Hier de site van Office center

Je kunt ook nog even googlen als je op die site niet veel info kunt vinden.
Het is iig een winkel voor kantoorproducten ect.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JW18 schreef:@traan_beauty, als het goed is komt er bij de prijzen van office center nog 19 % btw overheen. Dan ben je nog niet voordeliger uit.
JW18 schreef:Ja, ik heb wel wat van die ultra II kaartjes, maar helpt niet veel. Denk dat ik over een tijdje toch ( als ik het geld heb) over ga stappen op een 30d. Voor de rest bevalt de camera uitstekend, maar soms heb ik een net wat snellere camera nodig.
Ashleey_ schreef:Ziet er goed uit.. jammer dat hij weinig optische zoom heeft! Dat is namelijk een best groot voordeel!
Persoonlijk zou het mijn keus niet geweest zijn, maar ben benieuwd
PrinCessRomy schreef:ja want die heb ik vrijdag gekocht, zal even mn mooiste fototje tevoorschijn toveren
Myukii schreef:Kun je hem niet terugbrengen? Klinkt echt als een ontzettende niet fijne cameraWeinig zoom, je kunt niks instellen, en alles wordt met veel ruis.
Weet niet hoe duur die was, maar voor 200 euro heb je bijv. een fuji finepix s5600, en die is gewoon echt goed!
Elessar schreef:PrinCessRomy schreef:ja want die heb ik vrijdag gekocht, zal even mn mooiste fototje tevoorschijn toveren
Ben benieuwd!![]()
Ik heb de S5600 zelfs al voor €159 gezien. Echt geen geld.