en misschien nog even de bloemen of iets op de foto zetten. Een fotovol weekend dus Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en misschien nog even de bloemen of iets op de foto zetten. Een fotovol weekend dus 

Ik vind de plaat wat krap. Ik denk dat hij mooier geweest zou zijn als er nog een stuk bij aan was. 
Erg knap gedaan hoor, hij lijkt me alleen een beetje donker uitgevallen in het hoofd. Bedankt trouwens voor de feedback 
Je bent gek dat je eraan twijfelt want hij is echt super geslaagd!
Let er wel op als je een zwart-wit bewerking doet dat je voldoende contrast hebt tussen het onderwerp en de achtergrond, als je geen kleuren hebt is dat des te belangrijker. Het lijkt een beetje of de fjord wat wegvalt tegen het hooi en het beton.
Hij lijkt me alleen heel erg blauw uitgevallen, waardoor mijn aandacht wat afgeleid wordt van het onderwerp.
Het enige wat ik doe is foto's ophemelen 
De zwarte rand onderaan zorgt alleen voor veel loze ruimte in je foto, die had ik persoonlijk wat weggecropt.
Maar inderdaad een beetje jammer dat je geen licht in het oogje hebt.
Heel gaaf dat horoscopen project!
Ik had er denk ik persoonlijk eentje uitgekozen om te uploaden, want 4 naast elkaar wordt voor mij wat te druk.
Mooie DoF trouwens, erg knap gedaan!
Had ik al gezegd dat ik hem ontzettend geslaagd vind? 
Heel gave sfeer! 
Je Danbo-foto's zijn stuk voor stuk origineel maar ook technisch heel sterk, knap hoor!
Buiten dat vind ik hem wel heel geslaagd, maar probeer zeker aan dit soort details aandacht te besteden voor je volgende fotos 

knap werk hoor!