Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Sneller, robuuster, zijn van mening dat je met een instapmodel niet serieus wordt genomen?
Anniek schreef:Wehkamp geeft deze verschillen tussen de Casio, Fujifilm & Lumix: http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Vergelij ... toon=False Klopt de sluitertijd bij de Fuji? Omdat het verschil zo groot is met de rest?
Fairytail schreef:Hoe groot is het risico dat er wat gebeurd met je objectieven dan wel camera als je op het strand gaat fotograferen met wind? Twijfel of ik mijn camera meeneem namelijk
betrap mezelf er vaak op dat ik heel veel blijf hobbyen dus ben alles van de hand aan het doen. Voorlopig huur ik dan voor de klussen die ik nog heb staan (heb vaste adresjes voor 2x d700/d3s en bijbehorende kwaliteitsobjectieven of 5dII/7d voor videowerk), voor de 2 modelshoots gebruik ik een leica van m'n opdrachtgever. Zo concentreer ik me buiten die klussen om even op m'n nieuwe baan en andere nieuwe zaken die momenteel bij m'n leven horen en spaar ondertussen voor droomvakanties en droomapparatuur (al zal die s2 er ook na een paar maanden sparen denk ik niet in zitten
)
.