[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:32

Agossie schreef:
Mag toch wel zeggen dat dit mijn meest succesvolle topic is... :=

Dat is toch gaaf *\o/*

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 10:38

Ik ben er ook wel een beetje trots op. Helemaal omdat het niet is overgegaan in oeverloos gezever, maar echt "to the point" is gebleven en mensen van diverse niveaus echt gestimuleerd en gemotiveerd worden.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:39

En dat jij het zo goed bij blijft houden Agossie! +:)+
Want jij zorgt dat er elke week weer een prachtige overzichtelijke lijst is. Dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:01

Ja, jij ook echt bedankt hoor Agossie! Je houd het trouw elke week vol, en met 60 deelnemers vind ik dat echt ontzettend knap! En zeker omdat je zo laat in bed ligt. :D

Nu, ik ga zelf ook even feedback geven!
Evi, jij al bedankt! :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:25

Een zeer succesvol project, Agossie! :D

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:40

Toch maar even tijd gemaakt om wat commentaar te geven voor week 17. Als ik te kritisch ben, sorry... Vat het vooral niet persoonlijk op, ik bedoel het goed!

Agossie verzamelt hier - Mooi, rustgevend, maar toch dreigend. Persoonlijk vind ik dat het contrast iets te groot is.
Ash_ - Nette plaat, niets op aan te merken.
Asselruiter - Mooi en scherp! Alleen qua kleuren ziet het groen er een beetje raar uit, alsof ik wat blauw in de foto mis, daardoor is het nét geen frisse, vrolijke lente foto.
Astor - Goed. Enige opmerking is dat de ruimte onder de pony in verhouding te groot is voor de ruimte boven de pony.
Bellatrix - Het idee is mooi, maar de scherpte ligt verkeerd, te ver naar voren, op de punt van haar neus, in plaats van op een van de ogen. En het wit is ook wat overbelicht.
binky - Prima, maar geen bijzondere foto.
Bumblehorse - Mooie compositie, maar de foto is erg groen uitgevallen. Het groen doet een beetje zeer aan mijn ogen en helaas is het paard ook groen uitgevallen.
calice - Lief, maar wel iets te veel contrast, waardoor het wit overbelicht is. Als je als standpunt nog iets lager had gezeten/gelegen, ter hoogte van het kroontje, zou het kroontje er ook meer uitspringen.
Carmenxoxo - Kunstzinnig, daar houd ik wel van! Maar helaas is er op deze foto helemaal niets scherp en is ie toch wel wat overbelicht.
C_estmoi - Jammer dat het regende, want anders had je de sluitertijd wat korter kunnen zetten, nu zijn de benen van het paard bewogen. Ook de auto op de achtergrond is niet heel charmant.
chip - Deze vind ik leuk! Juist omdat je niet helemaal kan zien wat het is, vallen de slakken erg op. Ook leuk omdat het niet echt het aantrekkelijkste foto onderwerp is.
chriske - Op zich een mooie foto, maar ik moest echt even zoeken naar de scherpte, die had wat dichter bij de vlammen mogen liggen, iets verder naar achteren dus.
CrazyIris - Prima foto. Volgende keer proberen of je het paard er in het geheel op kan krijgen. Dus, meer van voren op de hindernis, of als het paard hoger boven de sprong zit, zodat je ook de achterbenen ziet.
Deetjeeuh - Spontaan begin ik te watertanden...! Goede foto.
eline10 - Prima foto, maar probeer de volgende keer misschien iets te spelen met de witbalans, zodat het een wat frissere foto wordt.
Eviii_x - Goede foto. Alleen kleine details: hoofd van het paard is net iets scheef en de ruiter heeft een beetje een verbeten gezicht, maar het is ook lastig om beiden perfect te vangen in je foto.
Fennee - Ah, lief! Alleen is hij wat donker.
Fenneeee - Niets op aan te merken!
Gub verzamelt hier - Erg mooi. Alleen de voeten hadden misschien een andere houding mogen hebben, omdat nu nét de tenen achter het hoofd te zien zijn.
Hanna_94 verzamelt hier - Mooie foto. Voor mij persoonlijk iets te roze uitgevallen.
HeavensLove verzamelt hier - Moie foto, je wordt echt aangekeken. Alleen het wittig/groene aan de bovenkant stoort me een beetje, omdat ik niet er uit kan opmaken wat het is.
Irene96 verzamelt hier - Mooie foto, misschien iets te krap uitgesneden rechts.
ismy - Zoals altijd een mooie foto, maar persoonlijk vind ik de achtergrond iets te druk, juist omdat er al wat 'verstoord' wordt in het beeld door de voorgrond.
jilinda - Leuk, alert, maar wel wat overbelicht.
Jis_ - Mooie foto. Schaduw op het gezicht stoort me niet.
Joey - Lastig een zwart paard met een witte achtergrond, maar goed gelukt. Paard had misschien nog iets donkerder gemogen.
Jolandaa_ - Erg leuk! Wel wat bewogen en donker.
kani_ejj - Top! Heerlijk wollig pony, goed op de foto gezet.
Kelszz_ - Mooie foto! Je horizon loopt alleen wel nét iets scheef naar links.
_Kiki_ verzamelt hier - Leuke foto! Alleen je blauw valt nu iets te veel op (ook als rand rondom het paard).
kimberley23 verzamelt hier - Goede foto, alleen kan ik hem niet op groot formaat zien om hem goed te beoordelen. In dit geval vind ik de toegevoegde zon inval niet mooi.
Kimmms_ - Nette foto. Probeer volgende keer iets lager te zitten, zodat je de manen er ook helemaal op kan krijgen.
k_m - Toffe foto. Heb wel wat commentaar. De staart van de luipaard/cheetah (?) staat er niet helemaal op. Ook mag je wat meer spelen met de nabewerking. Ik vind het zwart op de foto te donker en de schaduwen te blauw.
laurajoy15 - Erg leuke foto, maar nét iets scheef?
Lipydo - Heel erg mooi!
Lizaa01 - Mooie foto. Alleen jammer dat net het bovenste stukje haar er niet op staat.
manonnevot - Leuk, alleen wel iets donker.
Marit - Niets op aan te merken!
MarijeR - Mooie foto, maar de kleurbalans vind ik niet mooi. Hij is voor mij te roze en te geel.
Marjoow verzamelt hier - Leuke foto!
Mb_foto - Aparte foto! Weet niet helemaal of ik hem mooi vind of niet, qua smaak. Jammer van de achtergrond.
MichieldeM - Prima foto, maar spreekt me verder niet zo aan. Heb mooiere foto's van jou gezien!
monbyou - Mooi scherp. Misschien niet helemaal de compositie die ik zelf zou kiezen, maar hij werkt wel!
NatassJa - Erg mooi!
Nayomie - Grappige foto. Vind alleen dat het donker wat te donker is uitgevallen.
Nefertarie - Mooi foto, maar de schaduw kant van het paard (borst, nek, wang) is (door het reflectie scherm?) nu wel erg geel uitgevallen.
ohmydeem - Leuke foot! Wel te groot contrast. Het wit is overbelicht en het donker te donker.
Racheel verzamelt hier - Mooie foto. Horizon is nét iets scheef en qua witbalans is ie misschien iets aan de paarse kant.
Revanches - Mooie foto.
Robin_Rikkie verzamelt hier - Prima foto. Ik weet niet of je hem verscherpt hebt en/of je het lokaal contrast omhoog heb gebracht, denk het wel, maar denk ook dat je er iets te ver mee bent gegaan.
Samblabla - Aparte compositie, verder wel netjes. Misschien iets te donker. Hij spreekt me alleen niet helemaal aan.
sdvfoto - Niets op aan te merken.
showteam - Mooie foto. Voor mij mag er wel wat meer schaduw in.
Sodeletuut - Lief! Jammer dat hij wel erg overbelicht is.
Suuszels - Mooi, maar ik vind hem wel wat te donker.
tesseke verzamelt hier - Goede foto.
Tinky12 verzamelt hier - Op zich leuk, maar ik vind het donker te donker en ik heb het idee dat het lokaal contrast te hoog is, waardoor ik bijna duizelig van de achtergrond wordt.
XiiaaooNaa - Mooie foto!
Ylvy - Kan hem niet op groot formaat zien, dus ook niet scherp. Zoals ik nu kan zien, spreekt de foto me niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:57

Agossie; Ik vind het eerlijk gezegd een lastige foto om te beoordelen. :P Ik blijf wel kijken om te zien wat het nu uitbeeld, maar ik vind het tegelijk ook weer een van je mindere foto's..
Ash_ Leuke compo, maar ik had graag gezien dat het touw was weggewerkt en ik vind hem héél erg oranje nu. Dat is jammer, evenals de slechte kwaliteit.
Asselruiter; Een mooie foto! Toch vind ik de compositie niet zo fijn, ik weet niet goed waar ik moet kijken. Liever had ik de scherpe bloem helemaal aan de linkerkant gezien en dan een bloem erachter scherp. :)
Astor; Dit is echt een hele gave foto!
Bellatrix; Ik vind dit ook echt een gave foto! Toch had ik liever gezien dat je iets meer door je knieen was gegaan. Een groter diafragma, dus minder scherptediepte, had denk ik ook wel een gaaf beeld gegeven. Ik vind het namelijk jammer dat niet beide ogen scherp zijn, en liever had ik ook nog een deel van de nek scherp gezien, zodat die (mooie) kraag ook wat beter uit zou komen.
Binky; Het moment spreekt me niet echt aan, en ook de nabewerking niet. Dit is leuk als 'kiekje' maar niet als echte foto. Sorry.
Bumblehorse; Liever had ik het paard vanaf een andere kant gezien en de foto wat minder geel/groenig. Naast dat ik me ontzettend stoor aan de achtergrond. Die had wat onscherper gemogen.
Calice; Ze zijn ontzettend leuk samen om naar te kijken! Technisch vind ik hem wat minder, maar ze zijn zo leuk samen dat dat wat minder erg is!
Carmenxoxo; Ik vind dit persoonlijk geen mooie foto. Ik mis scherpte, de textures passen er niet bij, hij is overbelicht en tegelijk zijn de schaduwen vervelend. Jammer, je had er iets leuks van kunnen maken.
C_estmoi; Jammer van de achtergrond, maar dat had je zelf al gezegd. Verder had hij scherper gemogen, zeker bij de benen en het hoofd. Voor de rest wel een prima moment.
Chip; Een gave foto! En van zo dicht bij, en scherp. Nice! Wel vind ik het vuil storen, dat had ik liever onscherp gezien.
Chriske; Gave foto! Ook een mooi moment en super leuk bedacht. Liever had ik een onderwerp écht scherp gehad en de rest wat onscherper. Nu weet ik niet goed waar ik moet kijken.
CrazyIris; Mooi moment! Foto mag iets lichter. Ook had ik persoonlijk meer ingezoomd, ik vind de achtergrond namelijk redelijk storend en druk, dat had je wat meer kunnen voorkomen door meer paard in beeld te brengen. Maar dat is op zo'n moment moeilijk. Volgens mij heb je het in een binnenbak gemaakt? Knap dat er geen/nauwelijks ruis op zit en hij niet geel verkleurd is!
Deetjeeuh; Ben ik zelf.
Eline10; Mooie foto. Maar ook hier had ik wat dichter ingezoomd op één bloemetje. Het is moeilijk om nu te zien waarop ik me moet focussen, naast dat de zwarte rand aan de bovenkant me stoort. Evenals het slappe bloemetje rechtsonder.
Evii_x Mooi moment! Wel had ik liever gezien dat je de achtergrond nog wat vervaagde, want die 'spikkels' (geen idee hoe je het moet noemen) vind ik erg jammer.
Fennee; Wat een schattig ding! <3 Mooie compositie! Wel stoor ik me een beetje aan die boom, maar ach. Verder had hij iets scherper en wellicht wat lichter gemogen. Maar een goede foto!
Fenneeee; Aw! Daar is Jesse weer! Wat een ontzettend leuk en lief moment zeg! Veel heb ik er niet op aan te merken. Behalve dat de schaduw over een deel van zijn gezicht heen valt, maar daar kan je niet heel veel aan doen.
Gub; Wat een ontzettende leuke foto! :D Ik heb er niet veel op aan te merken.
Hanna_94; Het is een mooie compositie, maar de nabewerking vind ik echt 10x niets. Evenals je logo. Sorry. :=
HeavensLove; Ik vind het een prachtige foto! Heerlijk naturel, maar tegelijk had ik de ogen wat meer kleur gegeven en wat opgelicht. Dan had het nog meer verteld! Verder, echt gewoon prachtig! :D
Irene96; Prachtige foto! Je hebt er echt wat leuks van kunnen maken bij voor en na. Wel zie je toch een beetje dat het halster is weggewerkt, maar ik vind het wel echt een gave foto met een gave sfeer!
Ismy; Mooie foto! Ik vind de achtergrond echt wel veel te druk, wat erg jammer is. Voor de rest een mooie foto! (En volgens mij zeker geen straf om mee te werken. :P )
JewEmm; Je hebt het thema goed uitgevoerd! Heel veel heb ik er niet op aan te merken. Enige was dat gezien het Thema band is, het misschien beter was geweest als de band scherp was en de rest onscherp. Maar ik vind het voor de rest een goede foto. En wat een fijne achtergrond heb je uitgekozen!
Jilinda; Leuke foto! Ik had liever iets meer schoft gezien, zeker gezien net niet al het haard erop staat. Maar voor de rest wel een prima foto.
Jis_; Mooie foto! Leuke dochter heb je zeg! Liever had ik wel gezien dat zij er wat meer uitsprong, of op een wat rustigere achtergrond. Ik weet natuurlijk niet hoe lang haar haar is, maar het was leuk geweest dat je dat er ook allemaal bij op had gezet.
Joey; Leuke foto! Wel mis ik wat contrast, had ik het halster weggewerkt evenals het huisje.
Jolandaa_; Wat een vrolijk ding! Ik denk dat het mooier was geweest als ie wat lichter is en met net wat meer kleur. (bijv. zelf toevoegen met je penseel, dan een groene kleur selecteren, een paar plekken 'aanstippen' en dan je layer op screen zetten.)
Kani_ejj; Leuke foto! Ik had hem iets gedraaid en het touw weggewerkt.
Kelszz_; Het is zeker geen slechte foto. Maar ik denk dat als je hem van lageraf had genomen en er daarna een mooi effectje over had gedaan (beetje dromerig) had ie nog wat gaver kunnen zijn!
_Kiki_; Wat een originele foto! Hij had van mij net iets ruimer en lichter gemogen. Maar ik vind hem wel echt grappig!
kimberley23 ; Wat een schatje! Ik had de lensflare net wat verder uit zijn gezicht gedaan, maar wel een leuk moment! Wellicht had het meer voor de foto gedaan als je nog wat verder door je knieen was gegaan.
Kimmms_; Zeker een goede foto! Maar zó ontzettend jammer van de achtergrond! Dat doe zoveel af..
k_m; Gaaf moment joh! Toch vind ik de compositie me niet zoveel aanspreken. Hij lijkt zo ontzettend mager..
laurajoy15; Ik vind dit echt een hele leuke foto! Zo ontzettend lief! :D
Lipydo; Wáúw, dat is het enige wat ik hierop te zeggen heb. Gewoon, Wauw. Wat een ontzettende aansprekende foto!
Lizaa01; Mooizo foto! Wel vind ik het wat jammer dat de schaduw deels over haar gezicht heen valt, en ik had net iets minder achtergrond willen zien, omdat mijn aandacht daar toch weer op valt.
manonnevot; Leuke foto! Liever had ik hem wel wat lichter en vrolijker gezien. :P Maast dat ik me stoor aan het rode dingetje verderop de foto en de blauw map eronder.
Marit; Wauw! Ik ben fan. Ik vind het echt een geweldige foto met een geweldige sfeer! <3 Maar toen viel mijn oog op een blauw vuiltje bij de voet van de jongen en nu stoor ik me daar een beetje aan, net als het bruine blaadje :o
MarijeR; Ik vind de sfeer niet zo en ik mis wat scherpte. Verder geen verkeerde foto.
Marjoow; Leuk moment! Wel had hij voor mij iets lichter gemogen. Jammer van de ruis op de achtergrond!
Mb_foto; Jammer van de achtergrond, en voorgrond!
Doet echt af aan de foto. Verder had ik ook de boom weggewerkt, en ik vind de nabewerking niet zo.
MichieldeM; Gave foto zeg! Niets op aan te merken.
monbyou; Ik had de foto liever iets meer links gezien, en meer ruimte rechts. Een andere positie had wellicht meer gedaan voor de vogel. Verder, niet verkeerd.
NatassJa; Gave foto zeg! Ontzettend mooie kleuren. :D Liever had ik nog een deel van het gezicht scherp gezien, maar dat is denk ik vooral persoonlijk.
Nayomie; Jammer van de achtergrond, verder spreekt de foto me niet erg aan.
Nefertarie; Mooi moment. Jammer dat hij scheef is, dat had ik rechtgetrokken. Dan had het paard er wellicht mooier uitgezien, op dit moment vind ik namelijk dat hij wat uit verhouding lijkt.
ohmydeem; Leuk moment, wellicht iets té overbelicht. Wel een schattig hondje! Had de halsband graag weggewerkt gezien, en dat je ergens anders had gezeten.
Racheel; Lief! Jammer van de achtergrond en k had liever wat meer borst gezien.
Revanches; Schattig! Ik heb er niet heel veel op aan te merken, maar ik vind het ook geen super foto...
Robin_Rikkie; Druk! Dat is het eerste wat in me opkomt. De scherpe bloem mag er wa tmeer uitspringen, of voortaan iets meer inzoomen.
Samblabla; Ik vind dit geen fijne foto. Het zegt me niets, het kader vind ik ook niet zo mooi. Naast dat het paard naar beneden lijkt te lopen, wat niet veel goeds doet voor zijn bouw/lichaam.
sdvfoto; Gaaf paard! Ik had hem liever iets meer opgericht gezien, dus meer met zijn hoofd omhoog kantelen, iets meer contrast en die lelijke takken weggewerkt.
showteam; Awesome! Iets anders heb ik niet te zeggen! Wát ontzettend gaaf zeg!
Sodeletuut; Te overbelicht en naast je logo iets niet mooi weggewerkt.
Suuszels; Ik had verder ingezoomd op de ketting, hem in kleur gelaten en alleen scherp gesteld op het detail. Nu vind ik de foto niet zoveel hebben en stoor ik me aan het ringetje tussen de benen.
tesseke; Leuke foto! JE had iets meer door je knieen gemogen en ik vind de nabewerking niet zoveel hebben.
Tinky12; Ik mis hier wat scherpte, verder spreekt de foto me niet erg aan.
XiiaaooNaa; Prachtige foto! Met ontzettend veel betekenis!
Ylvy; Heel erg jammer van de ruis. Verder had ik liever het hele cakeje scherp gezien.

Neem dit mee als tips! Niet als afkraking, want zo is het niet bedoeld. :P

Bedankt JewEmm voor je tips! :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:02

Bedankt voor de commentaren! :) Grappig dat jullie hem allemaal te overbelicht vinden, zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb hem extreem opgelicht, het origineel is gewoon goed haha, maar ik vond dit mooi! :)
@Deetjeuh, ik heb niks weggewerkt. :P

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:02

ik krijg echt goede commentaar, had echt slechter verwacht! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:04

Sodeletuut schreef:
Bedankt voor de commentaren! :) Grappig dat jullie hem allemaal te overbelicht vinden, zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb hem extreem opgelicht, het origineel is gewoon goed haha, maar ik vond dit mooi! :)
@Deetjeuh, ik heb niks weggewerkt. :P

Dan had je het daar rechtsonder wel mogen werkwerken. :P Vind het nu een beetje storen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:32

Hihi das geen ruis hoor op de achtergrond. Leek me al sterk aangezien de foto geschoten is met 100 ISO. maar wss komt dat door het croppen :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:34

Deetjeeuh, kijk zo'n oplettende blik heb ik wat aan :D

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:48

Bedankt voor de feedback :D ik ga proberen om volgende week weer feedback te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:57

Marjoow schreef:
Hihi das geen ruis hoor op de achtergrond. Leek me al sterk aangezien de foto geschoten is met 100 ISO. maar wss komt dat door het croppen :)

Ah, dat kan natuurlijk ook! Misschien een idee om wat te vervagen? :) Marit heeft nog een tutorial op haar website staan voor het vervagen van je achtergrond. :j

Marit schreef:
Deetjeeuh, kijk zo'n oplettende blik heb ik wat aan :D

Super! :D
Vaak zie je het zelf al niet meer haha. Ik heb het toch maar even genoemd, al vind ik het soms weer banketstaaf om zo'n opmerking te maken over een foto die wel erg dicht bij perfect in de buurt komt. :Y)

Monbyou, misschien een idee om gewoon nu te beginnen? Je hebt er vast wel eventjes de tijd voor. :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:58

Agossie: Gaaf plaatje zeg! Geeft een woest beeld met die verschillen tussen licht en donker. Ik vind hem geslaagd!
Ash_: Mooie houding van het paard. Heb je de kleuren erg omhoog gegooid? Ik vind hem te krap rechts, ik zou er denk ik een stukje vanaf halen. En even het touwtje wegwerken. :) Verder mooi plaatje!
Asselruiter: Heel gaaf! Die kleuren zijn prachtig, en ook mooie scherpte(-diepte). Niets op aan te merken!
Astor: Wauw! Haarscherp, super goede belichting. Echt mega gaaf!! Hoort die staart zo geel?
Bellatrix: Mooie compositie! Ik mis alleen scherpte, ik kan niet zo snel een echt scherptepunt vinden, en ik denk dat mijn voorkeur had gelegen op scherpte op het oog dat in de zon zit. Verder een mooi plaatje!
binky: Mooi plaatje! Een slagje groter had ik leuk gevonden. De kleuren vind ik mooi! Ik had hem nog leuker gevonden als ze beiden dezelfde kant op keken, want zoals het nu lijkt kijkt het meisje naar de camera en de jongen de verte in.
Bumblehorse: Mooie kleuren en omgeving. Houding van het paard vind ik ook wel mooi, maar dan had ik hem liever vanuit een andere hoek gezien, zodat de twee benen niet overlappen. En ik had denk ik iets van de bovenkant afgehaald. Verder leuk plaatje!
calice: Ahh lief plaatje, mooi in het thema van Koningsdag! SChattig hoor, dat vertrouwen en de ontspanning die je bij beiden voelt. Ik had alleen het halstertouwtje weggelaten.
Carmenxoxo: Aan de ene kant vind ik dit een mooi plaatje, omdat ik wel van handen-foto's houd, maar aan de andere kant zie ik er te weinig in.. Ik zie niet wat de strepen links en rechts zijn.
C_estmoi: Het goede moment in de galop, dat is postief! Ik denk dat de foto mooier was geweest als je vanuit een lager perspectief had gefotografeerd, dan toont het paard groter. En het paard mocht wel wat lichter van mij.
chip: Foto is mooi scherp, maar verder spreekt hij me niet echt aan eigenlijk.. Zou leuk zijn als je ook een koppie zou zien ofzo, iets waar de focus op ligt.
chriske: Mooi, dat vuur! Ik vind hem wel stoer! Alleen vind ik de vlakken rechts en onderaan te donker. Die zou ik iets oplichten of er wat vanaf knippen.
CrazyIris: Mooi moment, maar ik zie het paard haast niet, de foto mag van mij een stuk lichter.
Deetjeeuh: Jammie, lekker! Leuke foto, ik vind het leuk bedacht! Ik had denk ik wel voor drie dezelfde kleuren gekozen, of drie verschillende.
eline10: Heel mooi! Goede kleuren, lekker rustig plaatje! Dat bolletje rechts vind ik te wazig.
Eviii_x: Leuk plaatje. Mooi scherp en goede kleuren!
Fennee: Aahh super schattig! Hij is alleen een beetje donker, en niet helemaal scherp. Wel erg schattig!
Fenneeee: Super schattig! Knap ventje, mooi scherp en leuke kleuren!
Gub: Super mooi, lief en schattig plaatje! Helemaal niets op aan te merken!
Hanna_94: Gaaf plaatje! Ik vind het altijd zo mooi, met trouwjurk! Ik had hem denk ik zelf zwart-wit gemaakt, maar vind dit ook wel wat hebben!
HeavensLove: Mooie foto, knap koppie! Ik ben heel benieuwd hoe hij zou zijn in het zwart-wit met wat meer contrast en focus op de ogen. :)
Irene96: Leuke hoek waar je de foto vanuit hebt gemaakt, en mooi met die bloemen erbij! Ik denk dat hij nog sterker wordt als je een stukje van de benen afhaalt, zodat de focus nog meer op het koppie komt te liggen.
ismy: Heel mooi! Geen commentaar.
JewEmm: Mooi zeg! Ik vind het knap hoe je dit zo scherp hebt gekregen! Mooie kleuren en een fijne sfeer!
jilinda: Ah wat een lekker bekkie, mooie kleuren en belichting! Ik vind alleen het oogje wat te donker, die mag wel wat meer opvallen!
Jis_: Mooi plaatje met die bloemen! Mooie kleuren en fijne subtiele belichting! Ik vind alleen dat oor een beetje afdoen aan de foto, maar dat zal wel in het thema horen.
Joey: Mooi paard en mooie omgeving! Als je nou 1 stap naar rechts had gezet, had je dat huisje er niet bij op gehad. En het koppie van het paard mag van mij wat lichter, zodat daar meer de focus op komt te liggen.
Jolandaa_: Ahh heeel schattig! Lijkt ook mooi scherp te zijn. Naar mijn smaak te donker, en vooral het koppie mag een stuk lichter.
kani_ejj: Ahh heeel leuk!! Super mooi scherp, mooie kleuren en n lekker bekkie! Touwtje even weg en hij is af!
Kelszz_: Mooi plaatje! Ik vind hem alleen een beetje gewoontjes, misschien was het leuk geweest als je een teks of tekening in het zand had gemaakt ofzo.
_Kiki_ : Mooi neusje! Ik vind de blauwe achtergrond mooi erbij. Alleen te veel donkere vlakken naar mijn smaak.
kimberley23: Wat een lekker bekkkie! Mooie scherpe foto, ik vind hem gaaf!
Kimmms_: Mooie pony, lieve uitstraling heb je vastgelegd! Ik vind het paard alleen te donker, je ziet de oogjes haast niet. Verder n leuk plaatje!
k_m: Heel erg gaaf! Wauw bijzonder zeg!!
laurajoy15: Noohh wat super schattig!! Dit vind ik echt heeel leuk! Oogjes ietsje duidelijker zichtbaar en het plaatje his helemaal af!!
Lipydo: Mysterieus plaatje, gaaf zeg!!
Lizaa01: Mooie foto! Ik vind de uitdrukking, zwartwit-omzetting en compositie erg geslaagd!
manonnevot: Mooie kleurtjes! Ik vind de foto iets te donker, maar kan ook aan mijn beeldscherm liggen. Ik vind hem leuk!
Marit: Oohhh hoe doe jij dat toch altijd!! Dit is zo'n prachtig plaatje! Hoe je zo veel liefde uit kunt stralen met alleen twee paar voeten, dat is toch fantastisch!! _O_
MarijeR: Mooie zachte kleuren, goede scherpte(diepte). Gewoon een erg mooi, zacht, plaatje!
Marjoow: Leuk met die water spetters! Mocht van mij iets lichter, verder erg mooi!
Mb_foto: Leuk met dat groothoek effect! Lijkt mooi scherp, en ik vind de kleuren ook geslaagd!
MichieldeM: Leuk plaatje, mooi met die motor! Ik vind alleen de houding van de persoon wat gespannen.
monbyou: Gaaf zeg, machtig dier! Ik vind hem geslaagd!
NatassJa: Mooi zeg! Zacht plaatje, mooie ogen en gaaf met die bloemen en slag in het haar. Heel erg mooi!
Nayomie: Mooi met die doorzichtige vleugels! Leuke foto!
Nefertarie: Haffie, die hebben altijd een voorsprong haha! Mooi plaatje! Ik zie alleen een gek stipje in het linker oog van het paard, wat is dat?
ohmydeem: Agossie toch, schattig zeg! Alleen het koppie is bijna een heel zwart vlak. Daar valt nog wel een hoop winst uit te halen wat mij betreft!
Racheel: Ah lief koppie, mooie zachte blik in de ogen! Jammer van het huis, verder een mooi plaatje!
Revanches: Mooi plaatje! Fijne uitstraling bij de bruid, mooi vast gelegd!
Robin_Rikkie: Mooie scherpte diepte en kleuren! Ik vind de foto alleen op de een of andere manier heel druk, ik kan alleen niet goed aanwijzen wat de reden daarvan is.
Samblabla: Leuke uitsnede, mooi scherp! Alleen had ik hem liever een fractie van een seconde eerder gezien, qua moment in de galop.
sdvfoto: Wauw wat een lekker dier zeg, erg aansprekend! Mooi plaatje hoor! Alleen de voorpluk mocht van mij voor de ogen weg, zodat je ook een oogje ziet. Dat geeft karakter aan de foto denk ik!
showteam: Wauwie geweldig plaatje! Sprookjesachtig, niets op aan te merken!
Suuszels: Mooi idee, leuk bedankt, maar bij mij is hij bijna zwart, erg donker.
tesseke: Ah wat een mooi plaatje! Hele fijne sfeer, kleuren en scherpte, gaaf!
Tinky12: Super schattig! Hele leuke foto!
XiiaaooNaa: Hele mooie foto, maar vind het erg pijnlijk om je tekst erbij te lezen. Geeft de foto gelijk een hele andere sfeer. Maar ik vind dat je ze erg mooi hebt vastgelegd..
Ylvy: Jammie! Leuk plaatje, ziet er lekker uit! Mooie belichting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:01

Sodeletuut schreef:
Deetjeeuh: Jammie, lekker! Leuke foto, ik vind het leuk bedacht! Ik had denk ik wel voor drie dezelfde kleuren gekozen, of drie verschillende.

Super! Daar had ik helemaal nog niet eens aan gedacht. Ga ik de volgende keer op letten! :D

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:03

Super bedankt Sodelut, zal deze week heel wat anders inleveren!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 13:05

Sodeletuut schreef:
ohmydeem: Agossie toch, schattig zeg!

:o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:06

Agossie schreef:
Sodeletuut schreef:
ohmydeem: Agossie toch, schattig zeg!

Daar dacht ik ook meteen aan. :')

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:07

Hahaha, ik zie het nu pas. Dacht echt van ' huh? ' |o

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:07

Deetjeeuh schreef:
Agossie schreef:

Daar dacht ik ook meteen aan. :')

Hahaha _O- Oeps! :')

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:09

Iedereen alvast bedankt voor de feedback! Ik ga er vanavond ook eens voor zitten :D paardje van de foto mag na de winter eindelijk weer de wei op, dus hij was helemaal gelukkig en blij <3

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:09

Ik zal ook weer eens feedback geven deze week :)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:11

Ik denk dat ik het anders ga aanpakken want wat een werk is 60! foto's beoordelen en beschrijven toch :o
Ik ga alle foto's bekijken en ga dan mijn favoriet noemen van die week en de minst favoriete.
Deze twee foto's zal ik van commentaar voorzien.

Mijn favoriete foto van deze week na lang twijfelen tussen Jis_ en Marjoow .
Maar ik blijf toch langer hangen bij de foto van Jis_ > Mooie kleuren, sprookjesachtig en je vraagt je bijna af wat het model denkt, echt mooi!

De foto die deze week het minst favoriet is bij mij is die van Robin_Rikkie > Ik vind de foto niet duidelijk iets tonen, het had in mijn ogen mooier geweest als je scherp gesteld had op een bloem en de rest erom heen vaag was geweest....

Ik ben me wel heel goed bewust geworden dat smaken zo totaal verschillend zijn sinds ik mee doe in dit topic. Oja en dan ook niet nog eens te vergeten dat de ene foto met een professionele camera gemaakt word en de andere met een compact camera/mobiele camera.....dat maakt het moeilijk om foto's te voorzien van commentaar vind ik ,oordelen doe ik dus op mijn smaak en wat ik mooi vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:13

Binky, wat wellicht ook een idee voor je is om de ene week de eerste dertig van commentaar te voorzien, en de andere week de laatste 30? :) Want op deze manier zullen er maar weinig mensen aan de beurt komen, al is het natuurlijk beter dan niets!

Leuk Marit! :D