[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:07

Deze Week ga ik nieuwe foto's maken , zaterdag camera mee naar de kinderboerderij en zondag mee naar de zeehondenopvang :) en misschien nog even de bloemen of iets op de foto zetten. Een fotovol weekend dus

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:16

SharonPlugge, Helemaal mee eens! :D

Kanzi, Heerlijke foto weer van Danbo. <3

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:35

Sorry voor mijn afwezigheid!
Reden: deze week tentamens :(
Morgen weer 2 op het programma... yes

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 23:41

Xiao Na, school en opleiding gaan hoe dan ook voor!! Sterkte ermee. ik hoop dat de tentamens goed gaan, hoor. :j

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 10:44

Hier ook wat minder actief en al twee weken geen feedback gegeven := sorry dames. Heb hele drukke weken achter de rug. Hopelijk kan ik snel weer feedback geven!

Week 12: Het prachtige showzadel van een vriendin van mij.

Afbeelding

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:04

Mijn week 12
(eens niet last minute *\o/* )

Afbeelding

boktupload

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:11

XiiaaooNaa, School gaat voor. :)

Sicayes prachtig! Vind de omzetting naar zwart/wit ook erg mooi. Niets aan toe te voegen.

Caaramel Leuke foto. Jammer van de schaduw op het hoofd, verder niets aan toe te voegen.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:22

Feedback Week 12 tot pagina 158

Glenstorm:
Goede foto, mooi scherp. Wat zonde van de platenboven de ruiter haar hoofd, maar daar kan je uiteraard niets aan doen ☺

Hilly200:
Ik vind de foto een beetje aan de donkere kant. Compositie vind ik super goed gelukt!

K_m:
Leuke foto! Kan zo in het Ikea boekje! De foto lijkt me wel niet helemaal recht, maar dat kan ook gewoon het zicht zijn.

Taarss:
Ik zie scherpte op de borst, maar mis een beetje scherpte op het hoofdje. Prachtige kleuren en mooi met de verschillende kleuren die het beeld breken.

S_imonee:
De contrasten vind ik te groot en de plaat in het algemeen wat te donker. Het witte overheerst te erg waardoor de aandacht vooral naar het lijfje gaat en het kopje ‘verdwijnt’ in de omgeving.

Bellatrix:
Mooie koude foto :D Ik vind de plaat wat krap. Ik denk dat hij mooier geweest zou zijn als er nog een stuk bij aan was.

Louiisaa:
Inderdaad een leuke foto! Had je gevraagd of ze voor het hooi had komen staan, had je een minder drukke achtergrond. En dan kon je hem eventueel gewoon ook in kleur. Wel een goede keuze om het nu in het zwart/wit te doen zodat de achtergrond wat vervaagd.

Lipydo:
Ik hou van je platen! Wederom prachtig!

LauraBloem:
Ik vind hem te blauw en nogal hard daardoor.

Marijepagter:
wat een lieve foto! Prachtige kleuren ook! Zijn het jou vogeltjes?

Quartel:
Mooi gedaan! Wat je zelf al aangeeft van de ruis. Hoewel ik het best vind meevallen voor zo’n plaat.

SuperLiesje:
Week 8, 9 en 10: prachtig!
week 11: mooi huis-tuin kiekje

Maaaarije:
Donkere foto, wat een viespeukje :P

Horserider22:
Deze foto zegt me niet echt iets. Had de focus op het hoofd gelegen, was het leuker geweest denk ik.

Jespri:
Leuke foto. Ik denk dat de mimiek van de meisje wel beter had gekund.

Marit:
Inderdaad iets heel anders. Wel leuk gedaan!

Binky:
Heb je met flits gewerkt? De kleur van de tulpen had zachter gemogen.

Kimmetjee04:
Wat een uber schattige plaat! Heel mooi gedaan!

LOVESUSHI:
Heel mooi, fris en toch zacht. Goede scherpte op het oog.

Suusels:
Silhout met zachte kleuren!

Mariett:
De filter over de foto is voor mij net iets te veel. Wel mooi gedaan!

Kanzi:
Ik vind de foto een fijne plaat om naar te kijken, maar voor mij mist er iets.

Sicayes:
Mooi gedaan! Van mij had er iets meer ruimte gemogen aan de rechter kant.

Caaramel:
Leuke oog foto! Zonde van de schaduw boven het oog, maar het oog zelf is mooi belicht. Ook mooi met de lichtere manen. Breekt de kleuren.

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:28

Bedankt Jespri en Bumblehorse!

Hoe zouden jullie die schaduw oplossen? Want ik wou juist graag deze lichtinval op het oog, waardoor die bijna doorschijnend wordt...

Ga het toch volgende keer proberen ;)

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:34

Caramel met een andere positie is het vaak al wel opgelost, een beetje kijken hoe je de camera houd.

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:39

Andere positie van mij of van het paard?
Bedankt! :)

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:41

kan beide, als je oefent kan je er een beetje mee spelen :)

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:42

Met dat oefenen ben ik bezig! :D

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:46

Bedankt voor de feedback....erg leuk :j

marijepagter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:56

@bumblehorse. Dankje! Zijn mijn opvangvogeltjes. Ik werk in een tropische vogel tuin met vele papegaaien aras parkieten enz. Deze jonge lori's werden verstoten door de groep, dus mee naar huis genomen om met de hand te voeren. Ze blijven bij mij tot ze sterk en zelfstandig genoeg zijn om de groep terug in te kunnen

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:03

Marijepagter: Dat doe je goed! Prachtig vind ik dat!

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:06

LOVESUSHI schreef:
Week 12
[ Afbeelding ]

Wauw, wat een heerlijk zachte plaat!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:35

Bumblehorse Bedankt voor je feedback. :D

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:40

Mijn week 12!
Afbeelding

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:38

Yes, toch iemand die een glimp heeft mogen opvangen, mooi!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:53

Mooi Irene, zo krijgen wij er toch nog wat van mee. :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:14

Het lijkt eigenlijk gewoon net de maan :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:08

Geen topplaatje, beetje donker en jammer van de hekken (ga ik eens weg proberen te werken als ik de tijd heb), maar gewoon een leuke foto van mijn knappe verzorgpony :D

Week 12
Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:13

Bedankt voor alle feedback en ik vind het erg fijn om weer mee te mogen doen. Zodra ik het weer wat rustiger heb zal ik weer eens proberen wat feedback te geven!

Week 12
Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:25

S_imonee Leuke foto, het hondje ziet er inderdaad wel een stuiterbal uit ;) Erg knap gedaan hoor, hij lijkt me alleen een beetje donker uitgevallen in het hoofd. Bedankt trouwens voor de feedback :)

Bellatrix Wat een ontzettend gave foto, erg coole kleuren en reflecties zeg! Ik ben er helemaal weg van :D Je bent gek dat je eraan twijfelt want hij is echt super geslaagd!

louiisaa Heel erg leuk gedaan, de ruiter straalt echt :D Let er wel op als je een zwart-wit bewerking doet dat je voldoende contrast hebt tussen het onderwerp en de achtergrond, als je geen kleuren hebt is dat des te belangrijker. Het lijkt een beetje of de fjord wat wegvalt tegen het hooi en het beton.

Lipydo Wat een ontzettend geslaagde foto zeg, ik vind hem echt retegaaf! :D

LauraBloem Erg leuk hoe je dat hondje gefotografeerd hebt, lekker spontaan en energiek :D Hij lijkt me alleen heel erg blauw uitgevallen, waardoor mijn aandacht wat afgeleid wordt van het onderwerp.

Jullie worden allemaal gewoon té goed, ik kan haast geen feedback meer geven := Het enige wat ik doe is foto's ophemelen :o

marijepagter Ik vind je foto heel erg gaaf, wat een mooie heldere kleuren en leuke bokeh! Het groen van het gras lijkt me alleen een beetje te fel, dat leidt de aandacht wat af.

quartel Je foto is echt geslaagd, wat een mooie zonsondergang zeg :) De zwarte rand onderaan zorgt alleen voor veel loze ruimte in je foto, die had ik persoonlijk wat weggecropt.

SuperLiesje Ontzettend gave foto's zeg!
Je week 8 heeft echt een heel bijzondere sfeer, leuk gedaan hoor!
Week 9 vind ik heel erg geslaagd, wat gaaf dat je die vogel in volle vlucht hebt kunnen fotograferen :D
Week 10 is zeker ook bijzonder, de leeuwin lijkt echt of ze zo op me af kan springen!
Bij week 11 vind ik de achtergrond wat rommelig, dat leidt de aandacht een beetje af van het onderwerp.

Maaaarije Wat een grappige foto! Heel erg schattig := Maar inderdaad een beetje jammer dat je geen licht in het oogje hebt.

horserider22 Leuke compositie en fijne achtergrond, maar ik vind het erg jammer dat het een butt-shot van de hond is en dat zijn hoofd er niet op staat :)

Jespri Wat een ontzettend gave foto zeg, ik vind hem echt super leuk! De afwerking is in elk geval heel knap gedaan, je zou zeggen dat ze echt met twee waren ;) Heel gaaf dat horoscopen project!

Marit Ik vind je foto's afzonderlijk erg geslaagd, bijzondere belichting en een heel mysterieuze sfeer :) Ik had er denk ik persoonlijk eentje uitgekozen om te uploaden, want 4 naast elkaar wordt voor mij wat te druk.

binky Fijn dat je operatie goed verlopen is! Leuke foto, mooie DoF en gave kleuren! :D

Kimmetjee04 Wat een ontzettend lieve en schattige foto! De smekende blik van het hondje lijkt levensecht, ik zou zo m'n hand uitsteken om hem een snoepje te geven :D Mooie DoF trouwens, erg knap gedaan!

LOVESUSHI Dat is echt een retegave foto, erg knap gedaan! De kleuren en lichtinval kloppen gewoon volledig, ik word er met mijn aandacht gewoon in gezogen :D Had ik al gezegd dat ik hem ontzettend geslaagd vind? _O-

Suuszels Wat een leuke foto zeg, doordat je enkel de silhouetten ziet wordt de aandacht echt naar de band tussen mens en paard getrokken :) Heel gave sfeer!

Mariett Heel erg bijzonder en interessante foto! Hij lijkt een verhaal te vertellen en dat houdt echt de aandacht vast, ik kan er blijven naar kijken terwijl ik probeer te verzinnen wat dat verhaal zou kunnen zijn :)

Kanzi Hoe blijf je het toch verzinnen? :D Je Danbo-foto's zijn stuk voor stuk origineel maar ook technisch heel sterk, knap hoor!

Sicayes Ontzettend gave foto, heel fijne nabewerking ook! :)

caaramel Ik vind de donkere schaduw op het hoofd van de pony eerlijk gezegd nogal storend, die leidt de aandacht wat af van het oog dat je zo mooi vastgelegd hebt :o Buiten dat vind ik hem wel heel geslaagd, maar probeer zeker aan dit soort details aandacht te besteden voor je volgende fotos :)
Misschien helpt het als ik toon wat ik nou bedoel:
*Klik*Ik heb even snel wat geprobeerd voor je, vergeef me voor de erg slordige bewerking maar ik wilde alleen even mijn punt duidelijk maken, ik hoop dat je zelf ook ziet dat dit je foto een stuk rustiger maakt.

JewEmm Erg leuk gedaan, wat gaaf dat je dit hebt kunnen vastleggen! Hier was het de hele dag enorm bewolkt en mistig :=

EskeGirl Leuk gedaan hoor, gave lichtinval :)

ismy Dat is echt een ontzettend gave foto! Erg leuke sfeer en ik word er als kijker echt in gezogen, heel erg geslaagd :D knap werk hoor!

------------

Reacties

hilly200 Ruis was inderdaad bewust gedaan, ik wilde zo echt die typische sfeer van straatfotografie creëren :)