- Nikki/WW: Me likey. Alleen had ik de eerste absoluut in z-w gedaan. Ik vind 'm nu te geel/groen en niet helemaal lekker ogen daardoor. Compositie is wel interessant.

De tweede. Tsja, het is een mooie foto, maar vind het z-w in combinatie met kleur absoluut afbreuk doen aan de foto. Ik vind dat al snel zo goedkoop lijken. En dat terwijl jij zulke waanzinnige foto's maakt.

- Nobbie: Ik vind de eerste een beetje ongemakkelijk lijken omdat het paard blijkbaar met z'n achterhand op een verhoging/helling staat en daardoor gigantisch overbouwd lijkt. Ik zou liever nog een stuk van links eraf halen, denk dat dat het beeld ook nog wat interessanter maakt.
Tweede foto is leuk. Volgens mij is dit echt een heel lief paard haha.

- Aresje: Mooi! Interessant beeld, prachtig die paarden zo op rust. Qua nabewerking had het van mij wel iets spannender gemogen. Boompje vooraan in het midden had van mij ook wel weg gemogen, trekt een beetje de aandacht weg van de paarden, vind ik.
Tweede beeld is wel gaaf! Dierentuin neem ik aan? Had liever wat meer ruimte aan de bovenkant gezien, ipv zoveel ruimte beneden. Vind 'm daardoor wat te krap. Het moment is wel vet!