Kanzi verzamelt hier
Geniaal niks op aan te merken.
_Kiki_ verzamelt hier
Bijzonder hoe heb je die gemaakt, en wat is het?
Killyenn
Heel tof, diepte is heel goed gekozen en het rode bloesje komt mooi uit.
KimdeGroot94
Erg mooi, schattig ook! Eigenlijk heb ik hier niks op aan te merken behalve dat die korreltjes zand rechts bij het hoofd net iets te scherp zijn waardoor ze mij van de hond afleiden.
Kimmetjee04
Gaaf, vind enkel het voor ons linkerbeen net iets teveel gebogen, doet mij denken aan zo’n barbiebeen van vroeger

k_m verzamelt hier
Website doet het niet
LauraBloem
Mooie foto, alleen de beide uitdrukkingen spreken mij niet aan, meisje heeft ogen half dicht en mond staat een beetje gek en het paard heeft de oren naar achter. Ook zonde van de afgesneden rug en hand van het meisje. Vind de kleuren in de foto wel mooi uitkomen.
Leonyr
Wat mooi, prachtige blik en heldere ogen. Niks op aan te merken.
LinSa Leuke blije pony! Niks op aan te merken.
louiisaa
Leuke foto, maar vind dat hij net wat te weinig ruimte rechts heeft.
LOVESUSHI verzamelt hier
Mooi beeld, voor het mooie zou ik de oortjes van de schimmel er ook op willen zien, dat geeft nog beter het moment tussen de 2 paarden weer.
Maaaarije
Stoer, niks op aan te merken.
magda_90 verzamelt hier
Hele gave plaat, straalt echt kracht uit.
manonfleur verzamelt hier
Leuke foto, jammer van de storende achtergrond en dan met name de paal rechts. Hij oog ook net niet helemaal recht. Verder wel netjes scherp!
MarBri verzamelt hier
Prachtige foto, mooie scherpte op de ogen.
Mariett verzamelt hier
Gaaf, niks op aan te merken.
marijepagter
Leuke foto, maar zit helaas een ontzettende korrel overheen hierdoor komen de kleuren niet goed tot zijn recht, mis ook scherpte.
MarijeR verzamelt hier
?
Marit
Gaaf mooie kleuren, niks op aan te merken.
Marjoow verzamelt hier
Gave foto, niks op aan te merken.
monbyou
Leuk niks op aan te merken.
Murthul verzamelt hier
Erg lief, ondanks dat de foto in het donker is gemaakt had ik toch persoonlijk wat meer kleur in de danbo willen zien.
MyHu verzamelt hier
Leuk niks op aan te merken.
MZorro
Mooie foto maar toch had ik de foto vanuit een andere hoek genomen of meer afstand genomen vind de beide paarse wazige bloemetjes links en rechts vrij storend.
Nefertarie
Leuke spontane foto! Jammer dat het achterste meisje niet helemaal scherp is.
NESCAFE verzamelt hier
Mooie zachte, prachtig scherpte foto!
_Patriciaa verzamelt hier
Mooie foto, niks op aan te merken.
ponyaddicted verzamelt hier
Sterkte foto, jammer dat het contrast wel hoog is wat je terug ziet in je shirt.
quartel verzamelt hier
Leuk idee, zelf had ik liever juist een kortere sluitertijd genomen zodat het vlammetje meer bevroren was, en had wat meer ruimte boven aan willen zien, maar verder erg netjes.
Racheel levert later in ivm school, maar verzamelt hier
Leuke foto, jammer van het halve paard op de achtergrond. Wel mooi scherp.
Revanches
Prachtige foto, paard staat er ook geweldig op!
Robin_Rikkie verzamelt hier
Mooie foto, niks op aan te merken.
rosslover verzamelt hier
Mooie foto, prachtig scherp, mooie kleuren! Had zelf alleen nog het stukje hand rechts bij de schouder weg gephotoshopt.
Sanne_com verzamelt hier
Mooie foto, over de oren is al een discussie geweest geloof ik dus dat ga ik niet meer benoemen

SharonPlugge
Leuke foto, niks op aan te merken.
showteam
Gaaf, mooie kleuren, dit heb je gedaan met een texture/extra laag er overheen?
S_imonee verzamelt hier
Prachtige zonsondergang, niks op aan te merken.
Sicayes verzamelt hier
Bijzonder, niks op aan te merken.
Sodeletuut
Mooie foto, maar ik mis er wel iets in, maar kan mijn vinger er niet op leggen iets met kleur of scherpte..
SternPhoto
Leuke foto, jammer van de overbelichting.
hier
Leuke foto, mooi relaxed zonde van de achtergrond.
Suuszels verzamelt hier
Gaaf niks op aan te merken.
taarss Leuke foto, mooie rustige achtergrond. Horizon oogt alleen wel wat scheef, en de foto lijkt over het algemeen erg korrelig.
tesseke
Leuke foto, niks op aan te merken.
TeSzZz verzamelt hier
Prachtige foto, niks op aan te merken.
verosjaak verzamelt hier
Mooie foto, heldere ogen van de kat!
wendy1987 verzamelt hier
Mooi, niks op aan te merken.
xFace
Mooie foto, had wel niet iets meer ruimte links en rechts van de hond willen zien.
XiiaaooNaa
Erg schattig, jammer dat het hondje er niet helemaal op staat, verder wel een prachtige foto!
Ylvy
Geweldig, niks op aan te merken.
Edit: Mocht er ergens een vraagteken nog staan dan deed je foto het niet in het weeklijstje bij mij, heb de meesten terug kunnen vinden maar kan er altijd eentje over het hoofd hebben gezien.