Feedback week 42 - Alle foto's waar ik niks op aan te merken heb sla ik over, dus sta je er niet tussen, nog meer complimenten dan de rest
Agossie Mooie herfstkleuren
alleen vind ik de foto niet heel 'boeiend' op de een of andere manier. Er is niet iets wat echt meteen mijn aandacht trekt en dan zegt; WAUW.AlwaysH Prachtig! Maar de foto lijkt onscherp. Door bokt misschien? Ziet er niet uit alsof het door de camera of beweging komt namelijk.
Athelas De muur er achter vind ik zelf niet zo mooi, maar leuke kat en de kat is mooi scherp

Bumblehorse
. Gaaf dat je zo'n mooi beest op de foto hebt gezet, maar ik zou 'm er helemaal op hebben gezet (mits dat lukt hoor!) en de draden proberen weg te werken. Calice Wat een mooie hond zeg! Alleen links is er amper ruimte te zien of is er zelfs een ieniemienie stukje van de vacht verdwenen

dejoni Net als bij Calice, heel mooi maar het ene oortje is zó krap.
IloveJip Je foto lijkt wat onscherpte te hebben en een héél klein beetje ruis. Was het weer niet zo mooi? De kleuren zien er wel top uit
Ingvild
Was het de bedoeling dat de teugels er op zouden staan? Zonder teugels (wegwerken, is heel lastig mja) was hij nog mooier geweestjesicaaaa Is dit in Wildlands?
Mooie foto! Sommige mensen zetten watervallen op de foto met lange sluitertijd, zodat het een soort 'waas' wordt, ik denk dat dit de foto echt heel goed zou doen maar het is wel heel lastig, dus ik begrijp het wel als dat niet zomaar kan, ik kan het nml ook niet echt.
magda_90 Deze foto klopt gewoon
Horen de teugels trouwens zo? of had je ze er ook nog af gehaald oid?MarjanB Goed sfeertje zit hier bij, maar boven de 'rij' met gebouwen zit een vlekje, die zou er af kunnen maar verder is de foto echt perfect
Quir Goede foto
alleen de kleuren zien er niet correct uit, hondje lijkt een beetje blauw terwijl de rest van de kleuren eigenlijk prima zijn.sanne1992 Hehehe wat zit die kat te doen
Vind 'm niet heel 'fotografie-achtig'. De foto is van boven genomen, niet echt vanuit het standpunt van het dier (een beetje bukken zeg maar) en er zit best veel loze ruimte om te kat heen. Wel goed scherp!