Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Ik vind het overigens erg jammer dat bepaalde personen niet vertellen waarom ze dit doen
Nyckle schreef:Marjoow schreef:Ik vind het overigens erg jammer dat bepaalde personen niet vertellen waarom ze dit doen
Die bepaalde personen hoeven aan jou geen verantwoording af te leggen. Leven en laten leven, ze moeten toch lekker zelf weten hoe, wat en waarom ze de foto's bewerken. Vermoeiende discussie begint dit te worden.
Nyckle schreef:Dan nog hoeft die persoon geen redenen te geven, de meeste personen die telkens weer gaan reageren in dit topic zijn er gewoon op uit om de persoon in kwestie nog zwarter te maken. Zo zie ik het.
Ontstippen kan en ga ik ook zeker doen. De reacties voegen echt niks aan het topic toe. Same oliebol, different day
Marjoow schreef:Nyckle schreef:
Die bepaalde personen hoeven aan jou geen verantwoording af te leggen. Leven en laten leven, ze moeten toch lekker zelf weten hoe, wat en waarom ze de foto's bewerken. Vermoeiende discussie begint dit te worden.
Ik heb het ook niet over een verantwoording, ik heb het over een reden, een waaromBen gewoon benieuwd waarom iemand zoiets zou willen doen
![]()
Als je het zo vermoeiend vind, kun je dit heel gemakkelijk ontstippen hoor