèt iets anders...
Wie de foto's wil zien mag een PB sturen, maar het gaat mij er eigenlijk meer om waar ik op moet letten om te zien of een foto bewerkt is.
xXutopiaXx schreef:weet niemand iets
Sooff schreef:Ik heb laatst bij mijn oom photoshop gedownload, zo'n testversie, maar de hele computer daar is nu dood Ik wil het hier wel downloaden, maar ben bang dat mijn computer ook crasht. Hebben mensen hier ook ervaring mee?
black_light schreef:weet iemand hoe je een achtergrond bij een foto kan doen bij het programma paint shop pro 9?? wie weet dat??
-xx-
0ojannekeo0 schreef:hoe kan ik bij een foto een lijst erom zetten? ik heb psp9 op mijn pc en bij kaders e.d. staat die rand niet bij.
ik bedoel dus:
zwart-wit-foto-wit-zwart
vi0r schreef:ik heb nu PSP 9.0 gedownload maar ik snap er niks van wie kan me uitleggen hoe je een achtergrond of zo maakt ? dankje x