[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 22:01

Week 17! Op de valreep... Pfff... Ben weinig thuis geweest de laatste dagen...

Afbeelding

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:43

oef de lijst is er nog niet, ben ik nog op tijd?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 22:43

Snel!!!!!!

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:47

Week 17
Afbeelding

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 00:26

Agossie: mooi! Niets op aan te merken.

Ash_: jammer dat de billen en een stukje van het schouder zijn afgesneden. Misschien iets voor de volgende keer?

Asselruiter: leuke foto, zelf had ik het bloemetje links eraf gelaten of er helemaal op gezet.

Astor: werkelijk waar een prachtige foto. Niks op aan te merken!

Bellatrix: mooie foto.

Binky: vind de foto beetje geel uitvallen, had dit zelf recht getrokken met Photoshop. Of was dit de bedoeling als sfeer?

Bumblehorse: zelfde voor jou, vind de foto beetje geel-groen achtig uitvallen. Verder prima foto.

Calice: wat zijn die 2 toch leuk om naar te kijken, wat zal jij er van genieten zeg. Mooie foto.

Carmenxoxo: vind de textures afleiden van het onderwerp, maar wel leuk geprobeerd

C_estmoi: prima foto, jammer van de auto en vrouw op de achtergrond maar daar kan je natuurlijk niet veel aandoen.

Chip: jammer dat de rand zo fel overbelicht is, maar de slakken zijn wel goed belicht.

Chriske: niet veel over te zeggen, mooi gedaa.

CrazyIris: goede timing! Verder had ik de foto een tikkie lichter gedaan.

Dees: jammer dat de rechter cupcake de middelste dwars doorsnijd als het ware. Mooie foto, krijg er honger van!

Eline10: prima foto, had zelf de witte waasjes rechts van andere bloemen op de achtergrond weg gehaald.

Fennee: ach wat een dropje, leuke foto!

Fenneeee: jaa daar is ie nog een keertje! Echt een leuk kereltje, hele mooie foto!

Gub: mooie foto, leuk die bloemetjes in d'r haar. Niks op aan te merken.

Hanna_94: hmm, denk dat ik hem in normale kleur mooier vind. Maar verder leuke foto.

Heavenslove: mooie foto, had denk ik de ogen wel wat opgelicht.

Irene96: mooie foto, komt beetje sprookjes-achtig over. Leuk!

Ismy: vind hem wat te donker, maar vind het ook wel weer bij de foto passen eigenlijk haha.

JewEmm: mooi, niks op aan te merken.

Jilinda: hij oogt niet helemaal scherp, maar verder leuke foto en prachtig paardje.

Jis_: mooi licht inval, verder niks op aan te merken.

Joey: de kleuren ogen een beetje geel en jammer van het huis aan de rechter kan van het paard.

Jolandaa_: hele lieve foto, niet veel op aan te merken.

Kani_ejj: jammer dat de buik er niet helemaal op staat. En had zelf het touw weggewerkt. Verder erg leuk.

Kelszz: heel mooi, niks op aan te merken.

_kiki_: leuk! Komt bij mij op sommige plekjes wat donker over.

Kimberley23: leuk veulen, jammer van andere paard erachter en vind het licht inval net iets té veel.

Kimmms_: leuke foto, niet veel op aan te merken. Alleen jammer van de huizen op de achtergrond maar het stoort niet.

K_m: waauw gaaf! Niks op aan te merken!

Laurajoy15: idd iets te licht op de witte plekken. Maar hoe blijft jouw cavia stil staan, de mijne liep altijd weg :')

Lipydo: tja, wat moet ik over jouw foto's zeggen... Wederom erg mooi.

Lizaa01: mooie foto, ook niks op aan te merken.

Manonnevot: ook niks op aan te merken, jullie maken me het makkelijk zo haha :P

Marit: prachtig, zoals gewoonlijk. Ben fijn fan jouw 'stijl'.

MarijeR: iets te roodachtig voor mij, verder leuk.

Marjoow: veel poets plezier als die ging rollen haha. Vind hem wat donker ogen.

MB_foto: jammer van de huizen etc op de achtergrond. Verder leuke foto.

MichieldeM: prima foto, niks op aan te merken.

Monbyou: wauw prachtig!

Natassja: mooi! Alleen vind ik m wat te licht.

Nayomie: vind het scherpte punt meer op het blad dan op de vlieg, zonde.

Nefertarie: leuke foto, zou alleen de horizon recht trekken want die is nu scheef.

OhmyDeem: aah schattige hond! Jammer dat de witte vlakken bij de hond overbelicht zijn..

Racheel: vind 'm dof ogen.. Misschien wat spelen met contrast oid?

Revanches: niks op aan te merken, mooie foto.

Robin_rikkie: mooie foto, fijns sfeer.

Samblabla: tja, niet veel over te zeggen. Leuk gedaan.

Sdvfoto: waaauw pracht paard! Mooie foto!

Showteam: prachtig, meer heb ik niet te zeggen :')

Sodeletuut: vind het een leuke en lieve foto alleen jammer dat ie zo licht is.

Suuszels: niks over te zeggen, mooie foto.

Tesseke: vind de rand niet zo, maar verder leuke foto.

Tinky12: vind hem te groen-geel maar verder een prima foto.

Xiiaaoonaa: aller eerst, heel veel sterkte. Mooie foto, jammer dat er een stukje kleding is afgesneden (ach kinderachtig dat ik ga zeuren om zo'n klein stukje) maar verder echt een mooie foto.

Ylvy: fototechnisch niet veel op aan te merken maar weet wel dat ik nu trek krijg :')

Feedback is voor mij ook nog moeilijk aangezien ik mezelf ook aan t ontwikkelen ben hierin. Dus doe er mee wat je wilt! :)

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 07:59

Dankje Evii_x, zat zelf inderdaad ook een beetje te twijfelen, wat een werk heb je weer van de feedbacjk gemaakt, respect! :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 08:13

Thanks voor de feedback! Ik ga deze week ook weer proberen feedback te geven, het kost mij alleen wel veel tijd dus iedere week lukt niet maar nu is het een soort van vakantie :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:08

Is het niet mogelijk om een los topic te openen waar mensen aan kunnen geven dat ze graag feedback ontvangen op hun foto, maar dan ook zelf feedback geven op alle andere foto's die daar geplaatst worden van POTW. Ik zou het namelijk ook leuk vinden om wat meer met feedback te werken, maar het werkt wel demotiverend als je maar zo weinig feedback terug krijgt (wat ik trouwens helemaal niet vervelend bedoel, ik weet dat het hier geen eis/regel is om feedback te geven). Als we dan in een los topic feedback op elkaars foto's geven van de mensen die dat willen en ook feedback terug geven is dat probleem misschien verholpen?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 09:18

_Kiki_, het is volkomen vrijwillig hier. Het is ook niet te doen om elke week van 60 foto's feed back te geven. Ik heb net nu 1 keer gedaan en het is echt een flink werk als je echt kritisch naar elke foto kijkt. Ik vind het zelf ook wel leuk om af en toe feed back te geven, omdat je zo veel leert van kijken. Veel dingen die ik bij anderen verkeerd zie gaan, ontdek ik ook ineens bij mijzelf. Dan ga je zelf dus ook verbeteren.

Vorige week was wel heel weinig, met 2 feed backs op 60 inzendingen, maar toch wil ik het niet verplichten. Mensen haken af als ze steeds feed back moeten geven.

Ik heb dit topic in de eerste plaats gestart om een stok achter de deur te hebben om elke week te fotograferen. Ik vind het geweldig, maar doe het niet vaak genoeg. En het heeft geholpen! Ik fotografeer wel vaker, maar moet eigenlijk nog vaker. Ik neem mijn camera te weinig mee op pad.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:22

Mijn bedoeling is ook niet om het hier te verplichten, maar om een los topic ernaast te maken voor feedback. Mensen die feedback willen krijgen, en dus ook geven, kunnen daar dan hun foto plaatsen. Als je dan een week (of maand, of hoe lang dan ook) geen tijd of zin hebt om feedback te geven, dan plaatst je je foto niet in dat topic en is het ook geen probleem.

Heb ik het zo wel duidelijk uitgelegd?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 09:28

Ik snap je. Waarom maak je het topic dan niet gewoon? Gewoon doen! Wie weet krijg je een flink aantal erbij die met je mee willen doen! Ik vind het een goed idee. Er zit dan ook geen druk achter om elke week een foto te plaatsen, wat voor een aantal toch wel moeilijk is. Ik wil wel kijken in je topic en af en toe feed back geven en eventueel af en toe een foto plaatsen. :j

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:45

Agossie schreef:
Ik snap je. Waarom maak je het topic dan niet gewoon? Gewoon doen! Wie weet krijg je een flink aantal erbij die met je mee willen doen! Ik vind het een goed idee. Er zit dan ook geen druk achter om elke week een foto te plaatsen, wat voor een aantal toch wel moeilijk is. Ik wil wel kijken in je topic en af en toe feed back geven en eventueel af en toe een foto plaatsen. :j

Ik ga zo'n topic maken :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:48

Maar dan heb je dus 2 topics met allemaal dezelfde foto's? :+ Volgens mij is het niet de bedoeling om alles dubbel te plaatsen. Als je commentaar op je foto wil kan je nog altijd zelf een topic aanmaken met je foto. Ik weet dat er tegenwoordig weinig commentaar wordt gegeven op FK maar dat is wel de plek...

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 09:58

Ja daar heb je wel gelijk in :') :')

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:03

Daarnaast is het dan ook jammer dat je niet kan zien wie het allemaal een jaar lang volhouden.
Zelf heb ik 2 keer volgens mij commentaar gegeven. Ik vind het super fijn dat er mensen zijn die echt vaak commentaar geven, maar doordat ik zelf in een chaotische periode zit, zou ik niet eens een week vooruit kunnen kijken om te zien of ik tijd heb om feedback te geven. Een foto maken lukt dan soms net aan, en dat is voor mij dan wel weer het doel van dit topic.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:09

Lijkt mij niet handig. Ik blijf iig hier.... En zal ook zo eens in de zoveel tijd eens feedback geven maar niet elke week want daar heb ik simpelweg geen tijd voor helaas.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:10

Ik bedoel ook geen topic om dan hier niet meer te posten, maar het leek me handig om even te overleggen. Als er niet zoveel animo voor is (of niet de bedoeling), dan is het zonde om een topic aan te maken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:13

Het enige waar ik voor zou stemmen is een apart topic om lekker te kletsen met zijn allen, een HK topic naast dit FK topic. Maar meer ook niet.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:15

Dat zou ik wel kunnen maken :D

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:22

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:23

Marjoow schreef:
Het enige waar ik voor zou stemmen is een apart topic om lekker te kletsen met zijn allen, een HK topic naast dit FK topic. Maar meer ook niet.

Inderdaad! Dat is nog wel gezellig ja, op de voorwaarde dat we dan niet te lief gaan feedback geven omdat je die persoon 'kent'. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:26

ohmydeem schreef:

Haha, jij zocht gewoon een reden om een nieuw topic te openen of nie :P

Fennee schreef:
Marjoow schreef:

Inderdaad! Dat is nog wel gezellig ja, op de voorwaarde dat we dan niet te lief gaan feedback geven omdat je die persoon 'kent'. :))

Of juist niet }> }> }>

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:27

Ik hou van topic's openen :D :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 10:31

Mag toch wel zeggen dat dit mijn meest succesvolle topic is... :=