Op verzoek van de eigenaresse van dit paard de foto bewerkt. Normaal ben ik daar niet zo van, maar nu vind ik het best wel aardig, wat vinden jullie ervan? (commentaar mag dus). Ik heb de achtergrond wit gemaakt en alleen het zwarte zwarter gemaakt en het witte witter gemaakt met LR. (dit had dus niet zo gekund als het een .jpg was...)
Misschien wel het proberen waard, jullie hebben wel gelijk over de lip....
MerelBormans
Geplaatst: 05-01-12 00:37
Verzoek van de eigenaresse van dat paard kwam weer naar aanleiding van deze foto. Deze foto is genomen met weinig licht en d.m.v. flitslicht. Achtergrond is gewit en het contrast omhoog gegooid. Dat is alles. (Vind de foto er zelf wel uitzien of er veel meer mee is gebeurt).
Die eerste foto is niet zo mijn ding, maar dat geeft niet portret foto is leuk. Ik vind die kleur blauw mooi en ook leuk dat de achtergrond mooi vaag is, vestigt de aandacht wel op dat meisje. Wel zou ik die foto anders uit gekaderd hebben, ze is nu wel erg in het midden, terwijl je haar ook wat meer links had kunnen plaatsen om de compositie wat spannender te maken.
Jup, de witte achtergronden fotografie was geïnspireerd door Renee, maar dan wel haar meest recente fotoshoot met de Berbers . Anders was ik voor zwart gegaan. Vind van deze twee vooral de Fjord leuk
Vet cool dat ik mensen inspiratie geef haha Ja die bij die berbers heb ik alles zwart wit gedaan, deze zijn van een half jaar of langer terug, heb die toen in kleur gedaan
Ik heb gewoon lekker zitten knutselen aan de foto's borrie01
borrie01
Geplaatst: 05-01-12 01:29
lifaya schreef:
Vet cool dat ik mensen inspiratie geef haha Ja die bij die berbers heb ik alles zwart wit gedaan, deze zijn van een half jaar of langer terug, heb die toen in kleur gedaan
Ik heb gewoon lekker zitten knutselen aan de foto's borrie01
maar heb je dan wel een witte achtergrond gebruikt?
bijna elke foto word nabewerkt, het enige verschil is het eindresultaat en je doel
de tweede foto van mij is btw bijna niet bewerkt
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-12 12:25
Meningen verschillen over het gebruik van photoshop, maar over het algemeen word het programma meer gebruikt dan de meeste zullen denken! Belangrijk is om te weten hoe je het moet gebruiken en wanneer je ook moet stoppen met het gebruik van photoshop, een foto kan snel "overdone" zijn maar er zijn ook genoeg foto's die een photoshop beurt heel veel goeds zou doen!