Een kop koffie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin_Rikkie schreef:Iedereen bedankt voor de feedback! Ik ga zo ook even feedback geven
Ik vind mijn foto ook te druk, hebben jullie helemaal gelijk in. Vind het zelf lastig om een goede macro foto te maken, iemand tips? Ik fotografeer nog steeds met mn 18-55 kitlens. Ik wil dolgraag overstappen op de 55-250 lens van canon maar ik mag hem niet kopen van mijn ouders![]()
Het is nu niet anders dus ik probeer veel uit met mn lens alleen pakt het nooit uit zoals ik wil
Sodeletuut schreef:C_estmoi: Het goede moment in de galop, dat is postief! Ik denk dat de foto mooier was geweest als je vanuit een lager perspectief had gefotografeerd, dan toont het paard groter. En het paard mocht wel wat lichter van mij.
Agossie schreef:De lijst!
De samenvatting van week 17 - 2014:
Agossie verzamelt hier, mooie foto, heldere kleuren
Ash_, mooie foto, fijne kleuren. Links is hij wat krap gekaderd.
Asselruiter, mooie kleuren, fijne scherpte. Vind het onderwerp iets te centraal staan.
Astor, gave pony! Mooi moment, vind zelf sommige delen wel een beetje overbelicht.
Bellatrix, gave fotoHet kan aan mijn computer liggen maar volgens mij mis ik wat scherpte.
binky, leuk spontaan moment. Ik vind de vignette om de foto wel wat storen.
Bumblehorse, goed moment! sommige plekken zijn misschien wat overbelicht en ik zou hem vanaf een lager opzicht genomen hebben.
calice, super leuke foto! Wat jammer dat er net een bloem voor Poow's snuit zit.
Carmenxoxo, de foto is niet echt mijn stijl, ik zie er niet echt iets in. Wel creatief bezig!
C_estmoi, Ik vind het een goede foto zeker gezien de omstandigheden, de auto stoort wel maar op wedstrijd heb je natuurlijk niet altijd je achtergrond uit te kiezen.
chip, Ik vind de foto niet zo, de overbelichte randen leiden af en het onderwerp valt hier tegenover weg. Er zit wel scherpe in.
chriske, wat een fijne sfeer zit er in de foto, veel warmte. Goede foto!
CrazyIris, goed moment gekozen! fijn scherpHoudt de ruiter nou zijn rechterhand bovenop de hals van het paard?
Deetjeeuh, leuke compositie! Ik krijg er meteen honger van![]()
eline10, hele mooie scherptediepte, super!
Eviii_x, leuke foto! ik mis wel wat scherpte.
Fennee, wat een schattige ezel, leuke foto!
Fenneeee, wat schattig!! niks op aan te merken
Gub verzamelt hier, leuke foto! Ik vind de rechterkant van het meisje een beetje overbelicht.
Hanna_94 verzamelt hier, gave foto! Ben benieuwd hoe hij er in kleur uitziet. Hij oogt nu een beetje overbelicht maar ik twijfel er zelf aan.
HeavensLove verzamelt hier, leuke compositie, fijne scherpte. Ik zou zelf ook wat meer met de ogen doen!
Irene96 verzamelt hier, gave foto! ook leuk om te zien hoe hij eerst was! Niks op aan te merken
Eviii_x schreef:Mijn week 18.
Het veulentje van mn verzorgpony.
Een keer een zwart-wit foto, iets wat je eigenlijk nooit tegen komt bij mij
[ Afbeelding ]
kani_ejj schreef:Eviii_x schreef:Mijn week 18.
Het veulentje van mn verzorgpony.
Een keer een zwart-wit foto, iets wat je eigenlijk nooit tegen komt bij mij
zo jou logo lijkt op die van van den oord
Hanna_94 schreef:Het is inderdaad hetzelfde lettertype, maar verder link ik het niet meteen met lieke haar logo hoor
Citaat:Feedback week 17
Agossie verzamelt hier Ik vind het witte stuk van de wolken een beetje te fel, had van mij iets minder gemogen. Voor de rest een mooie plaat
Ash_ Hele fijne kleuren! Had liever wat minder ruimte boven gehad en zelf nog iets meer gezakt door je benen, dan oogt het paardje nog wat groter
Asselruiter Mooie foto met fijne kleuren!
Astor Echt een hele gave plaat!![]()
Bellatrix De schaduw op het hoofd vind ik best storen, had liever het grootste deel van het gezicht belicht gezien
binky Lieve foto, vind hem wel te donker
Bumblehorse Foto is goed scherp! Had hem wel vanaf lager genomen, nu lijkt de pony echt heel minien had hem liever ook nog wat meer ingezoomd gezien op het paard, omgeving vind ik teveel afleiden
calice Hele lieve foto!er had alleen wel nog wat meer contrast in gemogen
Carmenxoxo Ik houd niet zo van de bewerking.. Foto zelf is ook overbelicht en lijkt ook niet helemaal scherp
C_estmoi Foto had ik ook liever vanaf lager genomen, en een iets eerder moment zodat het paard echt springt. Hij ziet er zo heel sloom uitook is ie wat grauw maar dat kan niet anders natuurlijk met deze weersomstandigheden!
chip De rand vind ik echt veel te licht en ik had liever alleen de slak scherp gezien en misschien ook nog wat meer ingezoomd op de slak, ik word nu heel erg naar de aarde oid onderin de pot getrokken
chriske Leuk idee! Had zelf denk ik meer op de vlammen scherpgesteld, die vind ik interessanter dan het papier, maar dat is persoonlijke smaak
CrazyIris Mooi scherp zeg! Had hem wel liever meer ingezoomd gezien op paard en ruiter en de foto wat opgelicht
Deetjeeuh Heerlijke cupcakes zeg! Krijg er helemaal trek inVind het vlak links wel wat te groot, had dat liever nog wat opgevuld gezien
eline10 Ik vind het een mooie foto! Lekkere scherptediepte erin, hou ik van
Eviii_x Hele fijne foto!kleuren en scherpte kloppen helemaal!
Fennee Ik had hem liever wat meer ingezoomd op de ezel en verticaal geschoten, vind dat je zo teveel van de omgeving ziet die niet interessant is
Fenneeee Wat een heerlijke foto van JesseKleuren vind ik niet helemaal lekker wegkijken, weet alleen niet echt wat.. Ken er zo even niet op komen
Gub verzamelt hier Mooie foto weer!Mooi scherp op het meisje zelf en de rest van de achtergrond onscherp. Had er zelf nog iets meer contrast in gedaan denk ik
Hanna_94 verzamelt hier Mooie foto! Ben zelf niet zo'n fan van het sepia, had hem liever gewoon echt in zwartwit gezien
HeavensLove verzamelt hier Wauw, die ogen! Die 2 witte vlekken bovenin vind ik wel storen
Irene96 verzamelt hier Echt een hele gave foto! Hij lijkt rechts op de rug wel een klein beetje overbelicht
ismy Hele geslaagde foto! Niks op aan te merken!
JewEmm Foto is niet echt mijn smaak maar technisch is ie prima!
jilinda Wat een leuke pony zegHad nog iets meer contrast in de foto gemogen en misschien nog iets meer ingezoomd op het hoofd van de pony
Jis_ Mooie foto! Hou zelf niet zo van die sprookjesfoto en ik erger me best wel aan de oren maar dat hoort erbij
Joey Had er liever wat meer contrast in gezien, touwhalster en halstertouw weggewerkt en het huis stoort mij ook
Jolandaa_ Wat een heerlijk geitjefoto oogt heel groen bij mij en het had denk ik wat mooier geweest als het geitje wegspringt in plaats van neerkomt
kani_ejj Heb je de foto heel erg naverscherpt? Hij ziet er best nep uit vind ik.. Ook had ik het touwtje nog weg geshopt
Kelszz_ Leuke foto, vind hem niet zo heel interessant omdat er verder niet echt wat op gebeurd en alles even scherp is
_Kiki_ verzamelt hier Tastharen zijn goed scherp! Het nattige bij het voor ons linkerneusgat storen me wel
kimberley23 verzamelt hier Wat een heerlijk veulentjehad hem wel iets lager genomen en de lensflare (of hoe dat ook heet
) vind ik hier niet echt bij passen
Kimmms_ Had hem nog iets meer van onder genomen zodat de manen er helemaal op staan. Ook wat meer contrast toegevoegd en een andere achtergrond gekozen, die huizen storen wel een beetje
k_m Had de tijger (is het een tijger?) liever van voren gezien, maar daar kan je zelf niet heel veel aan veranderen aangezien het in een dierentuin oid is neem ik aan
laurajoy15 Het voor ons linkeroog is heel dof, als daar wat meer licht op gevallen was, was ie helemaal perfect!
Lipydo Wat jammer van de ruis die erop zit zeg!
Lizaa01 Mooie foto! Denk dat ie in kleur nog wat mooier was geweest
manonnevot Leuke foto! Kan me er alleen wel aan storen dat niet alle potloden hetzelfde liggen maar dat is echt miereneukerij
Marit Echt een prachtige foto! Hoe je met zoiets simpels toch zoveel kan uitbeelden!![]()
MarijeR Mooi scherp op 1 ding! Er had wel wat meer kleur in gemogen van mij, de foto lijkt nu zo somber
Marjoow verzamelt hier Pony vermaakt zich prima zo te zienFoto had wel wat opgelicht mogen worden, hij is best donker zo!
Mb_foto Foto mag veel meer ingezoomd worden op paard en ruiter, dan is de rommel op de achtergrond ook minder zichtbaar. Horizon lijkt ook wat scheef
MichieldeM Goede foto, niks op aan te merken
monbyou Gave foto! Mooie kleuren ook! Het had misschien wel mooier geweest als hij verticaal genomen was, dan zag je ook nog wat meer van de nek van de vogel
NatassJa De kleuren passen echt heel goed bij de foto! Hele fijne, zachte kleuren![]()
Nayomie Ik had de foto liever meer ingezoomd gezien op de vlieg, nu weet je niet goed of je moet kijken naar de vlieg of naar de bloem
Nefertarie De voor ons rechterkant van het paard vind ik wel heel erg geel geworden, ziet er niet meer natuurlijk uit
ohmydeem Hondje staat er leuk op! Hij is alleen best overbelicht
Revanches Mooie trouwfoto! Niks op aan te merken
Robin_Rikkie verzamelt hier Vind het ene bloemetje niet scherp genoeg en de andere bloemetjes niet echt onscherp genoeg, waardoor je niet weet waar je moet kijken
Samblabla Hmm ik weet niet echt goed wat ik van de foto moet vinden. Vind het aan de ene kant wel een leuk idee, maar had dan denk ik wel op alleen de voor- of achterbenen gericht. Aan de andere kant zie ik liever het hele paard
sdvfoto Gaaf paard zeg! Had denk ik nog wel iets meer contrast in gemogen
showteam Ik ben écht fan van jouw foto's!alweer zo'n prachtige plaat
![]()
Sodeletuut Wat een superlieve fotovind het witte alleen wel heel erg overbelicht
Suuszels Vind de foto vrij donker. Had hem zelf ook meer ingezoomd op het ding om de nek
tesseke verzamelt hier Prachtige foto! Stukje van de jurk is wel overbelicht volgens mij en ik vind de zwartere hoeken jammer maar dat is puur smaak volgens mij
Tinky12 verzamelt hier Het vogeltje lijkt niet helemaal scherp en ik vind de foto wat donker
XiiaaooNaa Wat een mooie foto weer!
Ylvy Ik had liever een mooie, lekkere cupcake gezien denk ik, dan had ik al heel anders naar de foto gekekenCakeje is wel goed scherp