Ik vond die van Joey en bellatrix het mooiste, en misschien is die van joey fototechnisch mooier maar ik ga toch voor bellatrix, spreekt me toch meer aan
En volgens mij hebben we een winnaar!! Joey, ga maar vast bedenken wat het nieuwe thema gaat worden. Het moet wel heel raar gaan als er nu iemand anders nog gaat winnen.
Oh, dat vind ik een erg leuk thema! Ik hoop dat het me gaat lukken om wat te maken.
Anoniem
Geplaatst: 19-11-13 18:18
De eerste foto volgens mij
Detail van een strak ingevlochten paard op concour Gemaakt met een Canon EOS 1100D, instellingen geen idee meer kwaliteit vd foto gaat helaas best wat achteruit door het verkleinen
_Dreamer, is dit een bestaande foto of heb je die naar aanleiding van dit nieuwe thema gemaakt? Het is namelijk de bedoeling dat je echt met het thema in je achterhoofd aan het werk gaat... Snap je?
Anoniem
Geplaatst: 19-11-13 18:46
Agossie schreef:
_Dreamer, is dit een bestaande foto of heb je die naar aanleiding van dit nieuwe thema gemaakt? Het is namelijk de bedoeling dat je echt met het thema in je achterhoofd aan het werk gaat... Snap je?
ohh sorry had ik niet zo gelezen ! nee dan niet, foto is vorige week gemaakt, sorry!
Oh ik wil heel graag mee gaan doen! Hopelijk activeert/motiveert mij dat om wat meer te gaan fotograferen. Jammer dat je geen oude foto's mag gebruiken, heb hele leuk details foto's van paddenstoelen gemaakt een tijdje terug
Knudd, ik heb voor dat doel alleen (meer fotograferen) het topic "Picture of the Week" gestart. Is dat iets voor jou? Elke week een foto inzenden, het liefst één van die week. [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I
Dat werkt helaas niet voor mij, ik ben veel meer baat bij een thema, iets wat wel een leidraad is maar je toch de vrijheid geeft Maar bedankt voor de tip!
Dat is juist d reden dat ik wel bij POTW mee ben gaan doen, maar nu ik dit topic zie, vind ik dit ook een uitdaging! Ik ga kijken of het me ook lukt om hier wat mee te doen.