zouden jullie deze ook kunnen bewerken...dinky, ik (denise), marengodinky en ivanadinky, Ivana, MarengodinkymikakairaMarengomaak er maar wat moois van alvast bedankt
ik wil wel eens proberen maar een andere keer dan morgen ofzo waarschijnlijk ! heb geen tijd meer vandaag en geen zin groetjes
In mijn profiel, of onderschrift staan ook nog wel foto's van Boyke, Candy of Schimmel om te bewerken!!
Zou iemand voor mij bij deze foto die kalkoen rechtsonder en die witte vlek naast de nek van het linkse hert weg kunnen/willen werken? http://i10.photobucket.com/albums/a112/shaar123/PICT0177kleiner.jpg
Voor ziatjeIk bewerk pas sinds kort dus vandaar dat ie nog niet helemaal perfect enzo is Groetjes Leonie
Hoi Wie wilt er een paar foto's bewerken met een mooie achter grond, en ander dingentjes ?Je mag ook de foto van wapi en buddy samen bij 1 voegenhier de foto's van Wapien van BuddyAlvast bedankt!Gr Lisanne
Ze zijn echt mooi ik durf het bijna niet te vragen , maar zouden jullie deze nog wullen bewerken, met houw van juw erop ofso??alvast bedankt, als jullie willen lottesandra, van mijn vriendin