Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Ik weet niet wat de rest vindt, maar zijn de foto's van k_m wel gepast? En dan bedoel ik met name die van de 'hangende' dieren.. ik krijg er zelf een beetje de kriebels vanKan er opzich wel tegen, maar vind het niet fijn om te zien..
Is verder geen commentaar op je fotografie hoor, dat is heel netjes, maar puur op het onderwerp
xMaxxiee schreef:Ik heb er geen problemen mee. Het is een mooie weergave van de realiteit. En ik vind het eerlijk gezegd, afgezien van het onderwerp (had liever bloemetjes en bijtjes gezien), een mooie collage. Voor mijn gevoel zit er een soort van verhaal in.
IsaCalixa schreef:Ik weet niet wat de rest vindt, maar zijn de foto's van k_m wel gepast? En dan bedoel ik met name die van de 'hangende' dieren.. ik krijg er zelf een beetje de kriebels vanKan er opzich wel tegen, maar vind het niet fijn om te zien..
Is verder geen commentaar op je fotografie hoor, dat is heel netjes, maar puur op het onderwerp
Bellatrix schreef:Ik zie dat het harde van mijn foto's bij het merendeel niet in de smaak valt. Zal de volgende foto minder hard maken.
GerdjeHoran schreef:Bellatrix schreef:Ik zie dat het harde van mijn foto's bij het merendeel niet in de smaak valt. Zal de volgende foto minder hard maken.
dat vind ik wel jammer! het is je eigen stijl en er zullen vast mensen zijn die het wel erg mooi vindenieder heeft zijn eigen stijl en deze zal dus ook niet door iedereen mooi worden gevonden en door sommige juist weer wel. Gewoon op je gevoel afgaan!