En ook gelijk maar week 44!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NESCAFE schreef:Goed geslaagd experiment Luckyy80, de bokeh op de achtergrond geeft diepte en een gevoel van luxe. Dat de jurk van je model dezelfde kleur heeft als het licht op de achtergrond is heel harmonieus. Ik ben wel benieuwd hoe je achtergrond zo hebt gekregen. Ik heb nog even na zitten denken of de afgesneden voet stoort en hoe je foto zou zijn geweest als je hem verticaal had gemaakt. Maar dan had je waarschijnlijk het patroon van de achtergrond niet zo egaal kunnen houden. Mooie foto!
Resistance schreef:[ [url=m/YPC3kf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het Zweedse herfstlandschap... Ik vind het contrast tussen de verschillende seizoenen zo prachtig daar. Hoe bruisend van leven en geuren en kleuren het daar 's Zomers is, zo donker en koud wordt het 's Winters. En in de herfst merk je echt hoe jet land langzaam in slaap valt en men zich meer terugtrekt naar binnen.
Quir schreef:Resistance schreef:[ [url=m/YPC3kf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het Zweedse herfstlandschap... Ik vind het contrast tussen de verschillende seizoenen zo prachtig daar. Hoe bruisend van leven en geuren en kleuren het daar 's Zomers is, zo donker en koud wordt het 's Winters. En in de herfst merk je echt hoe jet land langzaam in slaap valt en men zich meer terugtrekt naar binnen.
Precies zo als je het zegt, langzaam aan gaat het hele land slapen.![]()
Alleen hebben wij geen herfst meer, maar gewoon winter en sneeuw haha.
Mariett schreef:Bijna vergeten! Maar hier nog een 'oude' voor deze week (ik had nog niks ingezonden toch?) vanwege proefwerkweek en verhuizen! En helaas weer via de telefoon, dus uploaden lukt niet!
https://flic.kr/p/Nhdda9