Wauw wat een mooie foto! Met wat voor lens en brandpunt heb je deze gemaakt?
ismy
Geplaatst: 28-04-14 14:19
OOh had ik die nog niet ingeleverd? Nou ben ik echt aan het twijfelen welke ik moet doen... Ja die is op de stal gemaakt waar ik rijd. Dit is het hengstveulen uit de premiemerrie, broer van de merrie is sinds een jaar dekhengst. Er zullen vast nog wel wat foto's van voorbij flitsen
Tinky12
Geplaatst: 28-04-14 14:35
Respect voor degene die weer uitgebreid commentaar hebben gegeven
Hier mijn week 17
De musjes die in de stal wonen waren bezig met de inrichting van hun nestje...en lekker warm en zacht met die paardenvacht. Elke morgen stonden ze al ongeduldig te wachten totdat ik een borstel over de jongens gooide.Een pluk tussen het hek werd dan ook enorm gewaardeerd door de mussen en koolmezen
showteam
Geplaatst: 28-04-14 16:56
Leuk al die complimentjes! Dankjewel Hij is gemaakt met de Tokina 12-24 f4 op 24mm met een cropcamera
Deze week helaas geen tijd gehad, dus eentje uit de oude doos. Heb hem extreem bewerkt, maar vond het wel iets hebben.. Kwaliteit is erg omlaag gegaan, bij mij op de computer is hij superscherp... Bij deze mijn week 17
k_m
Geplaatst: 28-04-14 17:16
Een beetje een oudere, had deze week wel foto's gemaakt maar ben er niet tevreden van dus dan neem ik liever een die ik wel goed vond!
In de beekse bergen
Laatst bijgewerkt door k_m op 28-04-14 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil zo graag een andere foto in leveren, Dan doe ik die lekker morgen
tesseke
Geplaatst: 28-04-14 19:13
Week 17
C_estmoi
Geplaatst: 28-04-14 19:33
week 17 Ik baal van de auto op de achtergrond, en hij was ook niet helemaal haarscherp (wel scherper dan na verkleinen en uploaden helaas ) maar ben toch wel trots, de weersomstandigheden waren verre van ideaal, maar heb wel helemaal handmatig ingesteld. Voor portretten enz doe ik dat al wel een tijdje, maar beweging blijft toch vaak lastig... Dit weekend moest ik van mezelf niet zeuren en gewoon gaan
k_m
Geplaatst: 28-04-14 19:42
Zo nog snel mijn commentaar voor week 16.
agossie: Opzich mooi maar jammer dat je het gezicht van het kind niet ziet
Ash_: Hmm opzich mooie bloesem maar ik vind de overbelichting net storend in plaats van meerwaarde geven
Asselruiter: Toffe foto! Misschien net iets meer kleur maar heel natuurlijk wel zo!
Astor: Knappe foto niets op aan te merken!
Bellatrix: Mooie foto, maar ben zelf niet zo fan van het hele dunne snoetje van het paard, maar daar kan jij niks aan doen!
Binky: Lijkt heel veel ruis op te zitten, maar het heeft iets duister!
Bumblehorse: Mooie foto, toffe uitsnede!
Calice: Mooi concept maar ik vind de ringen niet zo mooi, maar dat is persoonlijk!
Carmenxoxo: De achtergrond is mooi wazig maar toch is de hond niet helemaal scherp, jammer! (hond lijkt super hard op de onze!)
C_estmoi: Mooie en correcte foto!
Chriske: Ik vind hem een beetje te close up, echt niet mijn smaak zo.. ookal is hij wel correct zonder ruis en is ie scherp, sorry!
CrazyIris: Opzich toffe foto, maar wat jammer van houding van de ruiter (de voeten) en de houding van het paard, zo diep gebogen, daardoor spreekt de foto mij al niet meer aan.
Deetjeuuh: mooie foto, straalt de lente/zomer vanaf!
Eline10: Mooi scherp en wazige achtergrond, goed gedaan!
Eviii_x: mooie foto, jammer dat het zo donker is! Maar dat de zon niet schijnt kan jij natuurlijk niets aan doen.
Faatxhorse: Mooie foto, vind alleen de houding van het meisje haar mond jammer!
Fading: Hele mooie en sprekende foto! Hond kijkt vrolijk, deze foto is wat lichter maar dat past er bij!
Fennee: Het ei is vanvoor een beetje overbelicht, op het puntje dan weer niet. Jammer! Fenneeee: Geeft een toffe band weer! Jammer van de halve voeten.
Gub: Toen ik je deze foto zag posten was ik al helemaal verkocht. Echt super! Beeld is me bij gebleven, zeker de laatste foto. Hond en meisje kijken alletwee lekker guitig echt top!
Hanna_94: Mooie foto, ik zou hem liever in kleur zien!
HeavensLove: Mooie foto met zoveel kleurtjes, tof gedaan!
Iejoorr: jouw foto kan ik niet zien sorry!
Irene96: Mooie foto! Jammer dat het paard wegkijkt.
ismy: Hmm.. vind de jongen niet bij het concept passen..
JewEmm: Simpele foto maar vind hem wel iets hebben! Hoe de paardjes meestal zijn, lekker eten!
Jiilinda: schattig! mooie foto
Joey: sorry vind deze foto niet mooi.. Rare compositie en gezichtsuitdrukking van de persoon ook..
Jolandaa_:wat schattig lijkt wel of die komt naar je toe door je scherm!
Kani_ejj: Hmm ik las dat je moest experimenteren maar ik ben niet echt fan.. Jammer ook van het logo midden op het paard.
Kelszz_: Niet echt een hoogstaande foto, hij spreekt me niet direct aan.
_kiki_:Oh leuk scherpgesteld op de ene rare eend (duif haha) in de bres, leuk gedaan!
Kimberley23: mooie bloem! leuk zo eentje uitgekozen, goed!
Kimmms_:Goed gebruikt gemaakt van de lucht als achtergrond, goed gedaan!
Laurajoy15: Echt een tubmlr foto, ik vind het in ieder geval knap gedaan! Hoe heb je hem zo donker gekregen?
Lipydo: Wouw!! niets meer op te zeggen heel knap!
Lizaa01: Ook hele mooie foto!
Mannonnevot: Leuke foto, mocht misschien iets meer kleur!
Marit: sprekend! goed gedaan
MarijeR: Mooie foto, ik had hem misschien net iets breder genomen!
Marjoow: Schattig maar hij lijkt een beetje ruis te hebben!
Mb_foto: Toffe foto! mooie achtergrond, jammer dat je het 2de oog net niet ziet, nu lijkt het een beetje of hij heeft maar 1 oog, haha
MichieldeM: Hele mooie foto, groothoeklens of? Sprekende landschapfoto zonder veel afleiding, en dat is niet zo makkelijk!
monbyou: Correcte foto jammer dat de hond er zo maar sipjes bij ligt.
Myhu: Ik vind de lichtinval heel storend aan de rechterkant.
Nayomie: deze is niet echt scherp, jammer
NatssJa: goed gedaan !Jammer dat het rechter oog niet mee scherp is, maar opzich stoort het niet heel erg
Nefertarie: Mooie foto! Zwart wit past er goed bij
ohmydeem: Ruiter zit er heel gespannen bij, ook vrij rare houding met de handen. Dit stoort mij erg.
Racheel: mooie scherpe foto! goed gedaan
Revanches: super vrolijke foto met kleur! tof
Robin_rikkie: Leuk met de weerspiegeling van de boom, goed gedaan!
Samblabla: Goed gedaan door het gaas! Mooie lichte leeuwin ook. Ik ben fan
Sanne_com: Wat scherp! goed gedaan.
Sdvfoto: Ook goed gedaan en mooi gebruik gemaakt van het tegenlicht.
Showteam: suuuper sprekende foto! Kan zo op een postkaart of in een boekje als promo voor de kust!
Suuszels: mooie foto opzich maar ik stoor me aan de extra wazige randen
tesseke: Leuke foto ! jammer dat de vrouw niet kijkt
Tinky12: Als je niets van paarden kent zou je zeggen dat die dood is , wel schattig als je weet dat ie slaapt!
XiiaaooNao: Mooi met die paarse achtergrond, goed gedaan!
Ik heb even geteld, 60 mensen hebben hun foto ingestuurd. Slechts 2 personen hebben commentaar gegeven.. Wat jammer vind ik dat. Ik wou hier enkel aan meedoen om commentaar te krijgen en anderen te helpen! Spijtig dat er zijn die hier de tijd niet voor nemen. (ik zeg niet dat je verplicht bent maar 2 van de 60 is wel heel weinig)
Anoniem
Geplaatst: 28-04-14 19:44
Inderdaad spijtig dat mensen er niet de tijd voor nemen, maar er tijd voor nemen gaat lastig als je er geen tijd voor hebt. Maar ik snap wat je bedoeld. Wel is het toch ook deels begrijpelijk als je een drukke periode hebt op school, je geen zin hebt om 60 mensen te gaan beoordelen. Maar goed, veel mensen hebben vakantie dus ik verwacht wel meer commentaar morgen. Dat ga ik zelf ook doen.
Afgelopen week is er inderdaad weinig commentaar gegeven k_m, vaak is dat toch wel een stuk meer dan nu. Net zoals Deetjeeuh zegt heeft niet iedereen daar tijd voor.
Het is inderdaad vakantie deze week dus ik ga er deze week ook weer voor zitten
k_m
Geplaatst: 28-04-14 19:48
Nee zeker, ik bedoel het ook niet gemeen ofzo! Want inderdaad als je er geen tijd voor hebt snap ik het echt, maar heb het gevoel dat het soms meer showen is dan echt te willen meedoen aan het project..
Nogmaals! Niet slecht bedoeld.
Lizaa01
Geplaatst: 28-04-14 19:50
Nee dat begrijp ik ook hoor!! Het project is er voornamelijk voor bedoeld om voor jezelf een stok achter de deur te hebben om daadwerkelijk bezig te blijven met fotograferen. Tenminste dat is volgens mij de insteek van dit topic. Het geven en krijgen van commentaar is erg leerzaam maar dat is niet de eerste prioriteit hiervan dacht ik.