Agossie schreef:Mag toch wel zeggen dat dit mijn meest succesvolle topic is...
Dat is toch gaaf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik blijf wel kijken om te zien wat het nu uitbeeld, maar ik vind het tegelijk ook weer een van je mindere foto's..
Mooie compositie! Wel stoor ik me een beetje aan die boom, maar ach. Verder had hij iets scherper en wellicht wat lichter gemogen. Maar een goede foto!
Ik heb er niet veel op aan te merken.

)
Maast dat ik me stoor aan het rode dingetje verderop de foto en de blauw map eronder.
Maar toen viel mijn oog op een blauw vuiltje bij de voet van de jongen en nu stoor ik me daar een beetje aan, net als het bruine blaadje 
Liever had ik nog een deel van het gezicht scherp gezien, maar dat is denk ik vooral persoonlijk.
Grappig dat jullie hem allemaal te overbelicht vinden, zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb hem extreem opgelicht, het origineel is gewoon goed haha, maar ik vond dit mooi!
Sodeletuut schreef:Bedankt voor de commentaren!Grappig dat jullie hem allemaal te overbelicht vinden, zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb hem extreem opgelicht, het origineel is gewoon goed haha, maar ik vond dit mooi!
![]()
@Deetjeuh, ik heb niks weggewerkt.
Vind het nu een beetje storen.
Marjoow schreef:Hihi das geen ruis hoor op de achtergrond. Leek me al sterk aangezien de foto geschoten is met 100 ISO. maar wss komt dat door het croppen
Marit heeft nog een tutorial op haar website staan voor het vervagen van je achtergrond. 
Marit schreef:Deetjeeuh, kijk zo'n oplettende blik heb ik wat aan

Verder mooi plaatje!

Want op deze manier zullen er maar weinig mensen aan de beurt komen, al is het natuurlijk beter dan niets!